Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Atkins-bar på ketolyse?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-09, 20:38   #1
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Atkins-bar på ketolyse?

lurer på om man kan spise atkins bar når man går på ketolyse....
har lyst å ha noe å se frem til i helgene, men hva kan man spise som er litt ekstra?

nooen som har noen gode tips?

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 20:45   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Atkinsbar er krisemat. Ikke digg.
Atkinsbar er kjekt når du ikke har tilgang til annen lavkarbomat og du MÅ ha mat. Greit å ha i veska og...

Digg? Cocosasjokolade, DET er digg det. Baconsvor er digg. Cocosakakao. Søk i forum.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 21:06   #3
beginner
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
Alder: 42
Innlegg: 15
beginner er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Eg har kost meg med atkins bar i helgene, og har ingen betydning. de har 2g karb i hele sjokoladen. så jeg nyter den

beginner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt av alt Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 22:16   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Det er litt ulike erfaringer med disse barene. Av en eller annen grunn faller jeg ut av ketose hver gang jeg spiser en Atkinsbar. Synd, for jeg liker de godt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:37   #5
fagremøy79
Medlem
 
fagremøy79 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 44
Innlegg: 80
fagremøy79 er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

det høres ikke bra ut at man kan falle ut så da får vell suget på noe godt bare være der for jeg SKAL gå ned i vekt nå

__________________




fagremøy79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:31   #6
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

jeg kommer til å spise/drikke eggedosis jeg ! egg, med splenda godt

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:40   #7
Liseki
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Røyken
Innlegg: 18
Liseki er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

jeg kommer til å spise/drikke eggedosis jeg ! egg, med splenda godt

Er det ikke karbo i det??! Da vet jeg hva jeg skal glede meg til isåfall

__________________


WOW! Dette går jo racerfort
Liseki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 16:14   #8
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Liseki, her.

Er det ikke karbo i det??! Da vet jeg hva jeg skal glede meg til isåfall

ett egg er 0 karbo, men de fleste pleier å regne 1 for sikkerhetsskyld.
av en eller anna grunn

splenda, er det sinnsykt mye diskusjoner om, fordi å bruke sukkererstatninger kan opprettholde søtsuget man prøver å bli kvitt ved ketolyse/atkins bla bla.

men viss du virkelig må ha noe søtt, og det er KRISETILSTAND (feks. att man nesten skal sprekke)

er det myyyee bedre å drikke eggedosis enn å spise sjokolade

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 17:32   #9
Liseki
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Røyken
Innlegg: 18
Liseki er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

ett egg er 0 karbo, men de fleste pleier å regne 1 for sikkerhetsskyld.
av en eller anna grunn

splenda, er det sinnsykt mye diskusjoner om, fordi å bruke sukkererstatninger kan opprettholde søtsuget man prøver å bli kvitt ved ketolyse/atkins bla bla.

men viss du virkelig må ha noe søtt, og det er KRISETILSTAND (feks. att man nesten skal sprekke)

er det myyyee bedre å drikke eggedosis enn å spise sjokolade

okei Kan ikke påstå at det har vært krisetilstand ennå, men det kan jo hende det kommer en..

__________________


WOW! Dette går jo racerfort
Liseki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 18:47   #10
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

ett egg er 0 karbo, men de fleste pleier å regne 1 for sikkerhetsskyld.
av en eller anna grunn

Ett egg er da ikke 0 karber? Eller er det noen grunn til at man ikke regner karber fra egg? Matvaretabellen oppgir jo antall karber pr 100g.. ?

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 19:14   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Ett egg er (alt etter størrelsen) ca 0,6 g karber hvis jeg husker rett.

Jeg ville aldri finne på å kose meg med en Atkinsbar, hehe. Såååå godt synes ikke jeg at de smaker
Hvis du vil ha noe godt å se fram til til helgen, så bør du lage deg noe lavkarbogodt. Sjekk oppskriftsdelen av forumet, der er det masse oppskrifter på dip, snakcs, kaker osv.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:31   #12
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Eggedosis søtet med sukrin og/eller Stevia er knallgodt.

Ellers kan du jo piske litt fløte, ha i søtning og kanel. Dette er knallgodt å bruke på vafler eller pannekaker som du finer oppskrift på her inne. Fløte har 3g kh / 100g og det er ikke mye for 100 g fløte blir en del. Dessuten kan du spise noen få bær (jordbær 6,2kh/100g /bringebær 3,2kh/100g) til, er skikkelig kos og mye bedre enn atkins

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 23:21   #13
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Ett egg er (alt etter størrelsen) ca 0,6 g karber hvis jeg husker rett.

Det jeg også mente - heldigvis står det på eggpakkene hvor mange gram eggene ligger mellom, så jeg har regnet meg fram til at med den typen jeg kjøper er det alltid trygt å si 0,75g i ett egg.

Tenkte bare på at det gjerne blir mye egg på ketolyse, så om man regner 0 blir det vel fort feil..

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 20:57   #14
Mumle
Medlem
 
Mumle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 107
Mumle er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Jeg har lest et sted at eggeplommen inneholder 0 karber mens eggehviten har ... vet ikke helt, men litt karbo i hvertfall. Så til sammen har et egg 0,6-0,8 karber.

Kan være jeg tar feil, refererer bare noe jeg har lest.

__________________



Min journal
Mumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding: Atkins, Ketolyse, selvkomponert Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:30   #15
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Mumle, her.

Jeg har lest et sted at eggeplommen inneholder 0 karber mens eggehviten har ... vet ikke helt, men litt karbo i hvertfall. Så til sammen har et egg 0,6-0,8 karber.

Kan være jeg tar feil, refererer bare noe jeg har lest.

Det har jeg også lest en plass, tror det er i ketolyseboka. Dessuten får du næringsinnhold for plomme, hvite og hele egget når du søker det opp i Matvareguiden.no eller Næringsinnhold.no. De oppgir forresten at 100 g egg har 0.3 kh

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:20   #16
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av beginner, her.

Eg har kost meg med atkins bar i helgene, og har ingen betydning. de har 2g karb i hele sjokoladen. så jeg nyter den

jeg har også tatt en i ny og ned.. synes de er knall gode ;p tror ikke de har ødelakt no for min del. har du merket no te det`?

og hvorfor er man negavive til den egentlg, 2,1 står det at det er i den jeg spiser, er det søtstoffet dere tenker på ?! eller sukkeralkoholene.?

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 17:51   #17
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

jeg har også tatt en i ny og ned.. synes de er knall gode ;p tror ikke de har ødelakt no for min del. har du merket no te det`?

og hvorfor er man negavive til den egentlg, 2,1 står det at det er i den jeg spiser, er det søtstoffet dere tenker på ?! eller sukkeralkoholene.?

Tror mange er negativ til Atkinsbarene for det er kunstig søtning, som jo er en skikkelig partystopper for mange, men også mye annet rart ræl. Mange som lever på lavkarbo lever også etter ren-mat prinsipper og da passer ikke disse barene inn. Andre blir også vippet ut av ketosen når de spiser disse.

Jeg tar meg også Atkinsbarer av og til, men prøver å ikke bruke de fast. Det er enten nødmåltider eller kos. Dersom du synes dette er godt og kroppen ikke reagerer negativt på det, må du bare fortsette med de og kose deg masse. Det er ditt valg og det må man bare respektere

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 21:15   #18
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Tror mange er negativ til Atkinsbarene for det er kunstig søtning, som jo er en skikkelig partystopper for mange, men også mye annet rart ræl. Mange som lever på lavkarbo lever også etter ren-mat prinsipper og da passer ikke disse barene inn. Andre blir også vippet ut av ketosen når de spiser disse.

Jeg tar meg også Atkinsbarer av og til, men prøver å ikke bruke de fast. Det er enten nødmåltider eller kos. Dersom du synes dette er godt og kroppen ikke reagerer negativt på det, må du bare fortsette med de og kose deg masse. Det er ditt valg og det må man bare respektere

ja asså for min del er ikke den "ren mat" så viktig, gud bedre det hørtes fælt ut ;p men du skjønner hva jeg mener.. så lenge det ikke går utover nedgangen så er det greit på en måte

søtstoffene er jeg litt usikker på hva de gjør for meg. tror ikke det ødelegger så mye men prøver jo uansett og begrense det. men må innrømme jeg synes atkin's baren er god altså

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 22:09   #19
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Hei,
Det har faktisk ikke bare med ren mat prinsippet å gjøre. Dette gjelder spesielt for de som spiser ketogent da det er veldig viktig at den lille kh kvota man har til disposisjon skal i hovedsak komme fra grønnsaker samt noe meieriprodukter. Dersom man skal ha 15 kh pr dag og spiser en Atkins bar (2,1 kh) så har man faktisk brukt opp 14 % av dagens kh kvote, på en bar.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 00:49   #20
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Et lite tips:
Jeg lager panna cotta hvis jeg har lyst på noe godt! Lage en runde på torsdagskvelden, så har du kooos hele helgen

En stor kartong fløte, 1/3 pose pulvergelatin, 1 vaniljestang og litt kunstig søtning (pick your poison), gir 6 whiskyglass med deilig lavkarbo-kos! Og med litt revet mørk sjokolade oppi så blir det en fin-fin erstatning hvis sjokoladesuget melder seg

Jeg har laget det i kveld, og gleeeder meg til å kose meg med det i morgen

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig. Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 12:27   #21
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Det har faktisk ikke bare med ren mat prinsippet å gjøre. Dette gjelder spesielt for de som spiser ketogent da det er veldig viktig at den lille kh kvota man har til disposisjon skal i hovedsak komme fra grønnsaker samt noe meieriprodukter. Dersom man skal ha 15 kh pr dag og spiser en Atkins bar (2,1 kh) så har man faktisk brukt opp 14 % av dagens kh kvote, på en bar.

det er såklart sant tror atkinsbaren ikke er noe for meg uansett, virker som den er veldig med på og stoppe ting opp... nuuvel.... enda godt enn har baconsnakcs..!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 15:51   #22
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

nuuvel.... enda godt enn har baconsnakcs..!

Fritert grisehud

Atkinsbaren er helt grei for meg åbruke dersom jeg ikke orker å spise noe annet, men den koster jo 27 norske kroner ibutikken så det ekke verdt det hver dag altså. Ikke gidder jeg å bestille dem heller fra atkins ettersom jeg da kommer til bestille ALLE de andre enn den decadence og den hazelnutgreia vi får i Norge, altså alle de jeg syns ser fristende ut. Og da kommer jeg til å spise atkinsbarer til det tyter ut av øra

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 01:21   #23
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Fritert grisehud

Atkinsbaren er helt grei for meg åbruke dersom jeg ikke orker å spise noe annet, men den koster jo 27 norske kroner ibutikken så det ekke verdt det hver dag altså. Ikke gidder jeg å bestille dem heller fra atkins ettersom jeg da kommer til bestille ALLE de andre enn den decadence og den hazelnutgreia vi får i Norge, altså alle de jeg syns ser fristende ut. Og da kommer jeg til å spise atkinsbarer til det tyter ut av øra

måkke kalle det det... *grøsse* baconsnacks..! hehe

ja ikke sant... jeg synes de er veldig gode de vi får her i norge jeg asså.. skal ikke stå på det. men nå kjører jeg en uke uten alt det som er litt på kanten jeg pleier og kose meg med åsså håper jeg på drastisk bevegelse av vekta rette veien... for her går det seeeint...!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:19   #24
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Tja, det hender jeg bruker noe av kvota mi på 15 til en Atkins-bar. Jeg orker rett og slett ikke å være en som ikke kan unne meg noe en gang i blant, og Atkins-baren gjør at jeg kan kose meg litt nå og da. Jeg synes faktisk Atkins-barene smaker relativt godt.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 19:10   #25
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Tja, det hender jeg bruker noe av kvota mi på 15 til en Atkins-bar. Jeg orker rett og slett ikke å være en som ikke kan unne meg noe en gang i blant, og Atkins-baren gjør at jeg kan kose meg litt nå og da. Jeg synes faktisk Atkins-barene smaker relativt godt.


Kos i vei sier nå jeg

Gjør akkurat det samme. Synes også det er godt med en Atkinsbar i ny og ne. Jada det er mye man kan kritisere med Atkinsbarer, men vil man bruke litt av kh-kvota si på det så synes jeg ikke det gjør noe - i ny og ne. Trenge ikke å fråtse i dem for det

Er viktig å kose seg av og til ellers blir man lei

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Forskjellen på ketolyse og atkins dolcevita78 Ketolysekuren 144 22-11-15 08:37
Atkins-barer på ketolyse? Kanonada Ketolysekuren 15 08-09-10 23:32
Fedon vs Ketolyse vs Atkins osv ... Forvirra! Joika Generell ernæringsdebatt 4 13-05-08 23:19
Ketolyse og Atkins sma Ketolysekuren 3 27-04-07 00:33
Atkins eller Ketolyse? Merete A Lavkarbo generelt 2 22-06-06 23:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no