Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ny runde?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-14, 14:13   #1
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Ny runde?

Hei igjen. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne

Torkilds innlegg på Facebook om at høsten er slanketid fikk plantet en gryende følelse om at jeg burde ta tak i siste rest.

Jeg startet med ketolyse i april 2013. Gikk ned til "normalvektig" jf. BMI og har nå ligget stabilt på 70 kg siden jeg beveget meg inn i et mer normalt lavkarbo kosthold.

Jeg får stadig tilbakemeldinger om vellykket vekttap, og har vel ennå ikke klart å innse at jeg faktisk er str M

Men så. Jeg kunne fortsatt tenkt meg å gå ned 10 kg til. Det er mye ansamlinger av fett fortsatt på lår, ende og mage. Irriterende nok så er fjeset og over brystet hvor kroppen kvitter seg med alt, mens de problemområdene er like runde

Så tenker jeg om hvor vellykket vil det bli? Vil kroppen min kvitte seg med mer? Hvordan finner jeg den samme motivasjonen som for over 20 kg siden?

Jeg spiser ingenting med sukker eller hvetemel. Jeg var i selskap for noen uker siden hvor det ble servert pastasalat, og jeg tenkte at "for en gangs skyld" så spiser jeg litt pasta - nuvel, det skulle jeg ikke gjort for det endte med masse magesmerter og diare

Jeg er fortsatt opphengt i karber, men usikker på hvor mye jeg får i meg daglig. JEg tillater meg av og til noe grønnsaker med noe høyere GI, litt frukt og skal jeg virkelig kose meg har jeg funnet en sjokoladekake (in a mug) uten hvetemel og søtet med stevia.

Men så er det som sagt denne motivasjonen da. Er det noen av dere som har erfaringer å dele, om å komme i gang igjen med siste rest?

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-14, 17:17   #2
GjenStarter
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 61
GjenStarter er på en erverdig vei

Sv: Ny runde?...

Jeg tror ikke ketose kommer til å hjelpe all verden hvis du allerede er normalvektig. Jeg ville fortsatt med det lavkarbo-kostholdet du går på nå, for det virker som du klarer å holde vekten med det, og heller begynt med noe styrketrening, hvis du ikke allerede gjør det da.

Men det skal være sagt at jeg ikke har erfaring med slanking fra normalvektig til normalvektig, så det kan hende noen andre har bedre innspill enn meg.

__________________
Mine skriblerier langs veien finner du i dagboken min || Vektlogg
GjenStarter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny runde! Elephanta Ketolysekuren 7 06-10-10 00:14
Tar en runde til. Nisnen Mer enn 30 kg overvekt 1 29-09-09 09:36
I gang med ny runde - men: Elephanta Ketolysekuren 9 21-08-09 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no