Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trening og astma?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-06, 18:54   #1
Nøve
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: bor for tiden i Mo i Rana
Alder: 40
Innlegg: 9
Nøve er på en erverdig vei

Trening og astma?

Hei folkens!
jeg har nettopp begynt på atkins, er på andre uke (mer detaljert kommer senere når jeg kommer bedre i gang her), men vil også trene kondissjonstrening samtidig. har vært aktiv med spinning tidligere, men har fått astma, og anstrenger meg/ stresser for mye slik at jeg får problemer med å få trekt ned nok luft.. noen som har noen gode kondisjonstreningstips, feks ting man kan gjøre hjemme på hybelen ?
en annen ting: jeg får hodepine pga anstrengelsene, og jeg har problemer med å få i meg nok mat gjennom dagen fordi jeg ikke er sulten..
by the way: første gang her, hatt lyst å bli medlem en uke nå, siden jeg først kom over dette forumet. men hatt problemer med nettet
gleder meg til å henge på her, og få fjerna de ekstra kiloene

Nøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, er helt fersk, så jeg prøver meg fram! Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 19:06   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: trening og astma?

Hei og velkommen.

Dersom du har stress og belastningsutløst astma, så vil jeg anbefale deg å begynne å trene Yoga og Pilates hjemme på stuegulvet i stedet for. Dette er ikke heftig, og du kan ta det i ditt eget tempo, samt at du kan justere intensiteten og hvor mye du skal gjøre selv, og samtidig får du gode resultater.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 21:02   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: trening og astma?

Hei og velkommen !!
Signerer Lises forslag om yoga og Pilates. Det som er så flott med disse to er at de ikke er så ekstremt forskjellige, det er momenter fra yoga i Pilates. Men de bruker så vidt jeg husker to forskjellige pusteteknikker og det kan være godt å ha med seg når en har problemer med pusten !

Det er mulig du vil føle deg litt "skjelven" i begynnelsen, men nor kroppen har omstilt seg vil du få energien tilbake (og mere til !) !

Lykke til videre !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 20:40
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18
trening og lavkarbo eipa Trening 5 13-10-04 09:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no