Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-15, 20:40   #526
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Ned 300 gram til 70.2. Må si jeg håper på 300 gram til i morgen

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 10:40   #527
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Bra jobba damer!

Jeg står på stedet hvil. Har ikke klart å komme skikkelig inn i ketose på et par uker nå, så tenkte å ikke stresse med det denne uka. Har ikke gått opp noenting, så spiser heller 5-10g mer karbo om dagen nå, og strammer inn igjen neste uke. Lurer på om jeg kanskje har spist litt mye bringebær og pecannøtter om jeg skal være helt ærlig.. Til helga skal sambo og jeg være i London og bo på hotell i to netter i sammenheng med bursdagen min, så kjenner jeg ikke kommer til å orke å være nazi akkurat da. Skipper nok kake og generell høykarbomat, men blir veldig vanskelig å skulle telle og veie når man ikke lager noe av maten selv, så ketogent blir det ikke.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 12:05   #528
Marianne2
Juniormedlem
 
Marianne2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 40
Marianne2 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Hei flinke folk! Ser dere har skikkelig fin vektnedgang :-)

Jeg hadde en periode hvor jeg gikk opp en kg selv om jeg var streng og "flink".. Det føltes litt frustrerende, men så kom mensen og da rant det av igjen. :-) en forklaring på alt :-)

Nå fungerer magen bedre også- prøver å være litt mer i altivitet, men jeg syns det er vanskelig å få trent mellom jobb og alene med 3 unger for tiden.. :-/ gjør øvelser hjemme, men kan ikke gjøre de store utslagene uten at naboene blir bekymret for at jeg skal dundre ned i stua til dem ��

Så langt er jeg ned 4 kg, og er ca fornøyd med det..

Gleder meg til å se 7 tallet først.. 2 kg til det :-)

__________________


Marianne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 15:54   #529
Prenille
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 42
Prenille er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Spinerette: gir beskjed dersom jeg mot formodning finner ut av det ;-)

07.04.15 Dag 1 / Målsetning: -40 kg
25.05.15: -11 kg / -15 cm
01.06.15: -11 kg / -15.5 cm

Prenille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 16:15   #530
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Syns dere er så flinke alle sammen Står på, og holder ut!

Spinnerette: Syns det er veldig godt gjort om du klarer deg noen dager i London uten å skeie ut så voldsomt. Vet ikke om jeg hadde klart det Det er ikke så lett å få det helt ketogent da når man ikke lager og får planlagt måltidene selv, men går man inn for det kan det jo bli noenlunde

Stillstand her i dag så målet til i dag får bli målet til i morgen

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 09:22   #531
Marianne2
Juniormedlem
 
Marianne2 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 40
Marianne2 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Hvor ofte veier dere? Jeg syns det er litt motiverende å gå på vekten hver morgen, men det er kanskje ikke så lurt i lengden?
Skriver ned på dn liste så jeg kan følge med på hva som evt er stoppere (så langt kun mensen som trøblet til skjemaet..)
Hva gjør dere?

__________________


Marianne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 09:51   #532
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Stille på vekta i dag, siden jeg har forstoppelse Trener intervall gange/løping 30 min hver dag, spiser variert med bær til frokost, egg til lunsj og kjøtt/fisk/grønnsaker til middag. Drikker masse. Noen tips?

Har hørt at en ss linfrø som las svelle i et glass vann før man drikker det, skal være bra mot forstoppelse. Verdt å prøve iallefall?

Opprinnelig lagt inn av Marianne2, her.

Hvor ofte veier dere? Jeg syns det er litt motiverende å gå på vekten hver morgen, men det er kanskje ikke så lurt i lengden?
Skriver ned på dn liste så jeg kan følge med på hva som evt er stoppere (så langt kun mensen som trøblet til skjemaet..)
Hva gjør dere?

De "fleste" er vel enige om at å veie seg en gang i uka er tilstrekkelig, og mange har en fast veiedag. Veier man seg hver dag, blir mange ofte unødig stressa over tallene, for det er så fryktelig vanlig, og normalt, at det går litt opp og ned gjennom uka, spesielt for oss damer mtp syklusen. Om man kan veie seg hver dag og ikke bli helt opphengt i det, er det jo ingenting i veien for at man kan gjøre det.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 16:00   #533
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av Marianne2, her.

Hvor ofte veier dere? Jeg syns det er litt motiverende å gå på vekten hver morgen, men det er kanskje ikke så lurt i lengden?
Skriver ned på dn liste så jeg kan følge med på hva som evt er stoppere (så langt kun mensen som trøblet til skjemaet..)
Hva gjør dere?

Jeg veier meg en gang i uken som regel 6-7 dagers mellomrom mellom veiingene. Jeg er ganske streng på dette fordi jeg vet hvordan jeg kan bli av den vekten.

Da jeg hadde skiftet til lavkarbo første gangen og det hadde gått nesten 6 måneder var jeg mye oftere på vekten enn det og som mange sier jeg ble skuffa, stressa og jeg endte opp med å gå inn igjen i en spiseforstyrrelse.

Dette er veldig opp til deg, men ha i bakhodet at hvis du blir helt fanatisk på disse tallene så bør du trappe ned på veiingen.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 16:10   #534
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Blir vel for mye karbs for ketolyse, men takk for tips! Edit: sjekka det ut, at det visstnok er ekstremt lite. Skal prøves

Jess, linfrø er keto-vennlig. Lager knekkebrød med bl.a. linfrø som jeg spiser hver bidige dag, så litt linfrø skal du ikke være redd for!

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Løste seg (for å si det pent ;D) ned 300 gram siden i går!!! LENGE siden jeg har sett 96-tallet

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 16:38   #535
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Ned 200 gram til i dag så klarte ikke under 70, men det er greit

06.01: 75.3
13.01: 74.1 (-1200 g)
20.01: 73.5 (-600 g)
27.01: 72.6 (-900 g)
03.02: 72.4 (-200 g)
10.02: 72.1 (-300 g)
17.02: 71.7 (-400 g)
24.02: 70.9 (-800 g)
03.03: 71.1 (+200 g)
10.03: 71.7 (+600 g)
17.03: 71.8 (+100 g)
24.03: 70.6 (-1200 g)
31.03: 70.2 (-400 g)
07.04: 70.3 (+100 g)
14.04: 68.9 (-1400 g)
21.04: 69.0 (+100 g)
27.04: 69.5 (+500 g)
05.05: 69.5 (0.0)
12.05: 69.7 (+200 g)
19.05: 70.2 (+500 g)
26.05: 71.2 (+1000 g)
02.06: 70.0 (-1200 g)

Totalt: -5.3 kg

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:17   #536
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

her svinger vekta med over en kilo frem og tilbake for hver dag som går.. frustrerende..

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 11:20   #537
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Forståelig at det er frustrerende! Kan virkelig anbefale Lifesum Gold hvis du vil ha ekstra kontroll på karbs

jeg bruker vanlig lifesum, og ser på karbohydratene der er så gjerrig at jeg ikke orker å betale for det. hehe

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:35   #538
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Vekta står still her også. Så må endre litt på kosten, kutte ut mer melkeprodukt for å se om det løysa da

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 13:55   #539
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Er knekkebrødene keto-vennlige? Isåfall vil jeg gjerne ha oppskrift

Jajamen! Oppskriften finner du her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 16:02   #540
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Ned 400 gram fra i går, 69.6 kg Da er det bare 800 gram igjen til minstenotering, -700 gram igjen til "offentlig" veiedag

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 09:44   #541
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

vekta ligger nå på 1kg+, håper den kiloen er borte til lørdag, da jeg har veie dag.. iløpet av de ukene jeg har slanket meg, har jeg gått ned ved hver eneste veiedag, så engang opp må jo være den første prøver å holde meg positiv til det, og tenker nok at det er en del vann jeg har lagt på meg. er støl i dag etter turen jeg gikk i går, og i går kveld måtte jeg bare smake på vinen vi hadde hjemme så ble to glass vin på meg i går..

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:16   #542
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

-200 gram i dag, totalt -8,6 kg, så det ser ut som at jeg skal klare mini-målet mitt som er -9 kg til mandag!
Hadde ikke trent på to dager, så intervall-løpinga i dag var helt grusom. Ekstra deilig etterpå da

så flink du er! tenker du klarer mini-målet ditt jeg!

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:30   #543
cimberlane
Medlem
 
cimberlane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 81
cimberlane har en fantastisk aura rundt segcimberlane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Takk, du og! Og ikke mist motet

tusen takk skal prøve så godt jeg kan! det hjelper for meg å tenke på hvor langt jeg har kommet, og ikke hvor langt jeg har igjen! har jo ganske så mange kilo meg må ned, men prøver å ikke tenke på det. tenker heller på hvor mange kilo jeg har gått ned, og hvor godt det blir når jeg når målet mitt! har heller ikke dårlig tid, om det tar et år, to år eller fire, er det samme, bare jeg går ned og blir der

__________________
cimberlane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 12:01   #544
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

-200 gram til

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 20:31   #545
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Har nettopp laget litt godis. Punsjeboller søtet med tagatesse. Så får jeg se om jeg klarer å holde meg til kun èn

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 09:52   #546
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av cimberlane, her.

tusen takk skal prøve så godt jeg kan! det hjelper for meg å tenke på hvor langt jeg har kommet, og ikke hvor langt jeg har igjen! har jo ganske så mange kilo meg må ned, men prøver å ikke tenke på det. tenker heller på hvor mange kilo jeg har gått ned, og hvor godt det blir når jeg når målet mitt! har heller ikke dårlig tid, om det tar et år, to år eller fire, er det samme, bare jeg går ned og blir der

DET klarer du! Det ser så uoverkommelig ut om man skal tenke andre veien rundt et større vekttap - men dette klarer du glatt med den holdninga! Stå på!

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Bra tankegang! Jeg skal egentlig under 80, men har satt meg 80 som et mål for at jeg ikke skal føle det er aaalt for mye!

Jeg har også 80 som 'hovedmål', da er jeg akkurat like over grensa til normalvektig i BMI, og målet er satt der, rett og slett fordi 82kg er laveste vekt jeg har hatt som fullvokst, og jeg ANER ikke hvordan jeg vil se ut ved 70-75kg, som jeg regner med at jeg vil ned til etter å ha nådd 80...

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Forstoppelse i to dager, så 100g OPP i dag

To dager er ikke så mye uten å gå på do på lavkarbo, ikke stress med det! Kroppen bruker mye mer av maten vi spiser til energi, ettersom maten vår er så næringstett, veldig lite vi spiser som kroppen ikke kan dra direkte nytte av, så det blir mye mindre avfall. Om du ikke har mage/tarm-problemer fra før av, så kan du ta det med ro selvom det går et par-tre dager.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 14:25   #547
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Haha, akkurat derfor jeg ikke lager erstatninger for søtt

Jeg tok to små Veldig gode da! Tror ikke egentlig at det var grunnen til at jeg gikk opp 100 gram da. Har ikke vært på do på et par dager jeg heller, og får ikke ringene av fingrene så har nok litt vann også. Satser på litt ned til i morgen, for da skal vi i selskap. Mistenker at det blir litt ekstra mat og kanskje bittelitt kake så da regner jeg med litt oppgang til søndag.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 15:55   #548
Prenille
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 42
Prenille er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Forstoppelse i to dager, så 100g OPP i dag Dette liker vi IKKE! Håper smoothie, fordøyelseste og morgentrening gjør susen

100 gram? Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om desimaler. En ting er nemlig sikkert: du har ikke gått opp 100 gram fett fra i går. Jeg veier meg hver dag jeg og, nettopp for å få et slags forhold til vekta mi og hvor mye den svinger opp og ned (2-4 kilo fra dag til dag, hvor og hva ER de kiloene liksom?) Nå svinger den jo mest nedover, heldigvis. Sånn over tid i alle fall, hihi..

Litt sutr: Jeg spyr nesten av egg om dagen (ziggylappene smaker bare egg nå, tips mottas med takk, kjøpte karve for å kamuflere smaken neste gang). Er sykt matlei. Vil bare ha øl, øl og atter øl i sola. Hater litt på alle som er naturlig slanke og som kan gjøre som de vil. Jeg kan ikke noe for det. Jeg vil heller være feit og usunn på innsiden enn på utsiden, veit at man liksom ikke skal si det - men jeg gjør det uansett.

God helg til alle dere flinkiser!

Prenille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 15:56   #549
Prenille
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 42
Prenille er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Oi sunlight, jeg var så ivrig på å øve på å sitere at jeg ikke la merke til at du allerede har pådratt deg en annen liknende kommentar. Sorry! Mente ikke å mase.

Prenille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-15, 17:03   #550
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Startvekt: 117,4 (januar 2015)

15/05: 116,4 kg (-1000g)
22/05: 115,1 kg (-1,3kg)
28/05: 114,5 kg (-600g)
05/06: 114,5kg (0g)

Total nedgang; 2,9 kg

Ikke gått ned noe denne uken, men ikke så rart når man har proppet i seg en hel Kims pose med chips og spist en del ting som strengt tatt ikke er lavkarbo. Men jeg har kost meg denne uken og jeg har jo ikke gått opp!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Småspist om sommeren manne Spørsmål og svar 5 21-06-11 12:57
Ned til sommeren... Newperson Ketolysekuren 5 28-04-05 00:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no