Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
21-04-11, 19:24 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
|
Da sprakk jeg gitt!6 uker med ketose så small bomba. Har gått ned 12 kg på 6 uker før jeg sprakk og nå har jeg gått opp 2 kg men justerer hjernen på å starte igjen på mandag som kommer. Det som gjorde utslaget var knallhard jobbing med alt for lange dager, dårlig planlegging fra min sin side utgjorde sprekken og akkurat nå så er jeg ikke motivert til ketose. Men når det er sagt så skal jeg på han igjen bare om noen dager. Tvert jeg var ute av ketose kom det "matsuget" tilbake, ihvertfall så har jeg den sultfølelsen 2-3 timer etter ett måltid. Ketose er mye mere behagelig da en ikke har den enorme sultfølelsen/suget. Måtte bare få dette ut da det egentlig føles for jævlig å sitte her å trappe i seg men mandag er det back in biz og jeg skal ta de resternede 7-8-9 kg ikke enkelt å sette ord på dettte om at det ikke føles bra og at jeg fremdeles velter imeg men sånn er det bare akkurat nå. |
Min kostholdsfilosofi: alt med lite karbo |
21-04-11, 19:26 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Livet er læring - du er jo så bevisst på hva som skjedde - så det blir nok lenge til neste gang! |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
21-04-11, 19:31 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!
Sympati til deg ! Det er nesten det som er verst med hele ketolysen at det må planlegges så mye... Jeg synes det er slitsomt og ikke alltid lett å kombinere med ekstra travle dager. Men når det fungerer er det jo kjempebra. Vil du virkelig vente helt til mandag med å kjøre på igjen ? Kanskje lettere å komme inn i det igjen så fort som mulig ? Lykke til i allfall ! |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker |
21-04-11, 19:46 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Du er ikke den eneste
21-04-11, 19:58 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Jeg har også et enormt mat og godtesug i dag og jeg har ikke en gang sprukket. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert |
21-04-11, 20:01 | #6 |
Juniormedlem
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!ja da kan det være at du har spist noe som du ikke burde da men jeg opplevde flere ganger hvis jeg hadde drukket VELDIG mye så slo ikke den testen ut. Dog det med matsug kan være rett å slett for lite fett iløpet av dagen. Jeg fant mer og mer ut hvor viktig fett er i denne kuren. Kan trøste deg med at ved en sprekk er ihvertfall jeg "farlig" sulten og jeg skjønner mere og mere at lavkarbo er tingen for meg. Pga alle hyggelige/hjelpsomme vennene her inne så venter jeg IKKE til mandag da dere har rett at det er bare å komme igang igjen å ikke dvele mere med det |
21-04-11, 20:04 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Har ikke spist noe annet enn jeg bruker, så det skal ikke ligge der. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert |
21-04-11, 20:05 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!
Sånn skal det lyde ! God påske ! |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker |
24-04-11, 19:23 | #9 |
Juniormedlem
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Da er jeg godt igang igjen å det føles deilig bortsett fra litt hodepine da pluss at jeg la på meg bare en liten halv kilo på den uken med veeeeldig usunn mat Takk for alle hjelpende ord inne her :-D |
24-04-11, 23:01 | #10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
|
Sv: Da sprakk jeg gitt!Godt jobbet! |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Da ble det Atkins, gitt | Tittit | Atkins kosthold | 26 | 03-05-11 20:43 |
Sprakk i dag ... | Augustbruden | Lavkarbo generelt | 24 | 06-04-11 20:11 |
Tror jeg har gitt meg jeg... | Millsi | Ketolysekuren | 57 | 12-11-07 00:07 |
Forvirra jeg gitt! | Carisma | Ketolysekuren | 12 | 24-04-07 18:57 |
I dag "sprakk" jeg gitt! | Nille | Fysisk og mental helse | 19 | 27-03-05 10:35 |