Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hva slags vitamintabletter er best?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-04, 22:55   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hva slags vitamintabletter er best?

...............


Sist redigert av Tidligere bruker : 01-11-07 kl 18:19.
  Svar med sitat
Gammel 03-09-04, 23:42   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Farlige er de ikke (hvorfor tror du vitamintabletter er farlige?), men om de virker like godt er mange i tvil om. De er nemlig kjemiske mens de som selges i helsekosten (de fleste) er organiske. Mange mener kroppen lettere tar opp organiske vitaminer, da de er i en form kroppen kjenner lett igjen og tar opp som vanlig mat.
Jeg ville holdt meg til organiske. De er dyrere, men om du tar kjemiske kan du risikere at du bare sitter igjen med dyr urin.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-09-04, 10:36   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det har kommet meg for øre at en trenger fiskeolje i tillegg til planteolje(Udos er planteolje) SÅ jeg vil anbefale deg å ta fiskeolje ved siden av (Picasol feks. om du ikke klarer tran).

Vi er veldig fornøyd med solaray sine vitaminer... Og som Iset vil jeg anbefale deg å holde deg unna de fra dagligvarebutikke..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-09-04, 11:37   #4
Iris
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 4
Iris er på en erverdig vei
Lightbulb

Tran

Liker du ikke tran så prøv Møllers nye barnetran med fruktsmak. Den går ned og var god syns jeg. Ikke som sanasol selvfølgelig, men god alikevel...

Iris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach/egenkomp/div Svar med sitat
Gammel 04-09-04, 13:25   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av CrizzBee

Jeg har smakt Møllers barnetran og jeg syns den var pyton, men så har vi forskjellig smak også. (liker heller ikke sanasol)

Skal kjøpe meg pikasol og Solary idag.
Hvor mye bør jeg ta av disse siden jeg lever på Lindberg

For å si det slik; så trenger du mer kosttilskudd om du lever på et "sunnt norsk kosthold" enn om du lever etter Lindbergs...

Så ta dosen som står på pakken, mer om du har lyst.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 06-09-04, 09:54   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Efaomega

Tran er den dårligste formen for fiskeoljer vi har , annbefaler denne i stedet.




http://www.tech-nutrition.com/default.asp?go=art&id=94

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01
Trenger tips til hva man kan spise Polyanna Lavkarbo generelt 13 25-08-04 21:24
Hva slags matvarer kan man kjøpe i Norge uten carbo? tip Atkins kosthold 5 08-05-04 15:53
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no