Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 18:14   #6026
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Kan jo bare ha noen små pyntegardiner som henger på sidene, det har jeg. Trekker de aldri for, men synes de myker opp rommet på en fin måte.

Planter er ikke så dumt det og gjerne med noen festlige krukker på. Lykke til, håper du finner noe du liker. Selv har jeg rene jungelen her i stua og akkurat nå er det mange planter som skal til å blomstre - ahhh vårfornemmelse

Det skal bli mange planter her etter hvert ja. Jeg savner plantene jeg hadde; jeg hadde jungel jeg også... Men alle døde hen. Og jeg har bare ikke kjøpt noen i ettertid. Hmmm, tror jeg fyker til plantasjen i morgen! Har som sagt et gavekort!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-02-11, 18:24   #6027
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har også en stor stue med 9 vinduer i stua.
Jeg har bare kapper, fordi jeg bor sånn at ingen kan se inn. Fargen går i samme som sofaen, og noen mertsende duker/brikker
Litt store krukker med planter kan du og bruke.
En "kose" krok er deilig. Da kan det bli litt lunt
Lykke til med dekoreringen. Det er jo bare gøy

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse
Gammel 16-02-11, 18:40   #6028
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah, men da er det jo ikke noe problem. Trodde et øyeblikk at du ikke "fikk lov", jeg!
Hele stua min er en eneste kosekrok. Jeg tar det som noe av sjarmen med å bo på en ettroms .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-02-11, 19:52   #6029
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men det er seff en haug forskjellige micro-usb'er, og tydeligvis kun en som passer til min mobil, nemlig en original SE-kabal.

Ja vel? Trodde micro-USB var micro-USB? Trodde mobilselskapene hadde blitt enige om at micro-USB skulle bli standard, så hva er da vitsen med å ha forskjellige micro-USB'er?

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Fargen går i samme som sofaen, og noen mertsende duker/brikker

Sorry, måtte bare kommentere at for meg var det en utrolig rar feilskriving. Tipper at du er fra østlandet. Det ligner ikke på ordet du prøvde å skrive i det hele tatt for meg som ikke har retroflekse lyder.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 16-02-11, 20:31   #6030
trio
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 41
Innlegg: 33
trio er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av trønderpija, her.

Er dette en "godkjent MCT-olje"??
http://myrevolution.no/nettbutikk/mct-olje-300ml

og ganske i rimelig pris?

Den er helt fin! Men det er noen som mener at det er best å ikke bruke MCT til å steke i. Vet ikke hva du skal bruke den til?

__________________


trio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/egenkomponert
Gammel 16-02-11, 21:23   #6031
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tenker du forresten på om du kan smitte katten eller omvendt?

Katten har et øye som renner veldig. Og i går var jeg rar og "kløete" i øynene, som dagen før øyekatarr bryter ut. Så jeg lute på om han hadde smitta meg? Men det gikk over heldigvis....

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Snakk om å melke kundene, ass! Lurer veldig på om dette blir min siste SE-telefon, om det skal være på denne måten!

Samme erfaringa jeg har hatt med mine SE, som nevnt... eneste man får beskjed om er å oppgradere software samme hva som feiler den. Noe som vel ikke akkurat sier at de er gode på sw?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg vil egentlig ikke ha gardiner... Vi har hele verden fremfor oss i stua.

Trådgardiner? Jeg kan ikke ha vanlige gardiner for de blir for tunge, men må ha noe som rammer inn vinduet. De funker genialt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-02-11, 21:25   #6032
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Samme erfaringa jeg har hatt med mine SE, som nevnt... eneste man får beskjed om er å oppgradere software samme hva som feiler den. Noe som vel ikke akkurat sier at de er gode på sw?

Har aldri hatt sånne problemer før, men jeg har også en litt konspiratorsk kompis som har fortalt meg ett og annet om SE. Det eneste som er kjedelig er at jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke .
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-02-11, 21:34   #6033
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke .

Nå er det jo faktisk større forskjell på de forskjellige modellene innen ett merke, enn de forskjellige merkene. Alle smart telefoner er laget på samme lest, alle musikk-telefoner på en annen osv. Alle vil jo helst ligne på den som selger mest innen sitt segment, så da etterligner de for at folk skal slippe å lære nye systemer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-02-11, 22:09   #6034
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så kos da, Carisma...ser ut som en babyticker her jo...Gratulerer!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-02-11, 22:51   #6035
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, lurte litt på den. Gratulerer Carisma

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 17-02-11, 01:47   #6036
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har aldri hatt sånne problemer før, men jeg har også en litt konspiratorsk kompis som har fortalt meg ett og annet om SE. Det eneste som er kjedelig er at jeg hater å venne meg til nye telefoner. Kjedelig nok bare med en nyere modell innen samme merke .
Men jeg får nå bare håpe at denne varer en stund, da. Så slipper jeg å forholde meg til det ennå.

Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker
Gammel 17-02-11, 07:37   #6037
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av maynard, her.

Jeg var faktisk i forrige uke med ei venninne og klaget på akkurat denne telefonen.
Hun hadde klaget 3ganger til selgeren, og det med å måtte oppdatere av programvare på akkurat denne modellen var visst vanlig, og skulle løse alle feil. Og uttalte mye annet pisspreik...
Hun fikk sendt den inn en gang, og de to andre gangene var selger bare spydig og ville ikke gjøre noe. Det var mange andre feil på telefonen og...
Hun allierte seg med meg som holder på med ingeniørutdanning innenfor det feltet, og er ram på forbrukerlover
Det var en meget høfflig selger som la seg flat, og med engang skulle sende den inn, med lovnader om ny telefon om hun ikke var fornøyd neste gang
Uansett så vet jeg at iallefall spaceworld bruker å være behjelpelig med slike oppdateringer uansett om du ikke har kjøpt telefonen der. Iallefall her i trondheim

Takk for tips! De pleier å være ganske hyggelige på Spaceworld her også . Jeg har jo seff kjøpt mobilen min på nettet. Da den gamle begynte å harke, så ville jeg jo helst bare ha en ny billig mobil med walkmanfunksjon ... . Men nå får jeg jo kabel, så jeg hååååper det fikser alt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-02-11, 09:02   #6038
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen.
Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-02-11, 09:41   #6039
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har ei venninne som reklamerer veldig for det grønne pulveret sitt, som hun drikker som te, at det gir henne mer overskudd (hvilket jeg VIRKELIG trenger). Hun sier det er spirulina og hvetegress i det, men prisene på helsekosten er jo lettere hårreisende (den billigste jeg fant kosta 250 kr).
Men så har jeg hørt at det skal være mulig å finne det mye billiegre på iherb, og jeg er der inne nå. Men jeg er en smule forvirret. Det er jo så mye å velge mellom! Jeg aner jo ikke hva som er bra, og så er det jo seff en forutsetning at det koster under 200 kr, for at jeg skal slippe momsen.
Er det noen her som har peiling, og kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal velge? Del gjerne noen erfaringer om hvordan dere opplever eventuell virkning av disse greiene også .

Hvis venninna snakker om purely greens fra pure planet, som er forskjellige typer gress og spirulina, så har min kjære ikke klart å finne den utenfor norge. Svær boks koster ca470,- og liten ... det var ikke jeg som kjøpte den lille. Sier du at den kosten 250 så gjør den nok det.

Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha.

Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig.

Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 17-02-11, 09:53   #6040
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hvis venninna snakker om purely greens fra pure planet, som er forskjellige typer gress og spirulina, så har min kjære ikke klart å finne den utenfor norge. Svær boks koster ca470,- og liten ... det var ikke jeg som kjøpte den lille. Sier du at den kosten 250 så gjør den nok det.

Now foods http://www.now-2-u.com/ har ellers det meste i de fleste str. Men de sender fra usa, ikke alt er i fritt salg fra land utenfor eu, da er amazon god å ha.

Ikke prøvd så lenge, det smaker grønt, ikke nødvendigvis jævlig.

Det er noen andre her som er veldig begeistret. Kanutten?

Nå har jeg snakka med henne, og det er Bio Life hun har kjøpt. Hehe, den siden forvirret meg ytterligere, og elderberries? Får meg til å tenke på Monty Python mer enn helsekost. Haha! Men prisene der inne lå jo langt over mitt nivå, da ... Har jo liksom hørt så mye bra om iherb og prisene deres, så det var det jeg satsa på, men som sagt -forvirret .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-02-11, 10:07   #6041
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Beklager, denne skulle det vært, med alfabetiske kategorier:

http://www.now-2-u.com/Products/index.htm

Og husk:

http://www.toll.no/templates_TAD/Tol...epslanguage=NO

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 17-02-11, 10:29   #6042
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Beklager, denne skulle det vært, med alfabetiske kategorier:

http://www.now-2-u.com/Products/index.htm

Og husk:

http://www.toll.no/templates_TAD/Tol...epslanguage=NO

Beklager, nå føler jeg meg vanskelig altså, men dette forvirret meg enda mer! Det jeg spør om er altså om noen kan anbefal meg ett enkelt produkt med pulver av spirulina og hvetegress som også koster mindre enn 200 kr.
Kjenner veldig godt til det med tollreglene, altså. Jeg har god erfaring i å bestille fra nettet, men stort sett alt annet enn helsekostvarer fra det store utland.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-02-11, 10:44   #6043
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Beklager, nå føler jeg meg vanskelig altså, men dette forvirret meg enda mer! Det jeg spør om er altså om noen kan anbefal meg ett enkelt produkt med pulver av spirulina og hvetegress som også koster mindre enn 200 kr.
Kjenner veldig godt til det med tollreglene, altså. Jeg har god erfaring i å bestille fra nettet, men stort sett alt annet enn helsekostvarer fra det store utland.

Sjekk HER da!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-02-11, 10:58   #6044
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Beklager, nå føler jeg meg vanskelig altså, men dette forvirret meg enda mer! Det jeg spør om er altså om noen kan anbefal meg ett enkelt produkt med pulver av spirulina og hvetegress som også koster mindre enn 200 kr.
Kjenner veldig godt til det med tollreglene, altså. Jeg har god erfaring i å bestille fra nettet, men stort sett alt annet enn helsekostvarer fra det store utland.

http://www.iherb.com/Organic-by-Natu...0-g/16051?at=0 denne er det samme som norske purley greens. ser de ikke har den inne nå, men de bruker å få den kjapt inn igjen.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 17-02-11, 11:09   #6045
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sjekk HER da!

Takk takk! Men har alt sjekket der inne, og selv om det var mye spennende, så var det dårlig med akkurat den typen jeg ville ha .

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

http://www.iherb.com/Organic-by-Natu...0-g/16051?at=0 denne er det samme som norske purley greens. ser de ikke har den inne nå, men de bruker å få den kjapt inn igjen.

Ah yes! Takk! Akkurat hva jeg leter etter . Har uansett ikke råd til å kjøpe den før om to tre uker, så får satse på at den er inne til da

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-02-11, 11:21   #6046
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva funker best:
Hold-in strømpebukser eller Hold in-truser?
Og har Cubus noe som er brukanes?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 17-02-11, 12:04   #6047
trønderpija
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 66
trønderpija er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av trio, her.

Den er helt fin! Men det er noen som mener at det er best å ikke bruke MCT til å steke i. Vet ikke hva du skal bruke den til?

Formålet er ikke steking - men å ha i mat kaffe te osv
Jeg skal uansett kjøpe Cocosa til steking Som i følge helsekosten skulle komme inn i dag..

__________________
Min lille journal

Mitt mål er ca 65-70 kg..
Sist veiing torsdag 3/2 - 96,4 kg
trønderpija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse / egenkomponert
Gammel 17-02-11, 12:18   #6048
hernon
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 109
hernon har en fantastisk aura rundt seghernon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tåler glassflasker med øl (altså inneholder de kullsyre) en flytur?
Blir pakket i hardshell kuffert, så det er mer lufttrykket jeg tenker på.

hernon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 17-02-11, 12:21   #6049
trønderpija
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 66
trønderpija er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Et spørsmål :
Skulle/kunne cocosa dekke fettbehovet iløpet av dagen ?

__________________
Min lille journal

Mitt mål er ca 65-70 kg..
Sist veiing torsdag 3/2 - 96,4 kg
trønderpija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse / egenkomponert
Gammel 17-02-11, 12:23   #6050
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hernon, her.

Tåler glassflasker med øl (altså inneholder de kullsyre) en flytur?
Blir pakket i hardshell kuffert, så det er mer lufttrykket jeg tenker på.


Eg har i alle fall i nærare 10 år hatt med meg glasflasker med øl heim til faderen frå Belgia, med fly. Eg pakkar dei inn i sokkar, eller andre greie ting, sko etc (og det har vore i mjuke baggar). Berre sørg for at dei ikkje får skrangle rundt inni der, så skulle det vel gå greit.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no