Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-06, 21:08   #1
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Sitter her og leser " Atkins for Livet" og der står det at om man vil gå ned i vekt bør man heller lese "Dr. Atkins nye slankerevolusjon", må jeg det???

Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 21:25   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Opprinnelig lagt inn av Nett

Sitter her og leser " Atkins for Livet" og der står det at om man vil gå ned i vekt bør man heller lese "Dr. Atkins nye slankerevolusjon", må jeg det???

Forsåvidt har du det

I "Atkins for Livet" er det også en del alvorlige oversetterfeil i oppskriftene.....

Løp og kjøp ny!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 21:29   #3
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Er det den pakken med 4 små pocket-bøker jeg skal ha (kr. 199,-)?

Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 21:43   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Opprinnelig lagt inn av Nett

Sitter her og leser " Atkins for Livet" og der står det at om man vil gå ned i vekt bør man heller lese "Dr. Atkins nye slankerevolusjon", må jeg det???

Ja, "Atkins for livet" er nok feil bok om du er nybegynner. Men ikke hiv den. Den kan komme godt med når du skal vedlikeholde. Når du har kommet så langt kan du luke ut feilene i oversettelsen også.

Du kan godt kjøpe den 4-packen med pocket bøker (selv om de bygger på eldre utgaver av Atkis og burde vært oppdatert) om du ikke føler deg komfortabel med den engelske Dr. Atkins New Diet Revolution (DANDR) 2003 utgaven, men suppler gjerne med opplysningene du finner her iforumet. Ikke vær redd for å spørre om det er noe du lurer på.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 22:52   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Husk at det er en del GROVE oversetterfeil i Atkins for livet. "Kjeksmel" står det i mange av oppskriftene. Dette er visst speltmel, tror jeg, men er ikke sikker. Skorpia her inne sjekket det opp en gang. Dessuten er det en hel del andre feil, men jeg husker ikke alle nå. Tror det står endel om det på forumet her om du søker. Greit å vite når du leser den, iallefall.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 17:47   #6
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Hjelp, har jeg kjøpt feil bok??

Nå er rette boka på plass, begynner å lese den etter treningen i kveld! Takk for hjelpen

Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no