Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

God morgen til dere alle - Vil dere se på denne menyen for meg?

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-11, 08:54   #1
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei
Smile

God morgen til dere alle - Vil dere se på denne menyen for meg?

Jeg er i gang igjen, og denne gangen skal jeg klare dette, jeg vil gå ned jeg også... Så kan dere se på menyen jeg spiste i går og evt gi meg litt veildning? Tusen takk.


Frokost:
2 hardkokte egg
1 ss ekte majones
3 cherrytomater

Lunsj:
Eggerøre av 2 egg med ekte fløte, litt vårløk
2 baconskiver

Middag:
Kyllingfilet som jeg stekte i cocosa olje og meierismør
soppsaus med creme fraiche og fløte
kinakål med tomater, agurker.


Jeg spiste kun tre måltider, men merket jeg begynte å bli litt sulten når jeg gikk å la meg... Drakk masse vann og ikke pepsi max i hele går (STOLT)...

Takk for hjelpen

__________________


jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 09:17   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Det ser ikke dumt ut det der? Husk bare variasjon er bra. Få med deg fisk innimellom og så mange grønnsakstyper som mulig. (Man kan ikke spise for mye grønnsaker heller.)
Om du er sulten tili kvelds så kan du spise litt da også, vil jeg tro. Et egg/reker&majones eller noe sånt? (Kjenner ikke LCHF så godt.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:15   #3
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Så bra I dag har jeg spist 1 egg og tilsvarende som i går til fokost, litt tunfisksalat med majones litt rødløk, majones, agurk og litt olje og en liten bit ribbe til lunsj

Hvor lang tid tar det før kroppen begynner å ta av seg kiloene?

__________________


jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:00   #4
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Opprinnelig lagt inn av jamin, her.

Hvor lang tid tar det før kroppen begynner å ta av seg kiloene?

Det varierer veldig fra person til person. Menn går fortere ned enn kvinner. Dersom du har slanket deg før og levd sunt vil det gå saktere. Unge går ned fortere enn eldre osv.. Du kan lese om det i "frisk med lavkarbo" av dr Hexeberg om du vil

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:31   #5
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Hey

Ja, det er den boken jeg liksom følger Har vel alltid vært en slanker så håper jeg dette kan være den siste gangen

__________________


jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 16:49   #6
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Får håpe det, ja Et lite tips er å bruke målebånd. På lavkarbo mister man kun fett (ikke muskler, som man gjør på lavkalori), så det merkes ofte fort på målemåndet De siste ukene har vekten min f.eks stått relativt stille, men jeg har gått inn 3 cm på magen!

Det tar som oftest 2 uker før kroppen har tilpasset seg det nye kostholdet. Dersom du trener mye kan det gå lenger tid. Vær derfor ekstra nøye i denne perioden. Kroppen vil prøve å få det til å spis sukker og karbohydrater, så da gjelder det å ha viljestyrke og stå imot.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 08:33   #7
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Ja, i går så ville jeg så ha sukker på kvelden. Jeg slet veldig. Men jeg tok en bit av den kokesjokoladen vi kan spise litt av. Da hjalp d noe... Men jeg sliter mest med å ikke drikke pesi max.... er jo avhengig... men vann går og jeg drikker litt frukt te uten noe i. Jeg måtte på vekten i dag, og jeg hadde gått ned 1,2 så jeg er utrolig fornøyd. I morgen skal vi ha gjester på taco, men det går jo kjempe bra Lager litt sauser selv Men jeg tenker jeg skal måle meg i dag ja, så kan jeg følge med på det også. Spennende, endelig virker dette ¨på meg oså....

__________________


jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:07   #8
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Taco er supert på LCHF! Det ble redningen min en liten periode da jeg var litt matlei. Pepsi Max kan du drikke på LCHF dersom du ikke får søtsug av det. 0 kh. Men det spørs om du ønsker alle tilsetningsstoffene som er i det. Jeg kunne ikke klart meg uten!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:53   #9
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Sv: God morgen til dere alle :) Vil dere se på denne menyen for meg.??

Noen sier man kan drikke det, og andre ikke. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til egentlig. Har klart meg 2 dager uten nå, men har veldig lyst på den lille kalde boksen som smiler til meg i kjøleskapet.... hehe

__________________


jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Jippi i morgen er det fest - Hva pleier dere å drikke? Dolly Ketolysekuren 13 12-05-11 15:34
Jenter, kan dere hjelpe meg å se på "menyen" min? Ju9ta Ketolysekuren 0 08-04-11 14:04
Kan noen av dere eksperter kommentere menyen min denne uka? Tette80 Ketolysekuren 7 03-05-07 15:11
Dere MÅ se på God Morgen Norge i reprise - intervju med en fantastisk mann mofe Generell diskusjon 7 21-03-06 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no