Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-08-11, 13:20   #351
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men jeg er på den andre siden ganske igjenknept, for tenk!


Sant nok

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 13:23   #352
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

35 i første omgang, det er alltid frafall mot slutten.

Det er sant

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 13:25   #353
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Dessuten pleier vi jo å ta over hele stedet likevel, så antall bestillinger er ikke så farlig

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 13:31   #354
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Sant nok

Med et sånt anstøt du tar over skjørtelengdene mine, så må jeg jo kompensere.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 16:55   #355
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

jeg får dukke opp med slips, rose og nybarbert sløyfe, da, så er jeg vel på den sikre sida

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 19:26   #356
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jepp, hullkort får en helt ny mening

Sist jeg hadde på kort skjørt - ble jeg gratulert med nytt belte.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 19:33   #357
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med et sånt anstøt du tar over skjørtelengdene mine, så må jeg jo kompensere.

Med bein som dine hadde jeg også hatt korte skjørt (Har vært inne på bloggen din og sett de fine over-knee-strømpene du har strikket)

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 19:54   #358
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Sist jeg hadde på kort skjørt - ble jeg gratulert med nytt belte.....

Gleder meg allerede

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:52   #359
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Tullehøner Og hane

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 23:04   #360
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Tullehøner Og hane

Høne pøne? Hane pane?

Pannekaka
Det var en gang ei kone som hadde sju sultne unger, og dem stekte hun pannekaker til. Det var råmelkskake. Den lå i panna og este seg tykk og god, og ungene sto omkring, og gamlefar satt og så på.
— Å, la meg få litt pannekake, mor mi, jeg er så sulten, sa den ene ungen
— Å, kjære deg, sa den andre.
— Å, kjære vene deg, sa den tredje.
— Å, kjære vene snille deg, sa den fjerde.
— Å, kjære vakre vene snille deg, sa den femte.
— Å, kjære vakre vene gode snille deg, sa den sjette.
— Å, kjære vakre vene gode snille søte, deg, sa den syvende.
— Og så bad de om pannekake alle sammen, den ene vakrere enn den andre, for de var så sultne og snille.
— Ja, barna mine, vent nå bare til den vender seg, sa moren. Til jeg får vendt den, skulle hun ha sagt. — Så skal dere få pannekake alle sammen. Se bare så tykk og velnøyd den ligger der.
— Da pannekaka hørte dette, ble den redd, og rett som det var, så snudde den seg av seg selv og ville ut av panna. Men den falt ned igjen på den andre siden. og da den hadde stekt seg litt på den også ble den fastere i fisken, og så spratt den ut på gulvet og trillet av sted som et hjul ut gjennom døra og bortover veien.
— Hei da! Kjerringa etter med panna i den ene hånden og sleiva i den andre, det forteste hun kunne, og barna etter henne igjen, og gamlefar hinkende etter til slutt.
— Hei, vil du vente! Knip den, ta den, hei da! skrek de i munnen på hverandre og skulle ta den på spranget og fange den igjen. Men pannekaka trillet, og rett som det var, var den så langt unna at de ikke kunne se den, for pannekaka var flinkere til bens enn alle sammen.
— Da den hadde trillet en stund, så møtte den en mann,
—God dag, pannekake, sa mannen.
— God dag mann brann, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekake, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa mannen.
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger, så kan jeg vel gå fra deg mann brann, sa pannekaka og trillet og trillet til den møtte en høne.
— God dag, pannekake, sa høna.
— Goda dag, høne pøne, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekaka, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa høna
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger og mann brann, så kan jeg vel gå fra deg høne pøne, sa pannekaka og trillet som et hjul bortetter veien. Så møtte den en hane.
— God dag, pannekake, sa hanen
— Goda dag, hane pane, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekaka, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa hanen.
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger, mann brann og høne pøne, så kan jeg vel gå fra deg hane pane, sa pannekaka og gav seg til å trille det forteste den kunne. Da den hadde trillet en lang stund, møtte den en and.
— God dag, pannekake, sa anda.
— Goda dag, ande vande, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekaka, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa anda
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger, mann brann, høne pøne og hane pane, så kan jeg vel gå fra deg ande vande, sa pannekaka og tok til å trille det forteste den kunne. Da den hadde trillet en lang, lang stund, møtte den en gås.
— God dag, pannekake , sa gåsa.
— Goda dag, gåse våse, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekaka, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa anda
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger, mann brann, høne pøne, hane pane og ande vande, så kan jeg vel gå fra deg gåse våse, sa pannekaka og trillet avsted igjen. Da den hadde trillet enda en lang, lang stund, møtte den en gasse.
— God dag, pannekake , sa gassen.
— Goda dag, gasse vasse, sa pannekaka.
— Kjære mi pannekaka, trill ikke så fort, vent litt og la meg få ete deg, sa gassen
— Nå har jeg gått fra kone krone, gamlefaren og sju skrikerunger, mann brann, høne pøne, hane pane, ande vande og gåse våse, så kan jeg vel gå fra deg gasse vasse, sa pannekaka og tok til å trille det forteste den orket. Da den hadde trillet en lang, lang stund, møtte den en gris.
— God dag, pannekake, sa grisen.
— Goda dag, gylte grisesylte, sa pannekaka og ville bare trille videre med det samme.
— nei, vent litt, sa grisen. — Du trenger ikke bråfly slik, vi to kan da gå i ro og mak og slå følge over skogen, for det skal ikke være riktig trygt der, sa han.
— Det syntes pannekaka det kunne være noe i, og så slo de følge. Men da de hadde gått en stund, kom de til en bekk. Grisen fløt på flesket, det var ingen sak for den.
— Men pannekaka kom ikke over.
— Sett deg på trynet mitt, sa grisen, så skal jeg frakte deg over.
— Pannekaka gjorde som han sa.
— Nøff-nøff! sa grisen og tok pannekaka i en jafs. Og siden pannekaka ikke kom lenger, er ikke regla lenger heller.

(Folkeeventyr)

__________________


Sist redigert av Ignite : 28-08-11 kl 11:13.
Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 00:49   #361
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hehe! Pannekaken!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 07:37   #362
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hahaha, takk for den

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 11:31   #363
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Med bein som dine hadde jeg også hatt korte skjørt (Har vært inne på bloggen din og sett de fine over-knee-strømpene du har strikket)

Ååååh, men takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 12:11   #364
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hvis innholdet i tråden her er representativt for hvordan treffet blir 1.oktober kan jeg forstå at noen blir skeptiske!

Sett meg opp på "ser ikke bort fra det" - formen er stigende og jeg LENGTER etter og treffe dere alle sammen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 13:08   #365
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis innholdet i tråden her er representativt for hvordan treffet blir 1.oktober kan jeg forstå at noen blir skeptiske!

Sett meg opp på "ser ikke bort fra det" - formen er stigende og jeg LENGTER etter og treffe dere alle sammen!

Da er du på lista!

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 13:42   #366
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis innholdet i tråden her er representativt for hvordan treffet blir 1.oktober kan jeg forstå at noen blir skeptiske!

Sett meg opp på "ser ikke bort fra det" - formen er stigende og jeg LENGTER etter og treffe dere alle sammen!

Vi er ikke så skumle som det kan høres ut som, men tror ikke det er såååå langt i fra!

Å ja, prøv å orke og komme, da! Hadde vært så utrolig kult å endelig få truffet deg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 09:42   #367
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Meh.... jeg må nok melde meg av kanskjelista gitt.
Ikke blir det tur til Gøteborg heller. Har wrestlingshow som starter ca. når de fleste av dere intar Djengis. Sånn er det med den saken.

Skal se om ikke jeg kan svinge innom utpå kveldinga etter showet for å si hei. Spørs helt hvor sliten og mørbanka jeg er.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 15:50   #368
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Meh.... jeg må nok melde meg av kanskjelista gitt.

Jaja, da får det bli neste gang

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 16:08   #369
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis innholdet i tråden her er representativt for hvordan treffet blir 1.oktober kan jeg forstå at noen blir skeptiske!

Sett meg opp på "ser ikke bort fra det" - formen er stigende og jeg LENGTER etter og treffe dere alle sammen!

*krysser alt bortsett fra beina*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 16:09   #370
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

*krysser alt bortsett fra beina*

Krysser beina og jeg

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 19:35   #371
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jeg hadde hatt lyst til å være med, men visste ikke helt om jeg turde
Men nå ser jeg at jeg ikke kan, pga. jobb. Men dette hørtes veldig hyggelig ut, og jeg blir gjerne med neste gang

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 20:35   #372
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Gleder meg

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:05   #373
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Krysser beina og jeg

Godt noen gjør det

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:32   #374
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

For en gjeng!
Tror jammen det blir gøy på treffet!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 21:39   #375
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Klart det blir

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no