Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hvilke kosttilskudd bruker du?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-06, 02:54   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Hvilke kosttilskudd bruker du?

Da tenker jeg på alt av vitaminer, urter, fett, flytende tilskudd, osv.

Jeg bruker (stort sett) c-vitaminer, b+kisel, betakaroten, omega 3, krom (nylig startet etter langt opphold), kalsium (startet med da jeg begynte på LK), og av og til tar jeg et tilskudd med citrus aurantium/hca/grønn te/piperine, m.m.....(forbrenninga)...og bruker cla i perioder.....

Huff, er det så mye, da....? Og enda burde jeg vel spe på med kalium og magnesium....?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 08:27   #2
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg spiser LifePak SuperA, Estera, TRA og Marine Omega fra Pharmanex. Selges i Nu Skins butikk i Vika i Oslo, på nettet, samt av distributører over hele landet.

* LifePak SuperA er et multivitamin med høye doser antioksidanter.
* Estera forebygger plager i overgangsalderen.
* TRA (The Right Approach) er en blanding av Tegreen (grønn te-ekstrakt minus koffein) og Cortitrol (balanserer stresshormonet kortisol i kroppen). TRA øker forbrenningen. Jeg importerer TRA fra USA.
* Marine Omega er et hyper-rent omega 3-prodkt basert på krillolje.

I tillegg tar jeg en "overdose" C-vitamin hvis jeg kjenner det kribler i halsen. Med dette regimet unngår jeg faktisk forkjølelse. Bank i bordet: Jeg har ikke vært forkjølet på fem og et halvt år! Før jeg begynte å spise tilskudd, hadde jeg kronisk bihulebetennelse fra oktober til april hvert år - fra jeg fikk det som 18-åring i 1981 til jeg begynte å spise vitaminer i år 2000. Ikke rart jeg er tilskudd-tilhenger! Kroppen min lyver ikke!

Jeg tilhører dem som tror at multivitaminer bør tas som tilskudd uansett hva slags diett man følger. Jeg tror ikke vi får i oss tilstrekkelige doser gjennom maten. Jeg er veldig opptatt av antioksidanter. Ser at enkelte her inne mener man kan få i seg for mye av dem. Dette er jeg sterkt uenig i. Jeg kommer derfor til å skrive et lengre innlegg om antioksidanter i løpet av helgen og poste det her inne.

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 09:15   #3
magan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: oslo
Alder: 44
Innlegg: 32
magan er på en erverdig vei

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Jeg spiser LifePak SuperA, Estera, TRA og Marine Omega fra Pharmanex. Selges i Nu Skins butikk i Vika i Oslo, på nettet, samt av distributører over hele landet.

* LifePak SuperA er et multivitamin med høye doser antioksidanter.
* Estera forebygger plager i overgangsalderen.
* TRA (The Right Approach) er en blanding av Tegreen (grønn te-ekstrakt minus koffein) og Cortitrol (balanserer stresshormonet kortisol i kroppen). TRA øker forbrenningen. Jeg importerer TRA fra USA.
* Marine Omega er et hyper-rent omega 3-prodkt basert på krillolje.

I tillegg tar jeg en "overdose" C-vitamin hvis jeg kjenner det kribler i halsen. Med dette regimet unngår jeg faktisk forkjølelse. Bank i bordet: Jeg har ikke vært forkjølet på fem og et halvt år! Før jeg begynte å spise tilskudd, hadde jeg kronisk bihulebetennelse fra oktober til april hvert år - fra jeg fikk det som 18-åring i 1981 til jeg begynte å spise vitaminer i år 2000. Ikke rart jeg er tilskudd-tilhenger! Kroppen min lyver ikke!

Jeg tilhører dem som tror at multivitaminer bør tas som tilskudd uansett hva slags diett man følger. Jeg tror ikke vi får i oss tilstrekkelige doser gjennom maten. Jeg er veldig opptatt av antioksidanter. Ser at enkelte her inne mener man kan få i seg for mye av dem. Dette er jeg sterkt uenig i. Jeg kommer derfor til å skrive et lengre innlegg om antioksidanter i løpet av helgen og poste det her inne.

hei! jeg vil gjerne vite mer om TRA!! jeg leser en bok nå om at vi blir feite rundt livet pga kortisol og det tror jeg på! virker dette mot kortisol?

magan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,men tester skaldeman! Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 09:57   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg drikker to glass 'saft' om dagen jeg

1. Activize Oxy Plus og Basic Bio Plus blandes i vann (alle vitaminer + fiber + melkesyrebakterier ++)
2. Restorate (mineraler + D-vitamin)

+ Omega 3 (veksler mellom å ta vannløselig omega 3 og selolje)

Tjo-bing-bæng - så enkelt så!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 10:08   #5
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av magan

hei! jeg vil gjerne vite mer om TRA!! jeg leser en bok nå om at vi blir feite rundt livet pga kortisol og det tror jeg på! virker dette mot kortisol?

Ja, TRA (The Right Approach) inneholder Cortitrol, som stabiliserer kortisolnivået i kroppen. Og fordi dette er dokumentert, er dette produktet å regne som et legemiddel i Norge, og selges derfor ikke fritt over disk. TRA kan du bestille til personlig bruk (helt lovlig) fra USA. Cortitrol (uten de andre ingrediensene som også finnes i TRA), kan du bestille fra Nederland. Skriv en pm til meg, så kan jeg fortelle deg hvordan du går fram.

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 11:05   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Nå bruker jeg faktisk ikke så mye, men jeg tar en Spektro hver dag. Ellers spiser jeg mye fett via maten (og bruker endel Cocosa feks).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 11:25   #7
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg bruker blåbærekstrakt, triomega (omega 3, kalsium, d- og e- vitamin), og c- vitaminer.

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 11:42   #8
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg drikker en god slurk aloe vera juice (morgen og ofte kveld), tar 5 kapsler friflyt omega3, en kapsel solaray spektro og en tablett (200 mg) magnesium hver dag.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 13:58   #9
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jag tar 1 msk MCT olja och 90 ml Tahitian Noni juice varje morgon.

I tillägg tar jag en TTP40 vitaminpakke morgon + kväll bestående av Apetite essencial (div aptitreducreande örter + vitaminer), Calcuim plus (Kalcium, magnesium, vitamin D), Omega 3-6-9 ( linfröolja, fiskolja, mattlysolja, haileverolja + vitamin E), och Womens essential Hoablend (E, B6,, B2, soyaisoflavoner, druefrøektrakt, brokkoliektrakt). Denna vitaminpakke är särskilt framtagen för kvinnor 40+ på väg i eller i menopauseperioden. Den fungerar (för mig iallafall)! Har testat andra produkter från hälsokosten, men de har inte fungerat. Jag tar också TTP40 progesteronkräm morgon och kväll.


Sist redigert av monkey : 18-06-06 kl 21:43.
monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 21:06   #10
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Ebbamor

Jeg spiser LifePak SuperA, Estera, TRA og Marine Omega fra Pharmanex. Selges i Nu Skins butikk i Vika i Oslo, på nettet, samt av distributører over hele landet.

* LifePak SuperA er et multivitamin med høye doser antioksidanter.
* Estera forebygger plager i overgangsalderen.
* TRA (The Right Approach) er en blanding av Tegreen (grønn te-ekstrakt minus koffein) og Cortitrol (balanserer stresshormonet kortisol i kroppen). TRA øker forbrenningen. Jeg importerer TRA fra USA.
* Marine Omega er et hyper-rent omega 3-prodkt basert på krillolje.

I tillegg tar jeg en "overdose" C-vitamin hvis jeg kjenner det kribler i halsen. Med dette regimet unngår jeg faktisk forkjølelse. Bank i bordet: Jeg har ikke vært forkjølet på fem og et halvt år! Før jeg begynte å spise tilskudd, hadde jeg kronisk bihulebetennelse fra oktober til april hvert år - fra jeg fikk det som 18-åring i 1981 til jeg begynte å spise vitaminer i år 2000. Ikke rart jeg er tilskudd-tilhenger! Kroppen min lyver ikke!

Jeg tilhører dem som tror at multivitaminer bør tas som tilskudd uansett hva slags diett man følger. Jeg tror ikke vi får i oss tilstrekkelige doser gjennom maten. Jeg er veldig opptatt av antioksidanter. Ser at enkelte her inne mener man kan få i seg for mye av dem. Dette er jeg sterkt uenig i. Jeg kommer derfor til å skrive et lengre innlegg om antioksidanter i løpet av helgen og poste det her inne.

Det ser jeg fram til! Flott!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 21:07   #11
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Dorothy

Jeg bruker blåbærekstrakt, triomega (omega 3, kalsium, d- og e- vitamin), og c- vitaminer.


Åja, vanligvis bruker jeg blåbærekstrakt! er tom nå, men skal kjøpe....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 21:09   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av monkey

Jag tar 1 msk MCT olja och 90 ml Tahitian Noni juice varje morgon.

I tillägg tar jag en TTP40 vitaminpakke morgon + kväll bestående av Apetite essencial (div aptitreducreande örter + vitaminer), Calcuim plus (Kalcium, magnesium, vitamin D), Omega 3-6-9 ( linfröolja, fiskolja, mattlysolja, haileverolja + vitamin E), och Womens essential Hoablend (E, B6,, B2, soyaisoflavoner, druefrøektrakt, brokkoliektrakt). Denna vitaminpakke är särskilt framtagen för kvinnor 40+ på väg i eller i menopauseperioden. Den fungerar (för mig iallafall)! Har testat andra produkter som inte fungerade

Hei, kan du fortelle hva slags urter Apetite Essentials inneholder? Lurer Hege...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 21:12   #13
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg bruker ingenting og trives med det. Får i meg det jeg trenger via maten. Men jeg skal prøve den MCT oljen en gang.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 21:31   #14
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Ketolysetabletter, multivitamintabletter, folsyre, Avant-Garden, ascorbinsyre (C-vitamin i pulverform, har kilosboks), selolje, MCT-olje - tror det var alt? Ellers sper jeg på med hjemmelaget usøtet krøkebærsaft (full av antioksidanter) i smoothies når jeg husker på det !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 16-06-06, 22:03   #15
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Hei, kan du fortelle hva slags urter Apetite Essentials inneholder? Lurer Hege...

Javisst - den innehåller Fenikkelfrøekstrakt, Hveteprotein, peppermyntebladekstrakt, kajennepepperfrukt, vitamin B6 (Pyridoxin) og vitamin B12 (Cabalamin). Några av dessa reducerar aptiten och matsuget och andra aktiverar mag/tarmefunktionen.

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-06, 10:05   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg brukte masse vis før, men etter besøk hos en helhetsterapeut tar jeg nå:

1 stk Solaray Spektro Multivitamin
4 stk Natures Sunshine Calcium m/magnesium og D-vit (2 morgen 2 kveld)
2 stk. 1200 mg Omega 3-6-9 (1 morgen 1 kveld)

2 ss MCT olje

I tillegg tar jeg på grunn av ødem 2 stk Mormorix Mite vanndrivende og Folsyretilskudd på grunn av dette. På grunn av overgangsalderplager begynte jeg med Progesta Care progesteron krem. Jeg fikk mensen tilbake og hetetoktene forsvant. (Dette var etter at jeg hadde psist meg igjenom helsekostens utvalg av midler mot overgangsplager og ingenting hjalp).

Drikker også Aloe Vera Juice morgen og kveld ... sammen med MCT olje har det hjulpet på eksemen min.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-06, 22:13   #17
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg har planer om å ta meg en tur til biopat eller noen som kan gi råd om tilskudd, men for tiden tar jeg:

1 Solaray spectro multivitamin
1-3 kapsler med nattlysolje
1 antioksidant (husker ikke merke)
2x750mg c-vitamin
ca 3 avantgarden
3-5 ss Udo's Choise
1 ss tran
en "dæsj" med Molkosan (melkesyrebakterier) blandet i vann

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 25-06-06, 00:44   #18
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

Jeg er ikke så avansert når det gjelder kosttilskudd men prøver å få i meg daglig ekstra av;

Proteinpulver
Kreatin
Multivi
EFA-omega (essensielle fettsyrer omega 3-6-9)
B-6
Magnesium-Zink


hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:08   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hvilke kosttilskudd bruker du?

BUMP......?
Gammel tråd, - nå er jeg nysgjerrig igjen; Hva bruker du nå?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52
Kosttilskudd på dagligvarebutikker? Sturemmt Kosttilskudd 11 27-05-06 14:24
Hvordan bruker du forumet? Albertine Generell diskusjon 4 10-04-05 23:15
hvilke olje i maten? Lissa Lavkarbo generelt 16 03-06-04 10:03
Kosttilskudd Zoë Induksjonen 8 20-04-04 10:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no