Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

LCHF på farten

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-11, 20:12   #1
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

LCHF på farten

Er det noen som har noen råtips til LCHF på farten?
Jeg har en hektisk jobb med mye resing og møter. Trenger noe jeg kan kjøpe kjappt eller noe jeg kan ha i veska.

En digresjon: Forrige uke var jeg på et møte hvor man ikke fikk velge mat. Fikk servert et bitte lite kyllingstykke opp på potemos....

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:18   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF på farten

Scroll helt ned på siden så finner du flere tråder med samme tema som din overskrift.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:03   #3
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: LCHF på farten

Utrolig irriterende når man ikke kan svare skikkelig.
Send meg gjerne linker.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:11   #4
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: LCHF på farten

Hva var det som ikke var skikkelig med det svaret?

Scroll helt nederst på siden under denne tråden...der finner du flere tråder som omhandler det du spør om...mange fine svar fra tidligere..

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:13   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: LCHF på farten

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Utrolig irriterende når man ikke kan svare skikkelig.
Send meg gjerne linker.

Det er veldig lurt å sette seg inn i søkefunksjonen og finne ut hvordan forumet fungerer. Det er mange tråder om dette med mange gode forslag og jeg anbefaler deg å lese masse for å lære det du trenger å vite.

Det å vite hva man kan ha i veska og hva man kan raske med seg fra butikken på tur er nødvendig for at man ikke hiver i seg det man får servert av ren sult.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:13   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: LCHF på farten

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Er det noen som har noen råtips til LCHF på farten?
Jeg har en hektisk jobb med mye resing og møter. Trenger noe jeg kan kjøpe kjappt eller noe jeg kan ha i veska.

En digresjon: Forrige uke var jeg på et møte hvor man ikke fikk velge mat. Fikk servert et bitte lite kyllingstykke opp på potemos....

Når jeg er på reise, kjøper jeg ofte ferdigskiva ost og køttpålegg eller koteletter fra delikatessen salat fra salatbaren som tilbehør

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo i farten ArtMetal Lavkarbo generelt 14 06-01-11 22:47
Lunsj for folk på farten ... target_aquired Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 21-06-10 16:18
Mellommåltid ?- på /i farten Honda Ketolysekuren 9 25-03-09 23:06
Ketogen ferdigmat, til folk på farten angel71 Ketolysekuren 5 16-02-09 21:46
Tenåringer på farten, hva med dem? nalana Barns kosthold 3 18-08-06 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no