Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-05, 13:04   #51
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ja, det har hun, og det ser du leser hele den inlinkede tråden. *guro som følger med fra sidelinjen*

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 13:07   #52
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åja, jeg leste bare oppskriften jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 13:14   #53
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Også stod den pinede rett nedenfor den jeg leste, nå ble jeg enda flauere. :løper og gjemmer seg:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 13:56   #54
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 14:36   #55
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Noen som har prøved å bake Nabobrødet med urter? Jeg innbiller meg det bli bra med enten karve eller hvitløk og oregano. Med smør og ost, eller som suppebrød ... *drømme*

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 15:43   #56
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg sto med oregano og basilikum boksen å hånda da jeg lagde brødet i går, - men så "feiga" jeg ut gitt !!

Skal prøve neste gang !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-08-05, 16:25   #57
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

Takk for info, PrincessMe.
Har du prøvd å bake det uten soyaprotein selv?

Jeg har, som jeg skriver lenger opp, bakt dette. Nydelig. Og toåringen ville gjerne har mer.
PrincessMe har også bakt det.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-05, 22:09   #58
Mizaguirre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 6
Mizaguirre er ny på veien

Mizaguirres grove lavkarbobrød.

Jeg skulle bake denne grove utgaven av soyabrødet. hadde litt forandringer men slik er oppskrifta på brødet ejg bakte i kveld.

Mizaguirres grove lavkarbobrød

4 egg 4 karbo
2 dl seterrømme 3,2
2 dl vann
0,5 dl rapsolje
1 ss bakepulver
100 g linfrø 10,7
100 g solsikkekjerner 0
140 g kruskakli 9,27
40 g soyaprotein. 4
= 31,17 karbo på hele brødet.

vet ikke om det ble litt mye kruskali, men i stedet for sesamfrø så tok jeg å økte kruskaklimengden. fikk redusert soyaproteinmengden mye. hadde vel egentlig ikke trengt soyaprotein for deigen var ganske fast før jeg tok proteinet oppi.....

kan bare anbefales, liknet på ingers rugbrød ja.

Mizaguirre

Mizaguirre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-08-05, 22:20   #59
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg holder fremdeles på å spise mitt første. Jeg synes nabo-brødet fungerer godt. Sitter lenge i magen. Og ikke er det så godt at det går an å forspise seg på det heller - noen ganger føles det som jeg har spist linfrø med spiseskje, jeg tygger og tygger frø . Men som sagt jeg synes det fungerer bra, spesielt når jeg ikke har rukket å planlegge noe annet . Har frosset 2 og 2 skiver og tar opp, tiner dem i brødristeren.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 29-08-05, 00:13   #60
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Prinsessebrød (ny variant) (meget god)

4 egg
2 dl creme fraiche
1/2 dl rapsolje
1-2 ss bakepulver
4ss linfrø
60 gram hvetekli
40 gram soyaflak
40 gram fibrex

180C, nederst ca 55 min

Dette smakte meget godt... fibrex er tingen tror jeg Anbefales!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 19-09-05, 23:20   #61
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

jeefer'ns variasjon av prinsessebrød:
4 egg
2,5 dl creme fraiche
0.5 dl rapsolje
1,5 ss bakepulver
50 gr fibrex (sukkerroefiber)
60 gr kli
45 gr solsikekjerner
30 gr hakkede valnøtter

160 gr (pga nøttene) 60 min

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-09-05, 01:31   #62
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

med kardemomme

jeg har nettopp laget dette for første gang - slang i en haug med kardemomme, ca 3 spiseskjeer - for det er det beste jeg vet
Satte en nydelig smak på brødet!
Neste gang skal jeg ha kanel i - nam!

AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-09-05, 01:49   #63
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Er det noen grunn til at dere bruker bakepulver istedetfor gjær?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 26-09-05, 02:35   #64
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Er det noen grunn til at dere bruker bakepulver istedetfor gjær?

Jeg er ikke sikker, men gjær reagerer vel helst best med hvetemel? Uansett så har jeg candida, og da bør jeg holde meg unna sukker og gjær. Gjær øker faren for sopp både i tarmsystemet og underlivet, så jeg vil helst ikke spise det uansett. Det er jo litt gjær i Rug sprø, men det er ikke så mye tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-09-05, 11:41   #65
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Iset har rett, gjær funker med vanlig mel. Ikke proetinpulver.

Jeg har prøvd det med Atkins Bakemix isteden for proteinpulver, hadde i litt karve også. Det ble kjempegodt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-09-05, 18:55   #66
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Aah, okei - da skjønner jeg mere

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-10-05, 20:03   #67
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Opprinnelig lagt inn av Nille

Iset har rett, gjær funker med vanlig mel. Ikke proetinpulver.

Jeg har prøvd det med Atkins Bakemix isteden for proteinpulver, hadde i litt karve også. Det ble kjempegodt !

Tror dere at jeg kunne bakt naboens brød med halvparten soysprotein og halvparten Atkins bakemix? Er det stor forskjell i konsistensen på dem, eller er de lik så det går? Dessuten... har selvfølgelig glemt å kjøpe sæterrømme eller matyoghurt, men har creme fraische, kan jeg heller bruke det?

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 22-10-05, 20:34   #68
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Opprinnelig lagt inn av des65

Tror dere at jeg kunne bakt naboens brød med halvparten soysprotein og halvparten Atkins bakemix? Er det stor forskjell i konsistensen på dem, eller er de lik så det går? Dessuten... har selvfølgelig glemt å kjøpe sæterrømme eller matyoghurt, men har creme fraische, kan jeg heller bruke det?

Jeg bakte brødet med halvparten myse protein og halvparten Atkins Bakemiks. Smaken var veldig god som du ser, men konsistensen ble helt feil. Da jeg tok det opp av fryseren falt skivene rett og slett fra hverandre ! Det var på grunn av Atkins bakemiksen tror jeg. For nå har jeg lagd det på nytt med bare myseprotein [og 1 ss psyllium i tillegg). Konsistensen ble slik den pleier med soya protein, men smaken ble mye mye bedre !! Og litt saftigere pga psylliumen) . Du kan lage det helt uten proteinpulver også. Søk på Prinsesse brødet, så finner du oppskrift.

Soyaprotein setter bismak - men du kan bli vant til den !

Du kan bruke creme fraiche. Jeg har brukt det og jeg har brukt en blanding av rømme og yoghurt - smakte ikke forskjell.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-10-05, 01:32   #69
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg bakte brødet med halvparten myse protein og halvparten Atkins Bakemiks. Smaken var veldig god som du ser, men konsistensen ble helt feil. Da jeg tok det opp av fryseren falt skivene rett og slett fra hverandre ! Det var på grunn av Atkins bakemiksen tror jeg. For nå har jeg lagd det på nytt med bare myseprotein [og 1 ss psyllium i tillegg). Konsistensen ble slik den pleier med soya protein, men smaken ble mye mye bedre !! Og litt saftigere pga psylliumen) . Du kan lage det helt uten proteinpulver også. Søk på Prinsesse brødet, så finner du oppskrift.

Soyaprotein setter bismak - men du kan bli vant til den !

Du kan bruke creme fraiche. Jeg har brukt det og jeg har brukt en blanding av rømme og yoghurt - smakte ikke forskjell.

Skal prøve å bake brødet i morgen med bare soyaprotein, så vet jeg hvordan det smaker, så får jeg eksperimentere videre utifra det. Rart at det skulle bli slik med bakemixen. Har jo en boks med det også stående, lurer på hva jeg skal bruke det tilslutt på
Har ikke skjønt hva psyllium er for noe enda

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 23-10-05, 13:04   #70
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Opprinnelig lagt inn av des65

Har ikke skjønt hva psyllium er for noe enda

Det er det samme som loppefrø. Ligner litt på linfrø, men er flatere og litt blassere i fargen, og når du klemmer på pakken og slipper, så "hopper" de opp og ned inni der, derfor navnet "loppefrø".

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-10-05, 13:24   #71
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Opprinnelig lagt inn av des65

Har ikke skjønt hva psyllium er for noe enda

Har sett knuste psyllium i bakevare hyllene i flere butikker nå. Det heter da FIBER HUSK. En pose på 100 gram koster Ca. 14-15 kroner. De hadde feilpriset på meny med kr. 66 !! Så vær OBS !

Tar bilde av posen jeg..... t'øyeblikk !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 23-04-08 kl 09:45.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-10-05, 15:11   #72
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Tak takk da skal jeg se etter det.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 08-11-05, 20:46   #73
Katrine
Medlem
 
Katrine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Alder: 43
Innlegg: 70
Katrine er på en erverdig vei

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Laget mitt første brød i går (naboen til Torkild). Er forsåvidt fornøyd, men har ingenting å måle det opp mot så vet vel egentlig ikke om det var bra eller ei...
Det jeg lurer på er om det er noen andre som har opplevd å bli sår/øm i munnen etter å ha spist slikt brød?

Katrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-02-06, 01:27   #74
Kia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Bærum
Innlegg: 194
Kia har en fantastisk aura rundt segKia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

hei spørsmål.... har atkins bakemiks kan jeg bruke det i stedet for soyaprotein tror du??

__________________
Kia
Kia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert-Atkinsinspirert Svar med sitat
Gammel 14-02-06, 10:08   #75
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød

Det går sikkert helt fint, men det blir jo en annen sammensetning ernæringsmessig. Bakemix har på langt så mye protein.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 18:04
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 20:30
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 15:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no