Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-14, 21:24   #1
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Hei

Kjøpte kakemix fra proteinfabrikken, en boks på 3000 g.

http://www.proteinfabrikken.no/hoved...5#.VISmnslF2Ch

Men det står ikke hvor mye en skal ha til en kake. Er det noen som har erfaring fra disse kake mixene?

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 23:30   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.

Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 09:40   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Krydderkaken til Easy Living er kjempegod!

Jeg har kun kjøpt poser, så mengde fra boks aner jeg ikke...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-12-14, 17:48   #4
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Fikk tips om å se på mengden i hver porsjons pose Lurer på å prøve å lage noe muffins ut av det kanskje. Kanskje jeg skal prøve å blande inn noen frosne bær

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 00:10   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 12:12   #6
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.

Lurt

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 12:13   #7
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.

Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.

Var nesten litt logisk Krydderkaken er kjempegod. Kanskje jeg skal prøve å lage en av kakemixen

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 16-12-14, 22:47   #8
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-12-14, 22:52   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

Reagerer på ertefibrene. Og på erteproteinene som finnes i noen andre slike kakemixer.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 09:10   #10
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Jeg har ikke pleid å få vondt i magen av den.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 09:41   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

Nannahs squaskake fungerer glimrende som krydderkake, og da bestemmer man innholdet selv uten en masse tilsetningsstoffer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
kake, kakemix, oppskrift, proteinfabrikken


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy living Blåbærpiken Mer enn 30 kg overvekt 72 31-03-13 20:46
Ketolyse og Easy living produkter smulan78 Ketolysekuren 5 18-02-13 18:14
Easy Living Lavkarbo Grovbrød? CHJ Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 13-01-13 15:01
Lavkarbo diett (easy living) sandam08 Andre dietter 6 09-01-13 20:34
Easy living fra lavkarboonline, reklame på tv nå Ninasju Andre dietter 0 20-09-12 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no