Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trener du?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-11, 18:44   #1
Mammarosa
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 156
Mammarosa er på en erverdig vei

Trener du?

Eller ikke? Evt hvor mye og hva?
-----------------------------------------

Jeg trener 3-4 ganger i uken. Løper mye, gjerne en mil av gangen i ca 11 km/t. Noen ganger står jeg på en sånn ellipsemaskin, men det er grusomt kjedelig.

I tillegg trener jeg styrke i form av sit ups, vekter, utfall, knebøy, markløft.

__________________


Mammarosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ***LCHF*** Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:50   #2
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trener du?

Så ofte jeg får til, gjerne hver dag.
Minst tre ganger i uken, men det er ikke alltid jeg får det til.

Det går i gruppe og sal/styrketrening.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:01   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Trener du?

For lite og uregelmessig, dessverre.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:06   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trener du?

Nei, jeg trener ikke, men prøver å holde meg så mye i aktivitet som kroppen min tillater!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:27   #5
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trener du?

Ja, zumba to ganger i uka, slyngetrening to ganger i uka og så går jeg nesten en mil 1 gang i uka.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:33   #6
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Trener du?

Ikkje til vanlig, men no har eg via jobb meldt meg på dytt.no. Skal gå frå Pokhara til Mount Everets, 504 kilometer.
Starta 15.sept og varer til 15.nov. Gjennomsnitt 10000 skritt pr dag for å nå fram.
Eg har hittil gått 121, 3 kilometer - 149158 skritt.
Og hittil i dag har eg gått over 17000 skritt - JIPPI
Min ekstra ytelse i denne perioda er å gå heim frå jobb kvar dag, vel 3 kilometer. Eller via omveier som eg også tar av og til.
Eg kjem vel til å gå meir også etter 15.nov

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:37   #7
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Trener du?

Jeg går HVERTFALL 1 mil hver dag. Jeg klarer ikke løpe, men håper det etter hvert.eg bruker rockering. Jeg sykler en del. Jeg danser mye hjemme i stuen :knegg: GJør noen lette øvelser på en stol som jeg har lært av Kari Jaquesson . Ikke noe spesielt annet trening. Har planer om å begynne å danse zumba på dansesenter, men vet ikke enda, pga beinet mitt som ikke er helt bra

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:55   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Trener du?

Trener sykling 3 dager i uka. Blir ca 2 timers turer på ukedager og 3-3.5 timer i helga. Prøver å sykle ca 15 mil i uka

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:48   #9
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Trener du?

Jeg trener styrke tre ganger i uka, to ganger med fokus på overkroppen og en på beina. Økten avsluttes alltid med en runde tabata på sykkelen. Ellers går jeg ca 1 time hver ukedag (frem og tilbake til jobb)

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:50   #10
Sprettball
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 55
Sprettball har en fantastisk aura rundt segSprettball har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trener du?

Ja, jeg trener

Nå er jeg nede i 3 ganger i uka, 60-90 min pr økt. Mindre enn det så er jeg ikke til å være i hus med. I lange perioder har jeg trent 7-8 timer i uka, fordelt over 5-6 dager. Kroppen trives godt med den treningsmengden, men jeg føler jeg må forsake litt mye på hjemmefronten så derfor har jeg gjort en prioritering og redusert treningen. Jeg skal ikke akkurat vinne noe, så...

Jeg elsker kondisjonstrening (spinning, aerobic, step, sykling, en sjelden gang løping) og prøver å skvise inn minst 1 helst 2 styrkeøkter i løpet av uka (jeg elsker ikke styrketrening...).

Mvh Sprettball

Sprettball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:59   #11
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Trener du?

Instruere i taekwon-do 3 ganger i uken totalt 4,5 time men blir jo ikke varm selv.

Skal trene selv 3 timer egentlig men har mistet helt lyst og motivasjon til trening..

så får tiden blir det ingen trening på meg.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man trener - når går man ned? Anos Generell diskusjon 4 10-05-11 17:16
Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere? Tiril77 Lavkarbo generelt 30 05-04-11 14:55
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26
Jeg trener.... Nooria Trening 13 09-05-04 12:54
Kokebok for deg som trener.... Iset Atkins kosthold 0 12-03-04 14:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no