Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

I'm back

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-17, 09:22   #1
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

I'm back

Jepp, etter to års fravær er jeg tilbake.

Er godt i gang med lavkarbo igjen og er mer enn noen gang innstilt på å komme meg ned i vekt. Jeg er nå på slutten av uke to i min nye lavkarbohverdag. Jeg har ikke veid meg enda, men kjenner på buksene at noe skjer

I fjor tok jeg skikkelig tak i min fysiske form. Jeg satt meg som mål at jeg skulle gå 10 mil på tur hver måned. Jeg klarte å fullføre 88% Veldig fornøyd med det! Akkurat nå klarer jeg ikke å gjennomføre dette. Dagene strekker ikke til en liten periode nå. Men jeg jobber mye fysisk tungt på fritiden nå, så det tar jeg som styrketrening

Jeg har planer om å prøve å være litt sosial her inne fremover. Litt usikker på aktiviteten i forumet for tiden, men håper det er litt

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 15:50   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: I'm back

Velkommen tilbake

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 21:32   #3
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: I'm back

Velkommen tilbake og fortsatt lykke til.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 21:42   #4
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

Tusen takk

Hvordan er aktiviteten her på forumet nå? Er det fremdeles aktivitet eller har de fleste gått over til Facebookgruppene?

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-17, 00:21   #5
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I'm back

Velkommen så masse tilbake hit! :blomst:
Har inntrykk at vi er flere i samme båt. Jeg har vært her et par ganger tidligere, men nå har jeg virkelig en plan om å snu kostholdet mitt for godt!

Jeg syns det er ganske okey med aktivitet her (er hva vi gjør det til! ), men helt slik det var mellom 2005-2010 kan jeg ikke påstå det er.

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 09:21   #6
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

Opprinnelig lagt inn av Maja Èlen, her.

Velkommen så masse tilbake hit! :blomst:
Har inntrykk at vi er flere i samme båt. Jeg har vært her et par ganger tidligere, men nå har jeg virkelig en plan om å snu kostholdet mitt for godt!

Jeg syns det er ganske okey med aktivitet her (er hva vi gjør det til! ), men helt slik det var mellom 2005-2010 kan jeg ikke påstå det er.

Fint at det er flere som meg her

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 13:35   #7
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

Godt å se at det ikke bare er jeg som gjør comeback på lavkarbo for tiden

Jeg syns det går veldig bra for tiden. Jeg har så mye å gjøre at jeg rekker ikke å tenke på at jeg har lyst på mat uten å være sulten. Gleder meg til dagene blir litt mindre travel sånn at jeg kommer i gang med å gå tur igjen

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 15:33   #8
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I'm back

Så bra du syns det går fint for tiden

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 13:37   #9
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

Veiedag i morgen, jeg er veldig spent

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 14:46   #10
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I'm back

Lykke til med veiedagen!

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:13   #11
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

hmmmm.... "bare" 300 gram ned den siste uken.... Jeg syns jeg har vært så flink og trodde at det skulle bli liiiiitt mer... jeje, står på videre

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 10:00   #12
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I'm back

Jeg skjønner deg godt, jeg blir også skuffet om vekten ikke viser MASSE ned liksom. Men vi får innse at enkelte uker går det bare ikke så mye ned. Litt ned er riktig vei iallefall! Jeg har hatt så mange uker med stillstand og/eller oppgang bak meg, at jeg må lære meg og virkelig sette pris på at all nedgang er bra.

God helg!

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 16:51   #13
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: I'm back

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

hmmmm.... "bare" 300 gram ned den siste uken.... Jeg syns jeg har vært så flink og trodde at det skulle bli liiiiitt mer... jeje, står på videre

Kjenner også på den følelsen Du får trøste deg med at det i alle fall ikke har gått opp slik det har gjort med meg! �� Prøver å trøste meg med det bare er nå i en overgangsfase der kroppen skal venne seg til å spise lavkarbo igjen, men blir litt urolig hvis ikke det snart skjer noe....

Men uansett; lykke til med videre nedgang! ������

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 16:58   #14
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: I'm back

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Kjenner også på den følelsen Du får trøste deg med at det i alle fall ikke har gått opp slik det har gjort med meg! �� Prøver å trøste meg med det bare er nå i en overgangsfase der kroppen skal venne seg til å spise lavkarbo igjen, men blir litt urolig hvis ikke det snart skjer noe....

Men uansett; lykke til med videre nedgang! ������

Jeg tror også at kroppen trenger å tilvenne seg. Merker at det har løsnet litt denne helgen, så jeg håper på strålende resultater førstkommende fredag Det er uansett bare å stå på, så går det nok bra

Lykke til videre du også

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 17:05   #15
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: I'm back

Takk for det, Bærrgen (Jeg bor for øvrig i Bergen, så kanskje vi har det også felles? )

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 18:43   #16
Vestlandsfruen
Juniormedlem
 
Vestlandsfruen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2017
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 18
Vestlandsfruen er på en erverdig vei

Sv: I'm back

Jeg bor også i Bergens området Beste plassen, helt sånn subjektivt sett

Lykke til Bærrgen, dette klarer du! Heier på deg

__________________
Vestlandsfruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Strikt lavkarbo og faste/ periodisk faste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I'm back! Trinjenta Ketolysekuren 2 15-01-11 13:56
I'm back ... MorStine Ketolysekuren 4 07-06-10 20:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no