Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Lege med kommunalt tilskudd i Oslo

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-08, 19:10   #1
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Lege med kommunalt tilskudd i Oslo

Jeg byttet fastlege i våres, da jeg fullstendig mistet respekten for legen jeg har brukt i 25 år. Vi kranglet faktisk på kontoret hans da jeg ba om å få en henvisning til endokrinolog. Han spurte om jeg visste forskjellen på en ernæringsfysiolog og førstnevnte - og hvor viktig det var å ikke å bruke opp tiden til førstnevnte. Det var så få av dem da utdannelsen var så langvarig

Han var så sint at jeg endte opp med en henvisning til dietiker. Da jeg kom hjem nokså utmattet så jeg at han hadde henvist meg til en diabetiker. Han var så sint at han ikke klarte å skrive riktig. Han skrev også at " pasienten har lest på internett og mener å kunne mye".

Bakgrunnen var at jeg i januar 2007 ikke hadde ork til noe, og fikk påvist hypothyrose. Kjertelen er helt død -vet vi nå, og medisinering med Thyroxin har vært under utprøving i et år.

Men så begynte jeg å legge på meg noe styggfort uten å spise anderledes. Lette på nettet og fant mange fora. Ba legen om å ta endel prøver, bla c-peptid.

Resultatet viste 1765, noe fastlegen syntes var helt greit. Det var da jeg byttet, og man kan kanskje si etter diverse nye prøver, en haug med medisiner som ny lege har skrevet ut (og jeg ikke har tatt)- AT PLEASE OM DU KJENNER TIL EN LEGE I OSLO OG OMEGN MED kommunalt tilskudd som har den minste lille snev av at LAVKARBO kan ha noe for seg, så send meg en mail.

Jeg vil ha en fastlege, ikke en kostbar klinikk!! Jeg vil ha en som kjenner til meg!

Jeg fant en via Mat og Helse på Vindern, men hun har selvfølgelig permisjon til sommer 2009, og kurser i lavkarbo i Sverige. Kanskje jeg skal flytte dit og pendle noen timer hver dag.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke ta tilskudd, du vil dø!! Sondre Kosttilskudd 6 22-05-07 23:51
Fornuftig lege i Oslo-området? Kula Lavkarbo generelt 8 17-01-07 14:57
Tilskudd? Viviann Kosttilskudd 4 28-09-06 11:56
lege?? m@nisha Induksjonen 9 26-10-04 23:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no