Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

N Y B E G Y N N E R !

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-05, 23:55   #1
Martemor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 43
Innlegg: 4
Martemor er på en erverdig vei
Smile

N Y B E G Y N N E R !

Heisann!

Da har jeg kjøpt meg Naturlig Slank boken til Fedon Lindberg. Har gått på flere slankekurer tildligere, men har alltid gått opp igjen etter en stund. Håper dette kan bli starten på en ny livsstil, jeg er hvertfall veldig optismistisk etter å ha lest gjennom boken.

Det eneste er at jeg synes det virker VELDIG vanskelig, mye å sette seg inn i. Hvordan er det med dere som er mer erfarne, hvor lang tid tok det før dere kom inn i det? Gikk dere på kurs, leste bok eller andre ting?

Jeg tar gjerne i mot gode tips og råd, for en skikkelig bra oppstart!

Martemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 00:46   #2
*Tulla*
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg*Tulla* har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Martemor

Hvordan er det med dere som er mer erfarne, hvor lang tid tok det før dere kom inn i det? Gikk dere på kurs, leste bok eller andre ting?

Jeg tar gjerne i mot gode tips og råd, for en skikkelig bra oppstart!

Hei og velkommen hit

Vet ikke om jeg akkurat kan kalle meg erfaren, men jeg har uansett holdt på noen uker og det "bare" ved hjelp av dette forumet og boken

Jeg vil anbefale deg og starte en dagbok her inne - og skrive hva du spiser hver dag. Da kan du få tilbakemeldinger på hva som er bra og hva som må justeres. Du kan også finne en del ideer/tips ved å lese andres dagbøker

__________________



Skriv gjerne noen ord i dagboken min





*Tulla* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 00:47   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hei og velkommen hit det er kanskje litt pes i starten, men man kommer raskt inn i det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 00:51   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Velkommen!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-05-05, 13:04   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Velkommen til Lavkarbo, Martemor!

Det har vi alle vært og noen av oss har gått på kurs, lest bok,noen er ferske og noen har vært her siden tidenes morgen, gått nytt kurs og er fortsatt her. Ikke fordi vi ikke vet hva vi skal gjøre til enhvertid nødvendigvis, men vi liker oss her Og vi lærer stadig noe.
Plutselig kommer det en nybegynner og ser tingene på sin måte...og da prøver vi det.

Mange har klart å legge om kostholdet og blir sunne og friske, men av og til så sprekker vi og er litt på karbokjøret igjen en stund og da er det også godt å være her....Noen er ferdig slanket, noen vil opp ivekt, noen jobber med det og noen sliter veldig

Så lykke til og som sagt velkommen

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 19:33   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen til oss Martemor !
Håper du vil trives

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-05-05, 19:57   #7
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg synes også det var litt vanskelig å 'få tak på' i starten, så jeg valgte å gå kurs. Jeg gikk to kurs, har lest bøkene flere ganger og lærer masse her inne. Anbefaler kurs på det varmeste!! Det er absolutt verdt det. Lykke til!!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 01-06-05, 18:15   #8
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Velkommen!
Selv lærte jeg mye i den boken, men aller mest her
Spesielt ved å skrive dagbok med matliste her...
Og synes jeg kom raskt inn i det! og har fått resultater

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no