Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Läs om Richard Morris

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-06, 10:17   #1
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Läs om Richard Morris

ag har väl nämnt Richard Morris förut? Det är en amerikan som brukade väga över 400 pounds och nu har klippt nära hälften av dem genom att äta naturlig, oprocessad mat. Han har gjort samma resa som jag, men med mer liberala regler.

Vi har fått en fin kontakt och Richard har lagt in en text om mig på sin hemsida. Ta gärna en titt:

http://www.breadandmoney.com/

Sten Sture

PS
Hans bok "A Life Unburdened" är strålande läsning för den som vill träna på sin engelska. Det är en fantastisk historia och han skriver som en gud.

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 10:21   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Läs om Richard Morris

Ja, jeg har lest om ham før og det er helt fantastisk! Tusen takk for flott link!

Så stilig at du er kommet med på hjemmesiden hans, syns du ligner litt på Locke fra "Lost" på det bildet hehe.

Gratulerer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 11:46   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Läs om Richard Morris

Jeg har selv lest boka, og den er veldig god lesing, underholdenede og godt skrevet. Ingen diett- eller menyplan eller kalaoritabeller, men rett og slett fullt av gode råd. Anbefales!

Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 11:58   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Läs om Richard Morris

Skaldeman: har du planer om å skrive kokebok? Jeg savner en virkelig god lavkarbo kokebok. Nesten ALLE som er på markedet nå (som er rene kokebøker) er jo lavkarbo med LITE fett! Savner en nordisk (norsk, dansk eller svensk) kokebok med lavkarbo og MYE fett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:08   #5
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Läs om Richard Morris

Opprinnelig lagt inn av Iset

Skaldeman: har du planer om å skrive kokebok? Jeg savner en virkelig god lavkarbo kokebok. Nesten ALLE som er på markedet nå (som er rene kokebøker) er jo lavkarbo med LITE fett! Savner en nordisk (norsk, dansk eller svensk) kokebok med lavkarbo og MYE fett.

Ja, jag kommer att skriva en kokbok som dryper av fett! Med bara mina egna recept. Men förlaget vill att jag skriver en speciell kvinnobok först. Jag håller på med den nu. Den kommer att vara upplagd på ett helt nytt sätt och jag kommer att lägga in en hel del recept och menyer i den. Jag räknar med att den boken kommer i början på nästa år på svenska. Gissningsvis kommer den också på norska så småningom. Först därefter blir det dags för en renodlad kokbok. Den ligger alltså ett par år fram i tiden.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:15   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Läs om Richard Morris

Okei, men den kvinneboken høres jo bra ut.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:19   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Läs om Richard Morris

Det der med spesiell tilrettelagt slanking for kvinner er jo supert! Det er ikke mange kostfilosofer som tar hensyn til at det eksisterer en betydelig forskjell mellom kvinner og menns metabolisme. Dette er bra SSS!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-04-06, 12:29   #8
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Läs om Richard Morris

Hej! Det där med dieter som tar speciel hänsyn till kvinnor är sällsynt, men jag har följt ett kostholdsprogram som är speciellt framtaget för kvinnor över 40, men det fungerar på män och yngre också. Det är bara att män kanske inte ska äta alla vitaminpiller och de yngre kvinnorna kan skippa fytoöstrogenkrämen... Det heter Tahitian TrimPlan 40. Jag har följt det sedan augusti 2005 och har gått ner 10 kilo med det - och för mig är det helt fantastiskt då jag har prövat hur många andra dieter som helst och inte har gått ner någonting..!! Det kostar en slant, men det gör allt... Den som är intresserad kan läsa mer här https://www.tahitiannoni.com/norway/...ory/24449.html.

Själva dieten är lavkarbo/lavfett - men jag har nu bytt om och har ökat fetthalten a la Skaldeman typ, för jag tror vi generellt äter för lite fett.

Monica

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
A life unburdened - Richard Morris jankph Lavkarbobøker 0 09-02-06 20:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no