Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Sliten av rømme?

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-12-07, 16:55   #1
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sliten av rømme?

Igår, første dag ut av induksjonen, lagde jeg vafler med rømme. Spiste 4 stk, tre med ost. Kalori- og fettmessig burde dette være grei skuring for et måltid.

Men så var jeg fullstendig utmattet resten av ettermiddagen! Kan det ha med rømmen å gjøre? Jeg gikk ikke ut av ketose, magen hadde det helt ok, og etter å ha spist middag var jeg i omtrent lage igjen. Idag har jeg vært helt bra.

Har søkt på forumet her og på nettet ellers, men utmattelse ser ikke ut til å være et vanlig symptom på melkeintoleranse.

Noen? Idéer?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 18:35   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Sliten av rømme?

julestria ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 19:03   #3
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Sliten av rømme?

Nei gitt. Ingen stress noe sted. Gikk bare helt i bakken av de vaflene.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 19:14   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sliten av rømme?

har ikke hørt om at noen blir slik av rømme. Det ligner veldig på karbosjokk da. Slik jeg får nåe jeg spiser for mye sukker/stivelse. Snodig.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 19:58   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Sliten av rømme?

Vaflene da? Går ut fra at det var lavkarbovafler, men kanskje du reagerte på noe i dem, feks. soya eller noe? Høres mer sannsynlig ut det enn rømmen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 20:31   #6
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Sliten av rømme?

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...21&postcount=1

Brukte denne oppskriften, men uten søtstoff. Ja minnet om hvordan jeg hadde det noen ganger før jeg kuttet ut sukker. Merkelig.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurer litt på krem og rømme og sånn ... pernille Ketolysekuren 7 18-10-07 15:32
Appelsin rømme muffins Nille Bakst 15 30-05-07 09:58
Fløte, rømme o.l pernille Spørsmål og svar 29 12-07-06 18:16
Appelsin rømme muffins Nille Kake/dessert og snacks 9 19-09-04 20:29
Appelsin rømme muffins Nille Mellommåltider 9 19-09-04 20:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no