Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor ofte drikker dere vin - og hvordan blir utslaget på vekta?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-11, 20:01   #1
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Hvor ofte drikker dere vin - og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg er en vin elsker

Etter jeg begynte på lavkarbo har jeg ikke turt å drikke så mye vin, og savner å kunne ta seg et glass...

Stopper vektnedgangen med alkohol?

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 20:58   #2
sitv
Juniormedlem
 
sitv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Arendal
Innlegg: 24
sitv er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker et glass vin hver kveld før leggetid,dette for at jeg har veldig problemer med søvn,og rødvin hjelper meg til å få sove.Må ellers ta sovemedisin,noe som gjør meg trøtt til langt på dag.Jeg tror nok at vin gjør at man går mindre ned i vekt enn uten vin,men det stopper ikke opp .Nå går jeg veldig sakte ned i vekt uansett,men hadde nok latt det vær om jeg kunne fått sove uten. Men jeg elsker også rødvin

sitv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/spis deg slank Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:11   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av sitv, her.

Jeg drikker et glass vin hver kveld før leggetid,dette for at jeg har veldig problemer med søvn,og rødvin hjelper meg til å få sove.

Alkohol kan forverre søvnproblemer, så det kan faktisk hende at det er motsatt av hva du tror...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:37   #4
sitv
Juniormedlem
 
sitv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Arendal
Innlegg: 24
sitv er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg er ingen ekspert på dette,men for meg har det vært en utrolig god hjelp til å sove.Jeg har jobbet 37 år på nattarbeid,og det er utrolig vanskelig å få sovnet på kvelden. Uten vin så ligger jeg våken til kl 06-07.00 for så å få sove 2 timer.Dette gjorde jeg i 2-3 år med 3 dager med sovetabletter å så pine seg med lite søvn resten.Var ikke alltid de virket heller.Nå sover jeg bedre og er mindre stresset.

sitv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/spis deg slank Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:46   #5
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av sitv, her.

Jeg drikker et glass vin hver kveld før leggetid,dette for at jeg har veldig problemer med søvn,og rødvin hjelper meg til å få sove.Må ellers ta sovemedisin,noe som gjør meg trøtt til langt på dag.Jeg tror nok at vin gjør at man går mindre ned i vekt enn uten vin,men det stopper ikke opp .Nå går jeg veldig sakte ned i vekt uansett,men hadde nok latt det vær om jeg kunne fått sove uten. Men jeg elsker også rødvin

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Alkohol kan forverre søvnproblemer, så det kan faktisk hende at det er motsatt av hva du tror...

Jeg har slitt med søvn så lenge jeg kan huske. Sovnet rett og slett ikke. Legene prøvde å prakke på meg sovetabletter fra ung alder. Jeg gjorde jo alt riktig, følgte råd og hadde forskjellige prøveperioder av masse slag. MEn ingenting hjalp. Jeg har aldri villet ta noen tabletter for å klare å sove -KUN i feks eksamensperioder hvor jeg bare MÅ ha en natt eller to med litt søvn.

For 2 år siden testet jeg ut healing (alt skal prøves!) og ble anbefalt melatonin av healeren. Healingen hjalp i noen mnd men så var det back to old tracks igjen... så begynte jeg på melatonin - anbefales Livet mitt er helt annerledes nå I og med at det er et naturpreparat så har jeg ingen motforestillinger mot å ta det. Har du prøvd det?

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:47   #6
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Nå var det jo ikke det som jeg skrev over her tråden handlet om da, men...

Jeg koser meg med ett glass vin titt og ofte Du må kjenne litt på det der selv, tror jeg.

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:24   #7
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg kom over en artikkel som viste til at vin er godt for fordøyelsen(1gl), noe som stemmer veldig godt for min del.

Andre som har merket det?

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:28   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Ketolysekuren (og andre) anbefaler å holde seg unna alkohol generelt de første fire ukene, ganske enkelt for å være sikker på å få igang forbrenninga ordentlig. kroppen prioriterer å forbrenne alkohol får noe annet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:33   #9
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Drikker vin hver fredag og lørdag. Du bør finne deg en vin som det er lite sukker i. Jeg tar meg en ekstra god treningsøkt på fredagen så tåler jeg litt ekstra karber

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:45   #10
sitv
Juniormedlem
 
sitv sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Arendal
Innlegg: 24
sitv er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Surflover,ja jeg har prøvd melatonin også,og det virker en gang i blant,men jeg er like trøtt på dagen av de som jeg er av sovepiller.Så foreløpig fortsetter jeg med vin mens jeg prøver å finne en rytme.

sitv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/spis deg slank Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:47   #11
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg har ikke merket noe på vektnedgangen de gangene jeg har drukket hverken vin eller vodka for den del, på lavkarbo. Men det er vel slik at når kroppen får servert alkohol, setter den fettforbrenningen på pause, til den har forbrent alkoholen? Det er nok individuelt. Men det jeg merker er at jeg får en del vann i kroppen etter en tur på byen, og det gjør jo sitt for vekten.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:25   #12
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg har de samme erfaringene som ekenna. jeg har nå bestemt meg for å prøve å unngå denne vindrikkinga, så får vi se hvordan dét går. . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:36   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker sjelden vin lenger - jeg blir rett og slett altfor fort brisen når jeg spiser ketogent. Ett glass, så kjenner jeg det i hodet - to, så kan jeg gå og legge meg Har ikke merket noe særlig forskjell på vektnedgangen ved alkoholinntak, kanskje noe mer vann i kroppen, men det blir borte med én gang. Siden jeg ikke tåler noe som helst drikker jeg helst drinker jeg kan blande selv (myyyye lettbrus, bittelitt vodka), eller irish som jeg også blander selv. Vin blir rett og slett for sterkt.

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:46   #14
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.

Jeg er en vin elsker

Etter jeg begynte på lavkarbo har jeg ikke turt å drikke så mye vin, og savner å kunne ta seg et glass...

Stopper vektnedgangen med alkohol?

Jeg leste på fitnessbloggen.no(tror jeg, veldig fin blogg) at man kan ikke bli feit av alkohol, det er fordi at kroppen ikke klarer å lagre energien i alkohol som fett. Så feit direkte av alkoholen blir man ikke. MEN når man har i seg alkohol, så bruker kroppen alt av "midler" til å forbrenne denne alkoholen, og da stopper den opp fettforbrenninga til fordel for å forbrenne alkoholen. Så å ta seg et glass vil nå og da er jo ikke så ille, men om man drikker hver kveld så stopper kroppen opp fettforbrenninga mens alkoholen er i kroppen så at ting kan gå saktere ser jeg ikke bort ifra. Du må jo velge selv om du vil høre på det han fyrn skriver, men jeg velger å tro det, bedre føre var

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:47   #15
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg drikker sjelden vin lenger - jeg blir rett og slett altfor fort brisen når jeg spiser ketogent. Ett glass, så kjenner jeg det i hodet - to, så kan jeg gå og legge meg Har ikke merket noe særlig forskjell på vektnedgangen ved alkoholinntak, kanskje noe mer vann i kroppen, men det blir borte med én gang. Siden jeg ikke tåler noe som helst drikker jeg helst drinker jeg kan blande selv (myyyye lettbrus, bittelitt vodka), eller irish som jeg også blander selv. Vin blir rett og slett for sterkt.

Hei, godt å høre at andre reagerer på samme måte. Jeg elsker vin og øl, men har kuttet det ut nå for en periode. Jeg drakk vin i påsken grunnet bursdagen min, 1/2 flaske holdt for meg. Ble jo bursdag, julaften og hele pakken effekt på meg
Øl får jeg bare vondt i magen av, sterke "kolikk" smerter, etter jeg begynte med ketose.

Jeg faller ikke ut av ketose ved alkoholinntak, selv ikke ved 2 o,5 tuborg lite, men som sagt fikk jeg vondt i magen.

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:30   #16
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg drikker sjelden vin lenger - jeg blir rett og slett altfor fort brisen når jeg spiser ketogent. Ett glass, så kjenner jeg det i hodet - to, så kan jeg gå og legge meg Har ikke merket noe særlig forskjell på vektnedgangen ved alkoholinntak, kanskje noe mer vann i kroppen, men det blir borte med én gang. Siden jeg ikke tåler noe som helst drikker jeg helst drinker jeg kan blande selv (myyyye lettbrus, bittelitt vodka), eller irish som jeg også blander selv. Vin blir rett og slett for sterkt.

Og jeg som trodde det var noe feil med meg. Spiste lutefisk og drakk lavkarboøl og akevitt til. Etter to akevitt og en boks øl så husker jeg ingenting. Virkelig ubehagelig.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:43   #17
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.

Jeg er en vin elsker

Etter jeg begynte på lavkarbo har jeg ikke turt å drikke så mye vin, og savner å kunne ta seg et glass...

Stopper vektnedgangen med alkohol?

Drikker god rødvin i helgene og det har jeg tenkt å fortsette med. har ikke opplevd at det har negativ virkning på vektnedgang!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:51   #18
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Hvis du trykker på hovedtickeren min, kommer det en kurve opp. Du kan nesten se når jeg har vært på fest, alltid oppgang etter fest, men det går jo av igjen. Det er min måte å skeie ut på.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 08:52   #19
Kirsti120
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Kirsti120 er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker rødvin hver helg, som regel blir det en flaske fordelt på fredag og lørdagskveldene. Og så tar jeg vel et glass eller to 1-2 kvelder i uka i tillegg. Jeg har blitt inspirert av ei som har gitt ut bok og gikk ned 27 kg. Hun drakk 2 glass vin hver kveld! Hvis jeg hadde gjort det, tror jeg at jeg ville blitt skeptisk. Men uansett ser det ikke ut til å ha særlig negativ effekt på vektnedgangen hvis man går på lavkarbo.

Jeg har tro på å prøve seg frem, kan jo hende at det er greit for noen mens det stopper vekttapet for andre.

Kirsti120 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 09:54   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker vin når jeg har lyst på. Det er mulig at jeg kunne gått forterere ned i vekt uten, men jeg er så strikt på alt annet, at det godt kan gå litt saktere, da jeg synes det er innmari godt og kos med vin!
Jeg dropper nesten alltid en kilo dagen etter inntak av alkohol, men det stabiliserer seg opp igjen. Alkohol er jo vanndrivende. Men jeg går absolutt ikke opp i vekt av det.
Hvor ofte jeg drikker avhenger av om jeg har lyst ... og råd! Men to til fire ganger i måneden, kanskje?
Jeg ble fortere full i ketose en liten stund, men det gikk seg til. Nå kjenner jeg virkningen av alkohol litt fortere enn før, men ikke sånn boms-full som mange i ketose beskriver, og det tilskriver jeg at jeg rett og slett har ganske mye mindre kroppsmasse å fordele alkoholen på!

Og det medfører absolitt riktighet at alkohol forbrennes før fett, og før karbohydrater også for den saks skyld. Men alkoholforbrenning er konstant, og man kan ikke framskynde den ved å jogge en tur rundt kvartalet, ta en kopp kaffe etc. Ikke minst blir også alkohol omgjort til ketoner, så man vil ikke se noen forskjell dersom man f.eks måler med sticks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 14:27   #21
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Takk for gode svar!

Da blir jeg nok å forsette å drikke litt vin i helgene. Det er jo så godt

Jeg er heller ikke ute etter å gå så himla fort ned i vekt siden jeg takler det svært dårlig. Nå ligger jeg på ca 3,5kg på 4uker, det passer med perfekt. Da har jeg tom drikki vin

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:26   #22
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker vin når jeg har lyst, og blir aldri "drita". Småpussa og i godt humør ved litt større mengder, og avslappet og fornøyd ved ett glass eller 2.
Før drakk jeg rødvin hver kveld, ett glass eller 2, selvom jeg var på diett, men nå er det møe sjeldnere. Kanskje en gang eller 2 i mnd. Det merkes ikke uansett nå eller før på vekta for meg, men det er jo veldig forskjell på folk.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 15:34   #23
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Opprinnelig lagt inn av Nunne Mor, her.

Jeg kom over en artikkel som viste til at vin er godt for fordøyelsen(1gl), noe som stemmer veldig godt for min del.

Andre som har merket det?

Dette har jeg også merket. GJelder all alkohol igrunn. Virker som kroppen også pøser på med ekstra fettforbrenning (viser seg for min del da).

Men nå har jeg fulgt meg strengt til reglene denne gang - ingen alkohol de første ukene ihvertfall.

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:14   #24
Nunne Mor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 50
Nunne Mor er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Noe har jeg holdt meg unna vin i 1uke og klart å gå ned 2kg denne uka... siden jeg gikk litt opp sist helg pga mye karbohydrater og vin

Tror jeg dropper vinen denne helgen for å teste meg selv og vekta litt

__________________


Nunne Mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo som passer helsen min ;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 10:39   #25
MissTail
Juniormedlem
 
MissTail sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 40
MissTail er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte drikker dere vin- og hvordan blir utslaget på vekta?

Jeg drikker vin så godt som hver dag, et glass eller to i ukedagene, ofte litt mer i helga.

Har tuslet jevnt og trutt nedover i vekt og er nå der jeg vil være. Kunne sikkert brukt kortere tid ved å være strengere, men 10 kg på et år har passet meg helt utmerket.

Det aller beste er at jeg elsker dette kostholdet og kommer til å fortsette slik resten av livet!

MissTail er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vinøs Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor ofte veier dere dere?? Sugarmom Spørsmål og svar 39 25-05-11 17:05
Hvordan holder du greie på hvor mye du drikker pr dag? Kanskje Ketolysekuren 19 04-02-11 21:29
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? lokkebiff Generell diskusjon 17 06-03-09 09:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no