Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-11, 12:05   #26
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

01.07
- Startvekt 112.6

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:27   #27
Sus Scrofa
Juniormedlem
 
Sus Scrofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 21
Sus Scrofa er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Lurte på om jeg skulle melde meg inn her... Men må innrømme at jeg synes det er veeeldig vanskelig å skulle vere veldig flink og dedikert nå om sommeren... Synes ikkje dere det?

Her blir det snart fullt hus og stormende jubel med feriegjester, og mye sommerkos. Så er det en del fester, festival og så ferietur til utlandet i to uker.

Jeg henger på her, for å gi meg selv motivasjon til å være så flink som jeg overhodet kan. For selv om det blir noen glipper, så har jeg absolutt mulighet til å velge bort noen "goder", og til å gjøre så godt som jeg kan

God sommer! Jeg heier på dere!

__________________
Start 8.aug 2011: 74.8kg
Ny start 17.juni 2013: 68.2kg
Mål: 63kg
Vekt nå (19.06.13): 67.8kg
Nedgang/oppgang: -0.4kg
Sus Scrofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ;) Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 13:27   #28
Snuppa2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
Snuppa2 er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jeg kastet meg også på denne tråden! Så gøy å møte flere i samme båt! Målet er ned 15 kg, men skal ta det over LANG tid. Vet med meg selv at jeg blir skuffet over treg vektreduskjon, men må bare minne meg på at dette skal jeg bruke god tid på......

Snuppa2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 14:21   #29
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Vil bli kvitt de siste overflødige kiloene nå, startvekt denne gangen var 63,6 kg for nesten 2 uker siden, nå 61,9 kg. Målet er ca.57-58 kg, håper å bli fornøyd da

Veiedag på fredager

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 16:11   #30
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Har ikke gått ned noe særlig enda, har frem til stua ble tømt for møbler forrige uke, inkludert wii fit vekta og TVn, veid meg hver dag. De to første dagene gikk jeg ned 2,3, men så var det opp ett par hundre gram, ned 300, opp igjen 200, opp 100 osv, ned 200 osv. Nå får jeg ikke veid meg på hvem vet hvor lenge, så jeg får prøve å bruke magefølelsen litt, eller en vekt hos venner her og der hvis jeg ser den stikke frem under vasken

Jeg har mest trøbbel med en litt bollete og rund mage, og synes den nesten kanskje har blitt litt større på disse to ukene Hadde det ikke vært for at maten er så veldig god, tror jeg nesten jeg hadde gitt opp med en gang... Men i dag har jeg vært på Posten og hentet kosttilskudd, ketolysebok, bakemiks og soyaprotein, og jeg gleder meg virkelig til å prøve en del av oppskriftene i boka


Sist redigert av Idu : 04-07-11 kl 16:22.
Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 17:10   #31
hummingbird
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 8
hummingbird er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Startvekt her er 64 kilo (tror jeg, vekten er ikke helt troverdig, for den er gammel). Vil helst komme ned til 58 kilo

hummingbird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 17:29   #32
Azurami
Juniormedlem
 
Azurami sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Tromsø
Alder: 49
Innlegg: 11
Azurami er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jeg hiver meg på den her... Har nå gått på lavkarbo i snart to mnd, uten å oppnådd det jeg ønsket... Faktisk har jeg ikke oppnådd noe i det hele tatt (når det gjelder kg). Så nå hiver jeg meg på Ketolyse... Målet mitt er å gå ned 8-10 kg frem til jul....

Azurami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere lavkarbo- nå Ketolyse ( og under 1500 kcal for dagen) Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 06:50   #33
ia2go
Juniormedlem
 
ia2go sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 27
ia2go er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei Jeg vil gjerne være med her. Startet med LCHF mandag 20.juni 2011, men hadde ikke vekt så første veiedag var torsdag 30.juni.

30/6 : 81,7 kg (startvekt)
7/7 :

ia2go er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 07:48   #34
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jeg "sprakk" litt igår, med litt pisket fløte med revet kokkos oppi :P Bedre enn å sprekke på andre viss ihvertfall

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 13:04   #35
VK-Tutta kutter karbs
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 41
Innlegg: 25
VK-Tutta kutter karbs er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei!

Kanskje jeg kan være med her? Er fersk og kun på dag 8, men har vært medlem lenge, av den grunn at jeg har lukta på ketolyse leeenge

Har stått stille så lenge som kaloriteller, og trenger virkelig å se at vekta går nedover igjen, særlig pga rygg og bekken. Så nå er jeg igang her - endelig!

VK-Tutta kutter karbs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 20:53   #36
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Velkommen til alle nye!

Jeg har laget en veietråd til oss (http://forum.lavkarbo.no/showthread....65#post1154165), så kan vi reservere denne tråden til skravling

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 21:18   #37
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Velkommen til alle nye!

Jeg har laget en veietråd til oss (http://forum.lavkarbo.no/showthread....65#post1154165), så kan vi reservere denne tråden til skravling

Kjempbra, Kattungen! Supert tenkt. Vet du, jeg skrev inn vekten min 1. juli... og innså at jeg har mistet 2,5 kg siden da... Hohohoho!!!!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 22:55   #38
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Så flink du er LittForTung !! Jeg skal veie meg nå etterpå, gruer meg!

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:12   #39
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Blæææ! Jeg har gått opp til 113.0 jo Jeg har følt meg flink, skeiet ut igår bare med pisket krem med bittelitt kokkos pga av besøket "den tiden i mnd".
Cluet er vel mer trening... Kan noen gi meg sånn 10 timer ekstra i døgnet?

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:53   #40
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Litt om meg:
jente 23 fra trondhjem,
veie no 80kg
har gått ned 10 siden januar..har had noen mnd med dritmat inn bilde her å.
Ønske å komme meg på 50-tallet,men gir blaffen i vekta så lenge jeg føler meg fin og kommer inn størelsen jeg trives i.
Valgt ketolyse etter ha sett det har funket bra på folk i rundt meg, har også prøv tidligere grete roede.. Pulver,sykehusdietten osvosv..uten den store framgang.
Har også lest at lavkarbo er bra kolesterol osv..og med ei slekt av VELDIG DÅRLIGE gener som hjerteproblemer,høy blodtrykk,kreft,diabetes osv fått meg til å innse det at det er direkte farlig for meg å være så overvektig og dårlig form!!
Driver også med litt trening..selv om jeg til tider er bare støttemedlem på sats. Dette må endres!
Så det var litt om meg

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:26   #41
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Huff, jeg må slutte å veie meg på forskjellig tider på døgnet :P Fra nå av så blir det veieing hver morgen! Tror jeg hadde litt vann i kroppen igår, på morgen idag så visste vekte 111.5

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:05   #42
Moppe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 6
Moppe er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei, jeg har akkurat meldt meg inn her. Har ikke bestemt meg helt for hvilken retning jeg skal velge enda. Men skal lese litt rundt i forumet.. Jeg skal i første omgang prøve å holde meg unna brød,pasta,ris,poteter og sukker, og spise mer fett.

Jeg er 43 år, gift og har ett barn. Veier mellom 95 og 97 kilo.. Har etter en del kurer på betennelsesdempende midler begynt å reagere på mel-produkter og det er det som har gjort at jeg begynte å snuse på lavkarbo..

På lørdag skal jeg i bursdag, regner med at det blir litt kaker og sånn der. Men så blir det en stund til neste gang, håper jeg ..

Moppe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:35   #43
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Har bestilt meg ketolyse boka også nå, gikk opp 1.5kg ved forrige veiing og klarer ikke finne ut hvorfor, er inne i min 3 uke nå. Er forresten 33år og kommende far denne mnd'en

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:15   #44
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av chippy, her.

Har bestilt meg ketolyse boka også nå, gikk opp 1.5kg ved forrige veiing og klarer ikke finne ut hvorfor, er inne i min 3 uke nå. Er forresten 33år og kommende far denne mnd'en

Gratulerer! Første? Vi fikk vår første for 4 mnd siden, spennende tid i møte

Blir ikke mye trening her hjemme idag, vi flyttet for tre uker siden så idag er det pakke ut av esker og søpleposer og inn i skaper og hyller. Drittjobb

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 13:01   #45
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jepp den første, gleder meg veldig Vet ikke engang hva det er som kommer, så her er alt malt i jord farger, og klær til alle mulige kjønn er annkommet

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:18   #46
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.

Så flink du er LittForTung !! Jeg skal veie meg nå etterpå, gruer meg!

Takk, LilleFly - det er litt kjekt når det skjer noe på vekten uten at jeg sulter meg!

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.

Blæææ! Jeg har gått opp til 113.0 jo Jeg har følt meg flink, skeiet ut igår bare med pisket krem med bittelitt kokkos pga av besøket "den tiden i mnd".
Cluet er vel mer trening... Kan noen gi meg sånn 10 timer ekstra i døgnet?

Skal se at det ordner seg

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.

Huff, jeg må slutte å veie meg på forskjellig tider på døgnet :P Fra nå av så blir det veieing hver morgen! Tror jeg hadde litt vann i kroppen igår, på morgen idag så visste vekte 111.5

Og vips! Tamtadata! (eller noe sånt) - kun morgenveiing som gjelder for meg!! 3 kg hittil denne uken - still counting!! Men for all del, jeg er fremdeles inne i min første uke - og regner med at det er startbonus

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:20   #47
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av chippy, her.

Har bestilt meg ketolyse boka også nå, gikk opp 1.5kg ved forrige veiing og klarer ikke finne ut hvorfor, er inne i min 3 uke nå. Er forresten 33år og kommende far denne mnd'en

Gratulerer, Chippy! Så spennende!!! Skal se livet blir snudd litt opp ned når den lille kommer til verden

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 20:29   #48
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Gratulerer med flott vekttap folkens!

Her går det trått, mest fordi jeg jobber natt denne uka og ikke har kommet inn i en "fin" måltidsrytme. Er ikke så greit å spise helt riktig når man står opp klokka 20, legger seg klokka 08, våkner 13, sovner igjen 17 og så skal opp 20 igjen Har litt følelsen av at det blir for lite mat jeg, og da sjesker jeg så utrolig på karbomat, så i går spiste jeg faktisk to brødskiver med brunost (min store last! ) på jobb. Skylder på nattevaktene, haha

I morgen skal jeg ut og spise med mannen, og da blir det nok både ris og alkohol tipper jeg, så jeg lurer på hva vekta sier til fredag Og i helga skal vi bort. Teit. Jeg har valgt helt riktig uke å restarte på

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 10:15   #49
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

En ny strålende dag her Vi pusser opp (Jeg&ungen&hundene har nettopp flyttet opp) Og endelig ser det ut til at babyrommet blir ferdig!! Vesla sover på det stygge gjesterommet nå, så det blir veldig godt å få flyttet henne over på rommet hennes Vi skal bare henge på noen wallsticker og litt div etter at mannen og kompisene hans har ferdig listet rommet så blir det bra.

Ellers så viser vekten rett vei idag, og jeg er superhappy!!

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 18:39   #50
hummingbird
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 8
hummingbird er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Spist utrolig mye god mat denne uken! Har ikke telt kalorier, først og fremst skal kroppen bli vant med fett. Har ikke ketosesticks, så vet ikke om jeg er i ketose eller ikke Har ikke funnet det noe sted, men nå vet jeg hvor det kan bli kjøpt Har hatt litt ketosesymptomer som at jeg er mye på do, slapp, vondt i hodet og at jeg er ganske tåkete, men idag er det bedre Har ikke hatt noen skikkelige karbo-cravings. Forventet egnetlig det, men så langt har de uteblitt.

Natt til idag hadde jeg en grusom krampe i leggen, noen som har opplevd det samme? Jeg har hatt det før etter å ha festet (vært full) et par dager på rad. Men det har jeg ikke gjort på flere år! derfor er det også lenge siden jeg har hatt en slik krampe. Jeg tar vitaminer og mineraler (magnesium, kalsium og sink av mineraler), og jeg passer på å drikke mye vann.

Vekten er gammel og ikke til å stole på, men i følge den har jeg gått ned en kilo siden søndag. Går jeg ned et halvt kilo til frem til søndag blir jeg kjempe fornøyd Kjøpte en bedre vekt idag, så da blir det lettere å følge med på hva som skjer med vekta.

hummingbird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no