Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Mine første erfaringer

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-07, 12:05   #1
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Mine første erfaringer

Har passert min første måned med steinalderkost i disse dager og jeg føler meg i bedre form enn noen gang!

- Jevn energi hele dagen, ja nesten for lenge. Blir jo "aldri" trøtt på kvelden lenger
- Bedre nattesøvn
- våken på formiddagen
- Søtsug lik null, cola`n er for lengst historie, det samme er sjokoladen som var obligatorisk etter middagen.
- Maten smaker godt!
- Treningen fungerer utmerket. Skal prøve en måned med 7 økter pr uke nå, men tror også dette skal gå som en drøm
- Kjapp restitusjon etter trening
- Gla og fornøyd

Jeg har funnet en ny livsstil og kommer aldri til å gå tilbake til gamle synder, samt at jeg er enda mere motivert til å nå mine treningsmål

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 18:10   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Dette er jo helt fantastisk - gratulerer!!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:37   #3
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Mine første erfaringer

Helt enig. Gradvis gått over til lavkarbo ila siste halvåret. Det jeg merker ved trening er:
Holder lengre, blir senere tom i lårmusklene (løping eller ved lange gåturer)
Restituerer raskere. Spes dagen etter er jeg mindre støl og har mer energi.

Har trent stort sett hele livet og en periode på en 5-6 år vår jeg nærmere 2 timer daglig løping enn 1.

Det i hverdagen kjenner jeg igjen. Blir aldri trøtt av dårlig energibalanse, men heller av at jeg er klar for å legge meg. Før visste jeg ikke forskjellen.

Jeg vet at noe av det viktigste umiddelbart etter trening er å innta væske, litt protein og evt litt karbo. Helst innen 10min absolutt innen 30. Jeg er ikke spes redd for å hive innpå med fett heller og føler ikke at karbo er så viktig å fylle på med. Kroppen passer på å lage blodsukker likevel. Det viktige er å opprettholde en basis energiomsetning som baserer seg på fett primært og å spise lavkarbo opprettholder dette på et jevnt nivå.

Hører gjerne mer om erfaringer. Jeg har bare kjent mer utholdenhet ifm med min omlegging, samt at jeg vet at jeg spiser mer høyverdige byggestener for kroppen min og får mer igjen for trening.

Karbo og lagring av gykogen binder store mengder vann. Har ikke følt på kroppen noe annet enn at ved lite karbo i kosten er behovet for å drikke blitt større. Jeg antar at jeg da også ved trening må passe på å drikke...som alltid. Men har ikke følt dette noe særlig anderledes under trening. Noen erfaringer ?

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 23:23   #4
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Artig å høre flere med gode erfaringer, selv etter lengre tid. Jeg har i dag tatt en test, med et svært så interessant resultat!

Jeg startet dagen med en god frokost etterfulgt av en times skitur. Lunchen like bra med kylling og nøtter. Så til det "artige": kroppen føltes veldig bra, masse overskudd som vanlig, men for å sjekke om det faktisk er noen forskjell, tok jeg en real dose sjokolade og marsipan sammen med en kaffekopp. Det tok ca 20 minutter før jeg begynte å gjespe. Jeg gjespet ustanselig en god stund og sofaen var veldig fristende. Jeg tenkte at nå skal jeg kjøre løpet helt ut, så jeg bestillte pizza til middag til kveldens håndball-kamp på tv. Etter kampen kom Jon Blund sigende og halveis liggende i sofaen, måtte jeg kjempe HARDT for å unngå å sovne! Jeg måtte bare til slutt ta meg en tur ut i kulda for å våkne og nå sitter jeg igjen her, gjesper, magen er urolig og jeg er bare enda mere sikker i min sak.

Gleder meg virkelig til en god frokost i morgen, selv om natten sikkert blir preget av urolig søvn. Uansett er det godt å få bekreftet at det man har endret på, faktisk er riktig!

God natt folkens...

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 09:58   #5
_9co_
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6
_9co_ er på en erverdig vei

Sv: Mine første erfaringer

Skikkelig kult at du kjenner så forskjell! Jeg har gått på et par smeller selv (rett og slett uvitenhet ang innholdet i mat), og straks følt meg nesten dopet.. så blir det bedre til neste dag og dagen etter det igjen er jeg nok en gang frisk og rask.

Det jeg lurer mest på er hva du spiser tommygutt? Jeg blir rett og slett forvirret av begrepene "steinalderkost" og "lavkarbo". Dette er ikke egentlig det samme er det?

_9co_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt sunt kosthold Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 14:34   #6
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

For å dra resultatet av ekesperimentet litt lenger, så våknet je i dag tidlig og kjente at kroppen hadde hatt alt annet en god kvalitets-søvn. Som i "gamle dager" brukte jeg fram mot lunch på å våkne skikkelig.

Ja, det er vel en liten forskjell på lavkarbo og steinalderkost. For å være ærlig tror jeg at jeg blander begrepene litt selv, men det spiller liten rolle for meg så lenge det funker.

Ja hva spiser jeg?

En vanlig dag kan være omtrent slik:

- Frokost, 2 egg m f.eks bacon el. laks, eller som i dag, røkt makrell og kalkunpålegg. Jeg spiser to ultratynne skiver med Fedon-brød, noe som ikke er "lov" i Steinalderkost. MYE pålegg

Lunch: Rester fra i går, eventuelt kylling, nøtter grønt, avocado etc

Middag: Ulike typer kjøtt eller fisk, kylling med grønnsaker stekt, wok eller gratinert, gjerne med en saus lagd fra skratch

Kvelds: Nøtter, rester fra middag, litt frukt, bær

Kosttilskudd før og etter trening

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 19:22   #7
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Mine første erfaringer

Jeg gjør det enkelt. holder meg unna feks pasta, potet, brød, snacks, søtsaker, brus, etc som stort sett bare inneholder store mengder karbo.
Det som er igjen av vanlige varer da er akkurat som tommygutt spiser. Kjøtt, fisk, grønsaker, nøtter, egg, melk, ost, frukt, smør, alt som er helt og naturlig og har lite karbo og gjerne inneholder mye fett.

Savner litt det lettvinte med brød, men merker at 2 vanlige skiver med masse pålegg ikke går bra. Oppblåst i magen og høyt blodsukker. Rugsprø funker. mye fiber og lett å lesse på med godt pålegg. Spiser mye egg-nøtter-ost. Mye ost som er godt å spise.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 16:24   #8
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Fikk i dag målt fettprosenten for første gang etter at jeg endret kostholdet. Den har sunket fra 18,5 til 10,2. Det kaller jeg drastisk endring!

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 14:40   #9
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Mine første erfaringer

Wow, kjempeflott!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 10:32   #10
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

På tide å børste støv av denne nå.

7 måneder på lavkarbo har så langt vært ubetinget positivt. Jeg ser nå fram til en sessong med masse sykling og er virkelig spent på hvordan kroppen reagerer i forhold til i fjor. Tester viser at kroppen er i rute og vel så det.

Etter å ha veid 80 - 82 kg i 10 år med lite aktivitet, har jeg gradvis gått ned til 76 kg. Mye fett inn gir mere fett ut, ja det er utrolig, men sant. Siste fettprosent-måling på torsdag viste rekordlave 8,4 % Fett rundt indre organer har gått ned. Mistet litt muskler etter skisessongen, men de kommer fort tilbake. Etter at coca-cola er lagt på hylla til fordel for vann, er vannprosenten stabilt veldig høy. 3 store måltider gjør dagen til en jevn flyt uten sult, gjesping, romling i magen eller humør-svingninger.

Kort sagt, 7 måneder og fortsatt like positiv til mye fett og lite karbo :-) Jeg har fått et nytt liv!

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 21:07   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Bortsett fra den imponereden treningsmengden deres, så kjenner jeg igjen symptomene!

Spiste noe brødmat i påsken, og måtte ta middagslur, og kabba totalt i elleve-tida på kvelden, og det til tross for ni timers søvn og den nevnte luren. Ellers er jeg i fin form hele dagen med seks sju timers søvn.

Jeg tror vi kan si at steinalderkost er lavkarbo, men at lavkarbo blant annet er steinalderkost, og mye annet. Jeg tror den offisielle grensen for å kalle noe lavkarbo er 100 gr kh om dagen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 19:40   #12
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Mine første erfaringer

den klareste forskjellen fra før er:

er ikke sliten på ettermiddagen lenger, dørstokkmila er kort og fritiden fylles med aktivitet istedenfor sofaligging...
magen er alltid i orden
når har jeg vært frisk i 5 måneder...ny rekord...
og jeg blir aldri skikkelig sulten lenger, kjenner bare at jeg skal spise, men energi og blodsukker henger ikke sammen med matinntak lenger...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 08:08   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Enda en fin erfaring: Ble matforgifta, mest sannsynlig, av noe bederve kylling jeg spiste på lørdag, kasta opp et par dager, men i dag er jeg atter frisk og rask!
Ble matforgifta for en sju åtte år siden, og da lå jeg i to uker.
Tilfeldig? Restitusjon er i alle fall generelt sett myyye mer effektiv nå!

Og så ser jeg fram til å gå enda en pollenallergifri vår i møte! Joy!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 23:49   #14
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Angående pollen, så hadde jeg et sant helvete med bjørke-pollen i fjor. I år??? Ingen ting :-) :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:23   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Ikke sant det er herlig? Jeg har alltid ønsket å like våren, men med eksem og snue så har det vært et sant lite helvete for meg også. Men nå kan jeg nyte våren til fulle

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 10:07   #16
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Rart at man får den effekten, men nok et eksempel på at vi gjør noe som er riktig for kroppen :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 23:21   #17
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Mine første erfaringer

Den eneste grunne til at man får mindre allergi er et sunnere immunforsvar, for det er jo det som overreagerer ved allergi.
Så da er spørsmålet.
1 Enten spiste dere like sunt før også (tenkte på hva dere spiste), men spiste karber og da er de vanlige karbene som var grunnen til dårligere immunforsvar.
2 Eller så har dere tenkt igjennom hva dere spiser (slik som jeg) og generelt spiser sunnere og at mindre karbo er en sekundær årsak.

Noe av det jeg reagerer mest på idag er kjøpte bakevarer. Hjembakt grovbrød går ganske bra, men kjøpebrød, kjøpeknekkebrød uansett hvor mye fiber, så reagerer jeg. Lurer på om det ligger noe her...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 15:14   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Jeg vet ikke, men jeg er også kurert for pels- og nøtteallergi!
Hadde vært spennene å vite hva som gjør det, men det er jo virkelig vidunderlig Og nå skal jeg kjøpe meg katt! Life long dream

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 17:05   #19
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mine første erfaringer

Neste år uten allergi høres fantastisk ut! Har nettopp ligget fra onsdag til fredag med mega pollen. Slår ut som skikkelig influensa på meg. I tillegg til tett nese, hals, øyne som renner etc, får jeg verk i alle ledd og frostrier som ved skikkelig feber. Lå og sov mye i to døgn. Spennende å se da! Har som sagt bare holdt på 3 uker så... Veeldig spent på innvirkning på pms jeg da...

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 17:33   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mine første erfaringer

Mindre plager av den kvinnelige forbannelsen her i alle fall

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:37   #21
søt uten sukker
Medlem
 
søt uten sukker sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Innlegg: 214
søt uten sukker er ny på veien

Sv: Mine første erfaringer

Ja.. da hadde resten av dette huset pustet lettet ut

__________________


søt uten sukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 00:08   #22
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mine første erfaringer

Nok en måling i dag:

Har tatt tak i styrketreningen på overkroppen igjen og muskelmassen har økt.

Fettprosenten er på rekordlave 6,6 %. Skyldes nok noe høyere vanninnhold enn normalt.

Vannmengden er stabil høyt

Fett rundt indre organer har gått ned og er nå på det laveste nivået

Vekta har stabilisert seg på rundt 76 kg

Jeg er mett og fornøyd!


Meget oppløftende scanning :-)

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Første fest på nytt kosthold - gode råd anyone? Kristin1964 Lavkarbo generelt 3 17-08-07 11:13
Vektoppgang den første tiden? lillekine Ketolysekuren 5 17-07-07 22:49
Håper på svar på spørsmåla mine. Ligner denne Atkinson eller Lindbergs diett? Liva Andre dietter 11 25-01-05 19:13
Styrketrening Ala mat og helse Begod Trening 6 14-04-04 22:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no