Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gjør jeg rett? (Nybegynner)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-07, 14:21   #1
annemo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 51
Innlegg: 36
annemo er på en erverdig vei

Gjør jeg rett? (Nybegynner)

hjelp
har lest en del her inne, å i dag begynner jeg.
rakk ikke frokost i dag ,spiste 1 tomate.
lunsj/kveldsmat- eggerøre med fløte lagte av 4 egg å deler dette på 2
stekte i meierismør 1 sjamoinjung ,sqaus å brokkoli
2 sneier røkelaks, dette er også kveldsmat tenkte jeg
middag kylling å ??stekt brokkoli å sjampinjong??

har drukket mye kaffe da, er veldig glad i kaffe ,drikker minst 1 liter. må prøve å minke på dette , men jeg må ha kaffe.
'
hvordan høres dette ut?dere som kan dette er dette nok???

kan en drikke tab ekstra?

annemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 14:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: gjør jeg rett,? nybegynner

Heisann.

Ser greit ut dette. Husk at tomat er tung, og har en del karber i seg. Veier du grønnsakene slik at du har kontroll på hvor mange karber du får i deg på en dag? Det er veldig lurt å gjøre.

Viss ikke du har boka, anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe den.

Jeg bruker smørstekt blomkål og brokkoli som potet. Kjempegodt.
Lag deg gjerne en blanda salat til lunch, men salat, skinke/kylling, ost, litt løk/vårløk. Gjerne litt olje på. Det er digg.

Viss du ser på bindersen foran Gerds journal, så ligger det 4 ukeplaner som jeg bruker. Kanskje den kan være til hjelp

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 15:07   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: gjør jeg rett,? nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Heisann.

Ser greit ut dette. Husk at tomat er tung, og har en del karber i seg. Veier du grønnsakene slik at du har kontroll på hvor mange karber du får i deg på en dag? Det er veldig lurt å gjøre.

Viss ikke du har boka, anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe den.

Jeg bruker smørstekt blomkål og brokkoli som potet. Kjempegodt.
Lag deg gjerne en blanda salat til lunch, men salat, skinke/kylling, ost, litt løk/vårløk. Gjerne litt olje på. Det er digg.

Viss du ser på bindersen foran Gerds journal, så ligger det 4 ukeplaner som jeg bruker. Kanskje den kan være til hjelp

Lykke til

Hvor er den binderseGerd? Kunne tenke meg å kikke litt selv, siden boka fortsatt ikke er her

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 15:14   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: gjør jeg rett,? nybegynner

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Hvor er den binderseGerd? Kunne tenke meg å kikke litt selv, siden boka fortsatt ikke er her

Gå inn der alle journaler ligger, Så finner du den som står Gerds nye livsstil. På samme linja er det en binders, ligger under den...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 20:28   #5
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Gjør jeg rett? (Nybegynner)

Var inne og kikket jeg også, Gerd.
Hvis en kan følge din plan (og det tror jeg man kan ), ligger jeg forholdsvist likt matmessing sett, men jeg må ha noe utover kvelden også, altså. Spiser middag i fem-tiden stort sett. Har hatt mye hygge med baconcrisp og geléen til Heistad.

Men nevnte du noe om knekkebrød eller noe sånt? Er det noe der ute en kan spise...?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 21:30   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg rett? (Nybegynner)

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Var inne og kikket jeg også, Gerd.
Hvis en kan følge din plan (og det tror jeg man kan ), ligger jeg forholdsvist likt matmessing sett, men jeg må ha noe utover kvelden også, altså. Spiser middag i fem-tiden stort sett. Har hatt mye hygge med baconcrisp og geléen til Heistad.

Men nevnte du noe om knekkebrød eller noe sånt? Er det noe der ute en kan spise...?

Det gikk en del i ost hos meg på kvelden. Eller egg... Jeg lagde hjemmelaget knekkebrød en gang, oppskrifta her : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11570 Heilt greit dette knekkebrødet

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:32   #7
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Gjør jeg rett? (Nybegynner)

Ok, takk skal du ha.
Har ikke kommet så langt at jeg har begynt å bake ennå. Jeg er alltid ute etter lettvindte løsninger, blir nok ingen ideell husmor noen gang.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:34   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg rett? (Nybegynner)

Gubben har spist fiberrik med solsikke, 3,7 karber pr plate. Massevis med pålegg på...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no