Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trondheim

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 17:22   #51
RenateAlice
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 9
RenateAlice er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Så trivelig med en Trondheim's-tråd ja! Trivelige Trondheim(og trøndelag). Er selv født og oppvokst i Tr.heim(og jeg har også vært et par turer innom 3B's slitne dører for endel år siden...) Jeg har flyttet ca 40 mil nordover, fremdeles i trøndelag(!!), og trives da med det.

Jeg er nystartet lavkarbo'er og er i startgropa med å teste ut litt oppskrifter og slikt. Fikk tak i Fiberhusk på den lokale helsekosten igår, 94,- for en pakke!?! Synes den var vel kostbar, men det er kanskje slike priser på de ellers også?
Jeg skal til Tr.heim i vinterferien, altså neste uke, og hadde ikke tenkt tanken på handle inn litt lavkarbo-nødvendigheter der, ikke før jeg så denne tråden.

Hva er et must å shoppe med seg når en bor litt i utkanten og skal inn til sentrale strøk?? City Syd blir helt sikkert besøkt i ferien.

Nå skal det males mandler og lages slik sjokoladekake/-muffins i micro. Er såååå fysen på noe skikkelig søtt, savner sjokoladen veldig akkurat nå...

__________________


RenateAlice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:54   #52
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Jeg har kjøpt 300g fiberhusk på meny, mener jeg betalte endel mindre... 60-og noe... men er ikke helt sikker men det er vel uansett noe billigere i dagligvarehandel enn helsekost uansett

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:16   #53
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

I dag har jeg flydd rundt å leita etter mandelmel.. Utsolgt over alt! Ikke har leverandøren mer heller, fikk jeg vite.. Kan ikke dere være søte å slutte å kjøpe alt? hehe

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:26   #54
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

I dag har jeg flydd rundt å leita etter mandelmel.. Utsolgt over alt! Ikke har leverandøren mer heller, fikk jeg vite.. Kan ikke dere være søte å slutte å kjøpe alt? hehe

Rett før jul kjøpte jeg den siste posen mandelmel fra to forskjellige helsekoster i Trondheim... Sorry

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:57   #55
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Rett før jul kjøpte jeg den siste posen mandelmel fra to forskjellige helsekoster i Trondheim... Sorry

Aha, så det er deg jeg skal ta!!

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 23:08   #56
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Oh no! Det var akkurat det jeg skulle ut og se etter på fredag!!

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:46   #57
Ørjan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 2
Ørjan er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Hei!

Hvordan er lavkarboentusiasmen i Trondheimsområdet? Er det mange trøndere her?

Leste om lavkarbomatlagingskurs i Oslo, og diverse butikker og møter i Oslo, men finner ingenting i Trondheim.
Noen som har peiling?

Trondheimsavdelingen til KOS jobber med dette. Håper alle dere her inne kan melde dere på og komme på møtene. Det neste møtet blir 16. mars og da vil Sofie Hexeberg komme.
Jeg var igår på foredraget hun og Dag Viljen Poleszynski hadde her i Trondheim og det var konge. Spesielt spørsmålsrunden etterpå var interessant.

KOS i Trondheim prøvde før jul å arrangere et lavkarbo matkurs men det ble avlyst pga. for få påmeldinger...... Flaut for norges 3 største by spør du meg... Træge trøndere??

Derfor håper jeg flest mulig av dere melder dere inn i KOS og kommer på møtet 16. mars (bruker å være på Brundalen VGS) og så får vi vel til et matkurs snart også om vi blir flere. Dette møtet blir en unik mulighet til å spørre om hva som helst helserelatert til Sofie, og hun har virkelig peiling på hva hun snakker om. Sjekk klinikken hennes: http://www.drhexeberg.no/

KOS Trøndelag finner dere her: http://kostreform.no/category/kos-tr%C3%B8ndelag/

Grethe Aune er primus motor for KOS i Trøndelag: grethe.aune*æt*plu.ntnu.no (bare bytt *æt* med @)

Ørjan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:53   #58
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

I dag har jeg flydd rundt å leita etter mandelmel.. Utsolgt over alt! Ikke har leverandøren mer heller, fikk jeg vite.. Kan ikke dere være søte å slutte å kjøpe alt? hehe

hehe,ja jeg vet. Jeg har leita lenge. Derfor bestilte jeg i går fra iherb.sikkert kortere ventetid å få varene derifra enn å vente på de får inn igjen her i byen..

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:43   #59
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Noen som vet om kakaosmør er å få kjøpt i byen?
Skulle ha hatt det litt kjapt....

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:54   #60
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Ørjan, her.

Trondheimsavdelingen til KOS jobber med dette. Håper alle dere her inne kan melde dere på og komme på møtene. Det neste møtet blir 16. mars og da vil Sofie Hexeberg komme.
Jeg var igår på foredraget hun og Dag Viljen Poleszynski hadde her i Trondheim og det var konge. Spesielt spørsmålsrunden etterpå var interessant.

KOS i Trondheim prøvde før jul å arrangere et lavkarbo matkurs men det ble avlyst pga. for få påmeldinger...... Flaut for norges 3 største by spør du meg... Træge trøndere??

Derfor håper jeg flest mulig av dere melder dere inn i KOS og kommer på møtet 16. mars (bruker å være på Brundalen VGS) og så får vi vel til et matkurs snart også om vi blir flere. Dette møtet blir en unik mulighet til å spørre om hva som helst helserelatert til Sofie, og hun har virkelig peiling på hva hun snakker om. Sjekk klinikken hennes: http://www.drhexeberg.no/

KOS Trøndelag finner dere her: http://kostreform.no/category/kos-tr%C3%B8ndelag/

Grethe Aune er primus motor for KOS i Trøndelag: grethe.aune*æt*plu.ntnu.no (bare bytt *æt* med @)


Tusen takk for informasjonen

Var på konferansen i går! Den var veldig bra Storkoste meg!!!

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:52   #61
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Hei hei ørjan ! Jeg bor på den andre siden av fjorden , det blir temmelig tidkrevende og dyrt å være med dere i trondheim da. Hadde jeg bodd i trondheim hadde jeg nok vært engasjert i KOS ja lite tips: legg ut innbydelsen til ulike arrangement i denne tråden og kanskje også en egen tråd under feks lavkarbo generelt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:12   #62
TiiliLind
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 5
TiiliLind er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Halloen!

Jeg bor også i Trondheim og har nettopp starta på LCHF.

Siri

__________________


TiiliLind er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 02:04   #63
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Noen som trener på studio her? Tenkte å melde meg inn i 3t. Hadde vært gøy med en "treningsgruppe", backe hverandre opp på sofasliterdager..

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 07:06   #64
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Ørjan, her.

Trondheimsavdelingen til KOS jobber med dette. Håper alle dere her inne kan melde dere på og komme på møtene. Det neste møtet blir 16. mars og da vil Sofie Hexeberg komme.
Jeg var igår på foredraget hun og Dag Viljen Poleszynski hadde her i Trondheim og det var konge. Spesielt spørsmålsrunden etterpå var interessant.

KOS i Trondheim prøvde før jul å arrangere et lavkarbo matkurs men det ble avlyst pga. for få påmeldinger...... Flaut for norges 3 største by spør du meg... Træge trøndere??

Derfor håper jeg flest mulig av dere melder dere inn i KOS og kommer på møtet 16. mars (bruker å være på Brundalen VGS) og så får vi vel til et matkurs snart også om vi blir flere. Dette møtet blir en unik mulighet til å spørre om hva som helst helserelatert til Sofie, og hun har virkelig peiling på hva hun snakker om. Sjekk klinikken hennes: http://www.drhexeberg.no/

KOS Trøndelag finner dere her: http://kostreform.no/category/kos-tr%C3%B8ndelag/

Grethe Aune er primus motor for KOS i Trøndelag: grethe.aune*æt*plu.ntnu.no (bare bytt *æt* med @)


Supert! Jeg har iallefall tenkt å melde meg inn! Dere må bare poste mer informasjon her på formuet, som flere nevner

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 07:16   #65
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Noen som trener på studio her? Tenkte å melde meg inn i 3t. Hadde vært gøy med en "treningsgruppe", backe hverandre opp på sofasliterdager..

Jeg trener på treningssenteret til Sit!
Det er billigere generelt, men kanskje litt trangere om plassen. Passer iallefall supert for meg som er student. Betaler 600 i året, isteden for 300 i måneden. Veldig studentvennlig

Bli med der, så kan vi fikse noe backing-grupper

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:18   #66
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Noen som trener på studio her? Tenkte å melde meg inn i 3t. Hadde vært gøy med en "treningsgruppe", backe hverandre opp på sofasliterdager..

Jeg har 3T- medlemsskap

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:46   #67
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Jeg trener på treningssenteret til Sit!
Det er billigere generelt, men kanskje litt trangere om plassen. Passer iallefall supert for meg som er student. Betaler 600 i året, isteden for 300 i måneden. Veldig studentvennlig

Bli med der, så kan vi fikse noe backing-grupper

Er ikke det kun for studenter?

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Jeg har 3T- medlemsskap

Kanskje jeg må plage deg da

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 17:52   #68
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Ørjan, her.

Trondheimsavdelingen til KOS jobber med dette. Håper alle dere her inne kan melde dere på og komme på møtene. Det neste møtet blir 16. mars og da vil Sofie Hexeberg komme.
Jeg var igår på foredraget hun og Dag Viljen Poleszynski hadde her i Trondheim og det var konge. Spesielt spørsmålsrunden etterpå var interessant.

**

KOS Trøndelag finner dere her: http://kostreform.no/category/kos-tr%C3%B8ndelag/

Grethe Aune er primus motor for KOS i Trøndelag: grethe.aune*æt*plu.ntnu.no (bare bytt *æt* med @)

Jeg ser KOS er en forening for diabetikere. Jeg har ikke diabetes eller noen andre sykdommer så langt jeg kjenner til. Kan man møte opp på foredrag uten å være medlem tro? Og vil man ha utbytte av det, eller blir det veldig sykdomsrelaterte foredrag? Noen som vet?

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:46   #69
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Jeg ser KOS er en forening for diabetikere. Jeg har ikke diabetes eller noen andre sykdommer så langt jeg kjenner til. Kan man møte opp på foredrag uten å være medlem tro? Og vil man ha utbytte av det, eller blir det veldig sykdomsrelaterte foredrag? Noen som vet?

Sitat:

Hensikten med KOS er å bidra til bedre folkehelse ved å gi råd om årsaksrettet forebygging og behandling av sukkersyke, inkludert diabetes type 1 og type 2, overvekt og andre sykdommer/følgetilstander forbundet med insulinresistens eller ”metabolsk syndrom”. For best mulig blodsukkerkontroll og redusert risiko for følgesykdommer av diabetes anbefaler KOS et kosthold med en stor andel ferske, naturlige matvarer med et begrenset innhold av karbohydrater med lav glykemisk belastning. Et slikt kosthold vil gjøre mange i stand til å redusere eller slutte med insulin og/eller tabletter.

IKke bare for diabetikere - men alle med overvekt og/eller som har problemer med å gå ned i vekt vha lavkcalori-dietter

Dette også som forebyggende

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:13   #70
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Tunrida, her.

Er ikke det kun for studenter?

Hei!

Det er ikke kun for studenter, som jeg har fortsått.
Går litt opp i pris ettersom hvor langt unna å studere på NTNU du er, hvis du skjønner. Billigst for NTNU, deretter BI, TØH, jus osv, deretter andre. Lurer på om det ligger på rundt 1500 eller noe i året jeg, uten å si noe sikkert. Uansett sinnsykt mye billigere enn 3T osv. Jeg er student, så da må man tenke penger hele tiden..

Jeg vet det er flere her inne på forumet som trener der, jeg har nemlig sett dem. Jeg er veldig god på å gjenkjenne ansikter, og vedkommende hadde lagt ut bilder her, men det er koselig

Bor du langt unna Gløshaugen og Dragvoll? Dersom du bor midt i byen er det vel kanskje mer praktisk med f.eks 3T ?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:16   #71
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Hei!

Det er ikke kun for studenter, som jeg har fortsått.
Går litt opp i pris ettersom hvor langt unna å studere på NTNU du er, hvis du skjønner. Billigst for NTNU, deretter BI, TØH, jus osv, deretter andre. Lurer på om det ligger på rundt 1500 eller noe i året jeg, uten å si noe sikkert. Uansett sinnsykt mye billigere enn 3T osv. Jeg er student, så da må man tenke penger hele tiden..

Jeg vet det er flere her inne på forumet som trener der, jeg har nemlig sett dem. Jeg er veldig god på å gjenkjenne ansikter, og vedkommende hadde lagt ut bilder her, men det er koselig

Bor du langt unna Gløshaugen og Dragvoll? Dersom du bor midt i byen er det vel kanskje mer praktisk med f.eks 3T ?


http://www.sit.no/content.ap?thisId=1086

Ser igrunn ut til at jeg blingsa! Må nok være student, eller medlem i NTNUI. Tror ikke det koster noe å være medlem i NTNUI?? Eller det spørs kanskje hvilken sport du velger. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer jeg.... Hehehe

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:53   #72
Tunrida
Medlem
 
Tunrida sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 302
Tunrida er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

http://www.sit.no/content.ap?thisId=1086

Ser igrunn ut til at jeg blingsa! Må nok være student, eller medlem i NTNUI. Tror ikke det koster noe å være medlem i NTNUI?? Eller det spørs kanskje hvilken sport du velger. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer jeg.... Hehehe

Hehe regna med jeg måtte være student ja.. Blir nok 3t ser det ut som, og som bonus får jeg jaggu med meg mannen også!

Noen som har smakt pølsene de selger på ravnkloa? Var innom i går og kjøpte to forskjellige typer. De er ikke tilsatt noe som helst, annet enn krydder, fløte, kjøtt og fett.
Karbene der er vel ikke stort?

__________________


Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:14   #73
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim

Vil bare anbefale 3T *savner* - var mye på Rosten - MANGE spennende timer, basseng, og bra senter Elixia vil aldri bli det samme

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:23   #74
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Trondheim

Jeg trener også på sit veldig fornøyd! og så utrolig billig

Trur man blir medlem av NTNUI når man kjøper treningskort så er det i tillegg ekstra avgifter for noen av de ulike idrettene. Jeg trur jeg betalte 650kr eller noe ekstra for å spille volleyball

Så kan godt hende man kan melde seg inn for å trene på treningssenteret for 1500kr uten å være student. Hvis de ikke mener at man da må være tilknyttet en av idrettene i tillegg Det var litt uklart.. hehe

Men en jeg kjenner hadde med seg en kompis som var på besøk for å trene der.
Og har sett hopp- og kombinertgutta på dragvoll flere ganger... men de får kanskje særbehandling hehehe...

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:13   #75
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Jeg trener også på sit veldig fornøyd! og så utrolig billig

Trur man blir medlem av NTNUI når man kjøper treningskort så er det i tillegg ekstra avgifter for noen av de ulike idrettene. Jeg trur jeg betalte 650kr eller noe ekstra for å spille volleyball

Så kan godt hende man kan melde seg inn for å trene på treningssenteret for 1500kr uten å være student. Hvis de ikke mener at man da må være tilknyttet en av idrettene i tillegg Det var litt uklart.. hehe

Men en jeg kjenner hadde med seg en kompis som var på besøk for å trene der.
Og har sett hopp- og kombinertgutta på dragvoll flere ganger... men de får kanskje særbehandling hehehe...


Kult !! Hvor holder du til ? Gløshaugen eller Dragvoll?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Innvandrerbutikker i Trondheim? knh Spørsmål og svar 26 02-04-11 02:08
Ketolysepølser i Trondheim?? FrøkenG Ketolysekuren 5 04-12-08 16:52
Trondheim?! Amica Generell diskusjon 11 29-03-05 21:44
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 12:34
Prosjekt i Trondheim Albertine PCOS og karbohydratkontroll 14 24-05-04 18:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no