Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

CERTO Fruktpektin næringsinnhold FYI

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-11, 12:31   #1
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

CERTO Fruktpektin næringsinnhold FYI

Hei. Takk for henvendelsen.

CERTO Fruktpektin inneholder:


Energi 1400 kJ 330 kcal
Protein 0 g
Karbohydrater 79.0 g -hvorav sukkerarter 79.0 g
Fett 0 g -hvorav mettede fettsyrer 0 g
Kostfiber 13.5 g
Natrium 0.8 g

Med vennlig hilsen,
Anneli Andersson
16 September 2011
Kraft Foods Norge AS
P.O Box 6658 Rodeløkka
NO-0502 Oslo, Norge
Telefon: +47 22 04 40 22
www.kraftfoodsnordic.com

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 13:24   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: CERTO Fruktpektin næringsinnhold FYI

I know.... istedet kan du kjøpe natriumbenzoat fra apoteket og bruke stevia/sukrin/natreen mm til å søte syltetøyet.

Natriumbenzoat er muggdrepende og gjør at syltetøyet holder seg lengre i åpent glass (har gått på DEN smellen uten muggmiddel kan du si).

Evt kan du røre bær med kunstig søtt, og fryse ned. Da holder det seg en liten uke i kjøleskap, litt som de frosne rørte syltetøyene du får kjøpt i butikken.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 13:35   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: CERTO Fruktpektin næringsinnhold FYI

Hvor mye certo bruker man på syltetøy da? Jeg mener - er det så mye at det utgjør noe?
Jeg bare fryser såkalt frysetøy, jeg... Som regel bruker jeg fra 200g sukker pr 1kg bær og nedover. Selvfølgelig avhengig av type. Her er det mest eplemos og jordbærfrysetøy. Vi spiser ganske lite sånt så det blir mest kos.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar

Emneord
certo, innhold, pektin, sukker, syltetøy


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Næringsinnhold pr 100 gr miss_m Spørsmål og svar 4 02-09-10 15:52
Certo/jam Echo Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 24-06-10 08:47
Næringsinnhold Aggatuss Spørsmål og svar 4 15-04-10 14:53
Næringsinnhold.no Søster Lavkarbo generelt 6 24-07-08 14:20
Næringsinnhold... Metalpus. Ketolysekuren 8 17-07-06 18:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no