Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Oppgitt over lavkarbohumor

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-11, 08:19   #1
tarante
Medlem
 
tarante sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 68
tarante er på en erverdig vei

Oppgitt over lavkarbohumor

Generelt er all PR, god PR, men jeg synes at når program som Nytt på Nytt f.eks lager humor ut av det, og det på en så feilaktig måte, da blir det bare dumt og stygt! For meg er det et program mindre i gullrekka etter et par programmer hvor det høres ut som at det eneste vi gjør er å trøkke tryne fult med egg, bacon, smør, fløte og rømme... Det er jo så langt fra sannheten, i alle fall for min egen del, at det bare blir latterlig for meg, men jeg tenker på de stakkarene som ikke tør å prøve denne livsstilen på grunn av latterliggjøringen i mediene! De går jo virkelig glipp av noe!!!

På facebook i dag kom denne vitsen: I disse lavkarbotider: Husk at Fedon Lindberg ikke er den første grekeren som har lurt norske jenter med brødet sitt..!!!

Det er mer uskyldig humor, som ikke støter meg, men som likevel danner en sum av negative holdninger til lavkarbo! Når man selv har prøvd og sett at det virker, så ønsker man jo å bli en type "misjonær" for det, slik at andre også kan få muligheten til å oppnå det samme

__________________


tarante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 08:50   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

I Nytt på nytt setter de jo alltid ting veldig på spissen og er ironiske så det holder, så vet ikke om jeg ville tatt akkurat det så tungt altså.
Tror vel ikke det er de som skremmer folk bort fra lavkarbo heller, syns det er verre med alle "ekspertene" som latterliggjør lavkarbo i fullt alvor.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 08:58   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Og det er nok mange som er misunnelige på at vi kan spise ost med smør, bacon osv med helt ren samvittighet. Siden de ikke tør det selv latterliggjøres det. "Mettet fett er farlig-spøkelset" er fortidsillusjonen som vil forsvinne. Noen er usikre fortsatt og vil holde det i livet: buhu!

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:16   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Åh? Jeg har mer oppfattet at de på Nytt på Nytt gjør vel så mye narr av mediene sitt forenklede og overfokuserte bilde av lavkarbo, egentlig. De sparker jo i alle retninger, så det tar jeg meg i hvert fall ikke nær av.

Så var det han Ghandi, da: "First they ignore you, then they redicule you, then they fight you, then you win!"

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:17   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Komikere gjør liksom narr av det ene og det andre. Enkeltpersoner og saker og gud vet. Men likevel klarer de fleste ta det med humor. Blir veldig trist om vi lavkarbofolk er så høytidelige at vi ikke tåler dette.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:20   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Og vi har vel våre svin på skogen flere av oss her inne også, i forhold til en del uttalelser om Drevon, Roede, Frølich etc ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 09:47   #7
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Jeg tenker at det får være litt måte på hvor hårsåre vi skal være. Noe må de jo få si - hvis ingen noensinne skal kunne bli selv bittelitt fornærmet over det de sier, blir det et meget taust program... Dog - da kan kanskje de stumme bli fornærmet...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:13   #8
teleslynga
Medlem
 
teleslynga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 395
teleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snillteleslynga er virkelig snill

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av tarante, her.

Husk at Fedon Lindberg ikke er den første grekeren som har lurt norske jenter med brødet sitt..!!!

Hahaha!

__________________
Min 2012-journal
teleslynga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ordentlig mat! Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 10:40   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Selvhøytidelighet gjør nok bare livet vanskeligere enn det trenger å være. Jeg hadde nok vært rimelig langt nedi grøfta om jeg skulle la det gå inn på meg hver gang noen uttalte seg flåsete eller spøkefullt om kostholdet mitt, ME-diagnosen min, dialekten min, livssynet mitt, partitilhørigheten min, osv. Akkurat nå er lavkarbo i fokus, men det går nok over.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:43   #10
tarante
Medlem
 
tarante sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 68
tarante er på en erverdig vei

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Skjønner nå at jeg tydeligvis er litt hårsår og legger litt mye i det... Er det lov å skylde på en dårlig dag? Nå er jeg ferdig trena og livet føles så mye bedre

__________________


tarante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:44   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Hurra for bedre liv!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:47   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Bibelen i ny lavkarbo utgave

Fant dette blogginnlegget på forsiden av VG-nett og syntes den var et godt bidrag til lavkarbohumoren

Beklager at jeg har brukt så langt tid på å fikse linken, jeg misforsto litt, trodde Bestemamma hadde vært inne på innlegget mitt og fixet FOR meg! Men NÅ skal det være korrekt


Sist redigert av Nerthus : 25-10-11 kl 20:22.
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:49   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Hmmm, linken funker ikke, Nerthus ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:50   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av tarante, her.

Skjønner nå at jeg tydeligvis er litt hårsår og legger litt mye i det... Er det lov å skylde på en dårlig dag? Nå er jeg ferdig trena og livet føles så mye bedre

Det er så rart med det ... endorfiner og sånt er fine saker.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:53   #15
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Men det eneste vi gjør er jo å trykke trynet fullt med egg, bacon, smør, fløte og rømme..?

Jeg hadde en tråd her inne engang der jeg spurte om folk faktisk spiste smør fra boksen, og det gjorde de. Jeg skjønner godt at enkelte velger å lage humor av dette, for det er ganske fascinerende i grunn.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:55   #16
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmm, linken funker ikke, Nerthus ...


Fikset den for deg......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:57   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Fikset den for deg......

TAKK! Rota det skikkelig til med en ' tilslutt der tror jeg men mente jeg hadde fikset det ...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:01   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Ahahahah! Fantastisk! "Fariseer-fettbonanza"!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:32   #19
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 14:45   #20
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Først dette...

Skal vi ikke lenger få lov til å gjøre narr av feite og homofile heller da eller?? Verden er gal!

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 15:40   #21
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Jeg håper det å gjøre narr av andre pga kosthold som lavkarbo bare må fortsette. det er jo komisk og humpor i det, fordi vi er jo en snever, kresen gjeng som fråtser i fett. Ser jo at jeg selv er meget sær, vanskelig og kresen i enhver matsituasjon. Mine kolleger, venner, bekjente og de rundt meg klarer alltid dra en vits om mitt enorme ego ift lavkarbo. Bruker ikke en kalori på å argumentere eller forsvare mitt eget kosthold heller, selv om det er akkurat det de ønsker fremprovosere. Tvertom, jeg spøker med og ser det komiske i det hele, ja jeg er vanskelig, kresen og usosial.

Jeg vil heller de harselere med meg på lavkarbo i alle media osv, enn at de bruker energien på å harselere med de som lider av sykelig overvekt, psykisk utviklingshemmede osv osv. Jeg kan jo faen meg slutte på lavkarbo akkurat når jeg vil, men en som er sykelig overvektig eller psykisk utviklingshemmet kan jo ikke bare slutte.

  Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 18:09   #22
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bibelen i ny lavkarbo utgave

Opprinnelig lagt inn av tarante, her.

Skjønner nå at jeg tydeligvis er litt hårsår og legger litt mye i det... Er det lov å skylde på en dårlig dag? Nå er jeg ferdig trena og livet føles så mye bedre

Helt klart lov! Godt dagen din er litt bedre nå

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fant dette blogginnlegget på forsiden av VG-nett og syntes den var et godt bidrag til lavkarbohumoren

Du må fjerne http://forum.lavkarbo.no/ i linken først

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:08   #23
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg hadde en tråd her inne engang der jeg spurte om folk faktisk spiste smør fra boksen, og det gjorde de. Jeg skjønner godt at enkelte velger å lage humor av dette, for det er ganske fascinerende i grunn.


Det er fascinerende hva enkelte finner fascinerende!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 21:37   #24
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fant dette blogginnlegget på forsiden av VG-nett og syntes den var et godt bidrag til lavkarbohumoren

Akkurat passe gal humor, for eksempel:

Sitat:

Den nye Bibelen kommer også som iPhone-app med innebygde funksjonaliteter som lar deg kalkulere glykemisk indeks og telle ned til neste dommedag. Den inneholder også en rekke forslag til bibelsk korrekte lavkarbodietter, som “Kristus-ketose”, “Fariseer-fettbonanza”, i tillegg til ekstremdietten “Korsfestelse”.


Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg hadde en tråd her inne engang der jeg spurte om folk faktisk spiste smør fra boksen, og det gjorde de. Jeg skjønner godt at enkelte velger å lage humor av dette, for det er ganske fascinerende i grunn.

Barna mine, særlig yngste, liker smør, og tar gjerne en teskje eller to rett fra pakka. Det skyldes ikke lavkarbo.

Jeg gjør ikke det, har ikke prøvd i det hele tatt. Skyldes sikkert tidligere fettskrekk-hjernevask.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 21:45   #25
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Oppgitt over lavkarbohumor

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Barna mine, særlig yngste, liker smør, og tar gjerne en teskje eller to rett fra pakka. Det skyldes ikke lavkarbo.

Jeg gjør ikke det, har ikke prøvd i det hele tatt. Skyldes sikkert tidligere fettskrekk-hjernevask.

Det er ikke uvanlig at barn spiser smør rett fra pakken. De syns nok at det smaker godt. Helt til noen stirrer fascinert på dem og forklarer at det egentlig er ekkelt...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt oppgitt nå ... Nero Spørsmål og svar 9 12-11-10 22:22
Oppgitt og mister fokus quebec Ketolysekuren 9 20-06-08 23:47
Oppgitt og lei.. PotetGulla Spørsmål og svar 3 06-11-06 19:57
Oppgitt Katrine Nyheter / media 9 17-11-05 11:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no