Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-12, 23:52   #151
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

sukkerdøden av unni lindell!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-01-12, 00:10   #152
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

sukkerdøden av unni lindell!

Den er bra! ( liker tittelen også)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 08-01-12, 02:28   #153
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Den er bra! ( liker tittelen også)

ja, jeg er nesten halvveis, og den er ikke så verst! men tittelen er jo som lagd for oss lavkarbere

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-01-12, 14:11   #154
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

I går kom det pakke i posten m bøker frå Tanum. Det var dei 4 første til Martin, og 3 i legenden om Drizzt av R. A. Salvatore - kva for ein serie skal eg starte på?

Trur eg begynner m Salvatore: Homeland, for den veit eg at kjærasten min er ivrig på at eg skal lese.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 14-01-12, 19:36   #155
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Den siste tiden har jeg lest tre feel good romaner. Trenger litt lett humor innimellom

Ellers er jeg akkurat ferdig med Menneskefluene. Den levde ikke helt opp til forventningene, men var ganske bra.

Nå har jeg kommet til side 30 i Jo Nesbøs "Rødstrupe" og satser på at den er like bra som resten av Hole bøkene

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 15-01-12, 12:32   #156
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Har nettopp lest Ragdes "Jeg skal gjøre deg så lykkelig".....herlig å lese litt annet enn krim innimellom....

Hvis noen vil overta denne - send meg en pm! (du betaler porto!) ....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-01-12, 00:33   #157
Sweet Pink Kitty
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 246
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Akkurat nå leser jeg i boken "The Development of Language" av Gleason og Ratner.

Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-01-12, 01:15   #158
Karbobrussel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Brussel
Innlegg: 9
Karbobrussel er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Freakonomics av Levitt & Dubner

Karbobrussel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt, med inspirasjon fra Montignac, og dermed et blikk på GI
Gammel 19-01-12, 23:31   #159
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Har nettopp lest Vigdis Hjort "Tredve dager i Sandefjord".....

Hvis noen vil overta denne - send meg en pm! (du betaler porto!) .... :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-01-12, 23:32   #160
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Har begynt på Denise Rudbers "Et lite sidesprang". Den begynner meget lovende så nå er jeg spent på fortsettelsen!

Snart kommer ny bok fra Jussi Adler-Olssen!!! Og den gleder jeg meg SYKT MYE til!!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-01-12, 23:56   #161
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Akkurat nå, så leser jeg en bok av Danielle Steel

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-01-12, 01:50   #162
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Akkurat nå, så leser jeg en bok av Danielle Steel

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-01-12, 23:51   #163
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Har nettopp lest ut Denise Rudbergs "Et lite sidesprang".....
Svensk krim med en anderledes heltinne....
Forbausende bra!!! Likte denne..... :-)

Hvis noen vil overta denne - send meg en pm! (du betaler porto!) .... :-)
GITT BORT!

__________________

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>


Sist redigert av Jabba : 24-01-12 kl 14:30.
Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-02-12, 00:59   #164
Karbobrussel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Brussel
Innlegg: 9
Karbobrussel er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

"Good Calories. Bad Calories" Gary Taubes. Bør leses av alle medlemmer!

Karbobrussel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt, med inspirasjon fra Montignac, og dermed et blikk på GI
Gammel 02-02-12, 12:23   #165
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Jeg leser "En dåre fri" av Beate Grimsrud. Utrolig flott roman om Eli som sliter med psykoser. Nydelig skrevet.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 02-02-12, 13:41   #166
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

har lurt på den jeg osgå, men nå leser jeg slutten av sebrapiken.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 02-02-12, 14:18   #167
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

FRIHET av Jonatan Frantzen.
Veldig god bok, men tung og lang!

Åhh, "Freedom" er FANTASTISK! Anbefaler alt av Jonathan Frantzen.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
Gammel 02-02-12, 22:40   #168
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg leser "En dåre fri" av Beate Grimsrud. Utrolig flott roman om Eli som sliter med psykoser. Nydelig skrevet.

Denne har jeg lyst til å lese!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-02-12, 23:14   #169
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Denne har jeg lyst til å lese!

Det synes jeg du skal gjøre! Den er litt tung, men det er på grunn av temaet - ikke på grunn av forfatteren og historien. Boka er utrolig godt skrevet, og man får et veldig fint innblikk i hvordan det er å leve med stemmer i hodet og det å være inn og ut av psykiatrisk

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-02-12, 21:54   #170
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Begynt på Et lite sidesprang av Denise Rudberg. Har ikke kommet til mer enn side rundt 50 eller noe, men den er forløpig underholdende.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 04-02-12, 22:16   #171
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

Ferdig med sebrapiken, avbrøt "jeg gir meg ikke" og skal begynne på caterina av sienna av karin elstad, tror jeg det var. Digger å lese om helgener med en hellig, og ikke moderne, form for anoreksi.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 04-02-12, 22:47   #172
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Har nettopp avslutta Gjenferd, den så langt siste Harry Hole boka. Og jeg angrer nesten på at jeg begynte å lese den! Pokker altså, han er ikke snill hverken med oss eller karakterene sine han Nesbø! jeg skulle venta til neste bok var ute så jeg kunne gått rett på den etterpå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-02-12, 22:49   #173
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har nettopp avslutta Gjenferd, den så langt siste Harry Hole boka. Og jeg angrer nesten på at jeg begynte å lese den! Pokker altså, han er ikke snill hverken med oss eller karakterene sine han Nesbø! jeg skulle venta til neste bok var ute så jeg kunne gått rett på den etterpå.

Kommer det en bok til?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 04-02-12, 22:54   #174
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Kommer det en bok til?

Ja, det skal vel være en til mener jeg han har sagt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-02-12, 22:56   #175
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, det skal vel være en til mener jeg han har sagt?

Da håper jeg det er riktig! Var en litt vel spennende slutt...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no