Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Roligere mage??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-05, 18:56   #1
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Roligere mage??

Jeg har alltid hatt en veldig snakkesalig mage. Den romler og uler og romsterer og hviner og piper og plopper og snøfter. Hater å sitte i stille rom og høre det romle i vei fra magen. Ikke at jeg har hatt så mye luft, den bare "snakker" masse..

Etter at jeg begynte på kuren har jeg ikke hørt like mye fra den. Det er rett og slett stille. Nå lurer jeg på om jeg kanskje ikke tåler noe som jeg har pleid å spise?
Mystisk, men jeg skal ikke klage

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:07   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Det er absolutt en mulighet for det! Så fint da, at du blir hjulpet av kostholdet. Etter hvert kan du jo introdusere en og annen av dine "gamle" matvarer og se om du reagerer på det?

  Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:13   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Thula

Jeg har alltid hatt en veldig snakkesalig mage. Den romler og uler og romsterer og hviner og piper og plopper og snøfter. Hater å sitte i stille rom og høre det romle i vei fra magen. Ikke at jeg har hatt så mye luft, den bare "snakker" masse..

Etter at jeg begynte på kuren har jeg ikke hørt like mye fra den. Det er rett og slett stille. Nå lurer jeg på om jeg kanskje ikke tåler noe som jeg har pleid å spise?
Mystisk, men jeg skal ikke klage

Du skal ikke se bort i fra at du kanskje ikke tåler hvetemel,som faktisk er det mest vanlige å reagere på. Men en nabo av meg f.eks tåler ikke melkeprodukter på samme måte,da bråker magen som gal.
Dette kan du jo teste ved å spise pasta eller liknende,men det kan jo være gjær også. En ide er å teste ut en ting av gangen til du har gått gjennom alt Hvis du ikke får treff ved første forsøk da?

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:17   #4
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Får ta og gjøre det, men ikke før jeg er ferdig med ketolysedietten... Tør ikke spise noe brød,pasta,ris,potet osv. jeg...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:19   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Lykke til!!!!

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 19:46   #6
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har merket akkurat det samme Thula. Magen er som ny den. Å det allerede etter 4 dager. En god følelse det kan du si

Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hard mage og kramper, samt stillestående vekt. apple Lavkarbo generelt 13 12-04-07 08:01
Tips mot hard mage..... Jeannie Kosttilskudd 23 26-01-05 16:54
Hengearmer og oppblåst mage littlestream Trening 7 26-11-04 07:38
Flat mage, Jippi! melene Livets lyse side 12 16-09-04 19:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no