Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Erfaringer med "guttepupper"?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-08, 19:28   #1
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Erfaringer med "guttepupper"?

Noen her som har erfaring med "guttepupper" og om du/dere har klart å slanke/trene bort puppene? Jeg er overvektig og har pupper noe som er svært sjenerende når jeg er i basseng eller sitter med t-skjorte.
Jeg har lett på denne siden og fant kun info om gynokomasti, noe jeg sannsynligvis ikke har.
Forøvrig så er jeg underveis med en protein-fett diett, kanskje den kan minske puppene? erfaring fra andre??

Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 20:07   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Erfaring??

Siden jeg er jente, så har jeg ikke erfaring med akkurat dette, men jeg tenker som så at siden brystene til kvinner blir mindre ved slanking, så blir det vel det samme på menn? Og en del av effekten til et lavkarbokosthold er jo at man minsker fettandelen på kroppen, så da skulle det vel forhåpentligvis være i boks? :vetikke:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 20:50   #3
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Opprinnelig lagt inn av Kenny, her.

Noen her som har erfaring med "guttepupper" og om du/dere har klart å slanke/trene bort puppene? Jeg er overvektig og har pupper noe som er svært sjenerende når jeg er i basseng eller sitter med t-skjorte.
Jeg har lett på denne siden og fant kun info om gynokomasti, noe jeg sannsynligvis ikke har.
Forøvrig så er jeg underveis med en protein-fett diett, kanskje den kan minske puppene? erfaring fra andre??

Forutsatt at det ikke er gyno, så vil moobs'ene dine forsvinne med resten av fettet.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 21:58   #4
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Hmm okey, jeg har sjekket meg for gyno og fikk negativt resultat på det.

Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 08:27   #5
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Du kan ha ubalanse i hormonene dine på grunn av overvekten.
Ubalanse i hormonene kan gjøre menn mer feminine og kvinner mer maskuline.
Når hormonene stabiliserer seg og vekten går ned, skal i teorien puppene krympe også. Har ikke sett noe her inne om erfaringer fra menn, men det er mange eksempler her inne på effektene av vektnedgang og stabilisering av hormonene hos kvinner (mindre behåring, mer stabil mens etc.).

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 02:50   #6
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Jeg trodde jeg hadde gyno da jeg utviklet pupper men, det begynte da jeg var rundt 14år og med tiden ble de bare større(pinlig og flaut).......men jeg lurer på om de bare fortsatte da jeg begynte med min dårlig livsstil med gratis burger m tilbehør og det var ofte. Hormoner kan sikkert ha no å gjøre med min situasjon , men med tanke på at mine tidligere erfaringer innenfor mat overe flere år så begynner jeg å tro at fettet lagrer seg på et uheldig sted for min del.
Jeg vil forsøke å ta morgen svømming kombinert med diett. Men jeg vurderer å starte en journal/blog for å se evt. fremgang eller hype meg selv ovrt tid.

Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 07:27   #7
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

En journal her inne er kjempebra!
Der får du kompiser som følger deg, og råd og vink på veien!
Du får også fulgt deg selv og sett hva man gjør rett og feil. Mange av journalene her er ganske imponerende, det er de som går ned 40kg og sånn!

Så vidt jeg har forstått det så gå de fleste til "ordentlige" hormonsykluser på lavkarbo, gutta blir mer mannete, jentene får ordent på pcossen sin.

Gubben her, med en patetisk liten vom han hadde komplekser for, har gått ned 5kg (og bare vommen er borte) siden den 23/12! Han har ikke trent en gang. Og det på Atkins/Ketolyse. Menn renner jo fettet av (veldig urettferdig spør du meg )

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 09:35   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Hei
Puppene forsvinner sammen med kroppsfettet for øvrig. Det kommer i tur og orden. Man kan ikke bestemme hvilket fett som skal forsvinne først.
Situps fjerner f.eks ikke magefett!!! Beklager til alle dere som har ødelagt ryggen med situps helt forgjeves.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 12:23   #9
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Puppene forsvinner sammen med kroppsfettet for øvrig. Det kommer i tur og orden. Man kan ikke bestemme hvilket fett som skal forsvinne først.
Situps fjerner f.eks ikke magefett!!! Beklager til alle dere som har ødelagt ryggen med situps helt forgjeves.

Vennlig Hilsen
Torkil

Hmm det var godt og høre torkil
Orker ikke sitt ups for jeg får så vondt i korsryggen...
Om ikke fettet forsvinne så blir den strammere da

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 15:59   #10
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Takker for gode svar.

Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 21:39   #11
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Guttepupper
En ting til er at det kan være arvelig. Noen menn har "litt" pupp. Men det meste forsvinner med fettet.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 21:44   #12
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Ikke arvelig her. Men med diett så vil de nok "forsvinne" etterhvert. Gidder ikke å betale 20.000kr for en operasjon med det første.

__________________
Slanking og trening. Hardt arbeid.
Beefcake er målet.
Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 20:58   #13
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Er det noen her inne som har hatt pupper og opplevd at de har gått ned, stabilisert seg (brystet ser mer mannlig ut) etter/under diett evt. kombinert med trening?

__________________
Slanking og trening. Hardt arbeid.
Beefcake er målet.
Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 22:21   #14
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Erfaringer med "guttepupper"?

Opprinnelig lagt inn av Kenny, her.

Er det noen her inne som har hatt pupper og opplevd at de har gått ned, stabilisert seg (brystet ser mer mannlig ut) etter/under diett evt. kombinert med trening?

En kamerat av meg har gyno etter en periode med litt uheldig selvmedisinering. Jo mindre kroppsfett han har, jo mindre synes tyttebæra hans. Din situasjon er en litt annen, men prinsippet er det samme; mindre kroppsfett, mindre moobs

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre JEDI Lavkarbo generelt 0 02-06-06 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no