Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Anthon Berg på vei ut?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-09, 09:06   #101
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Fant ÉN enslig sjokolade liggende helt for seg selv på EuroSpar, så da ble det kjøp. De var faktisk fri for mørk fra Sukkerfritt også. Og Prix var fri for meierismør. Hva skjer, tar lavkarbo over?

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 11:52   #102
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Jeg kjøpte likesågreit hele eska jeg fant på REMA 1000 på Ålgård så da har jeg for en stund (ca 40 stk).... *ler*
Det var til og med gubben som foreslo at jeg bare skulle ta hele eska - han har jo hørt at det er AB tørke omkring i landet.
Jeg legger dem IKKE i kjøleskapet slik at jeg ikke skal fråtse.....klarer ikke å spise dem når de ikke er kjøleskapskalde.....Da blir det med ett mye vanskeligere å spise AB hele tiden liksom......siden de må ha en time og to i kjøleskapet først.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:49   #103
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg legger dem IKKE i kjøleskapet slik at jeg ikke skal fråtse.....klarer ikke å spise dem når de ikke er kjøleskapskalde.....

Hvis sjokolade oppbevares i kjøleskap eller tilsvarende får den det hvite belegget som mange tror er tegn på at den er for gammel. Det er bare fordi den har vært oppbevart for kaldt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:31   #104
ingu
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 20
ingu er på en erverdig vei

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis sjokolade oppbevares i kjøleskap eller tilsvarende får den det hvite belegget som mange tror er tegn på at den er for gammel. Det er bare fordi den har vært oppbevart for kaldt.

Hehe, veldig saklig, men det er vel fordi den først har vært for varm, også kald..

__________________
ingu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 23:49   #105
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Så lenge den er kald når jeg spiser den kan den gjerne ha vært varm i et tidligere liv for meg....*ler*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor finner jeg Anthon Berg i Oslo? aldrimerjollycola Spørsmål og svar 23 07-02-09 22:59
Næringsinnhold på Anthon Bergs sukkerfrie sjokolade? wollafruen Spørsmål og svar 9 08-10-08 19:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no