Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan legge inn journal?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-10, 19:30   #1
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Hvordan legge inn journal?

Prøver å legge til min journal på siden min men skjønner ikke dette med url addresse.Ikke så veldig god på slike data opplegg.Noen så kan forklare litt enkelt?takker for svar

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 19:51   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: hvordan legge inn journal

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må først gå inn på Kontrollpanel og på Endre signatur!

Der skriver du feks MIN JOURNAL.
Så merker du det og limer inn adressen til journalen din ved hjelp av - tegnet!

Og Voila! en link er åpen!

Dette er fremgangsmåten for alle slike linker. Kopier adresse, merk felt og lim inn ved hjelp av - tegnet!
Skal du lime inne bilder, høyre klikker du på bildet, klikker Kopier bildeadresse og bruker - tegnet til å lime inn adressen!

Er det sånn du mener?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan legge inn ticker i signaturen Vimpane Spørsmål og svar 2 20-03-09 08:59
Hvordan lager man journal? elika Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 04-04-08 11:54
Jeg lurte på hvordan man får seg journal Petronella Spørsmål og svar 1 09-01-08 00:03
Hvordan legge signaturen til høyre i feltet? Huldr Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 20-02-07 15:25
Hvordan legge inn avatar/profilbilde? Bilde i signatur? TinaF Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 06-05-05 11:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no