Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Billigste proteinpulver og "Ketolyseboka". Søthunger

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-09, 16:53   #1
Idun Kjellvik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tigerstaden
Innlegg: 12
Idun Kjellvik er på en erverdig vei

Billigste proteinpulver og "Ketolyseboka". Søthunger

Hei!
Jeg er relativt ny her. Har allerede snappet opp et super-tips mot søthunger: Spis fett! Jeg tar rett og slett 1 liten teskje smør på en liten skål og dypper valnøtter i det. Har faktisk ikke hatt søtsug på en stund, prøver å ta en ketogen periode. (Man kan sikkert smelte smør og gjøre det mer delikat, men jeg...ha'kke tid!)

Nok om det. Jeg har tre spørsmål til dere der ute:

1. Hvor kjøper man det rimeligste proteinpulver i Norge, helst et med 80-90% protein??

2. Når vi er i ketose, hva tar vi med på besøk når andre skal ha "kaffe og kaker"? Er det noe vi kan spise som kan minne om "noe godt"???? Eller er det bare bær vi kan spise da?

3. Jeg ser iblant "Ketolyseboka" bli nevnt. Hvilken bok er det? Tittel, takk, og hvor man får kjøpt den? Hilsen Idun

Idun Kjellvik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 09:55   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Billigste proteinpulver og "Ketolyseboka". Søthunger

Opprinnelig lagt inn av Idun Kjellvik, her.

Hei!
Jeg er relativt ny her. Har allerede snappet opp et super-tips mot søthunger: Spis fett! Jeg tar rett og slett 1 liten teskje smør på en liten skål og dypper valnøtter i det. Har faktisk ikke hatt søtsug på en stund, prøver å ta en ketogen periode. (Man kan sikkert smelte smør og gjøre det mer delikat, men jeg...ha'kke tid!)

Nok om det. Jeg har tre spørsmål til dere der ute:

1. Hvor kjøper man det rimeligste proteinpulver i Norge, helst et med 80-90% protein??

2. Når vi er i ketose, hva tar vi med på besøk når andre skal ha "kaffe og kaker"? Er det noe vi kan spise som kan minne om "noe godt"???? Eller er det bare bær vi kan spise da?

3. Jeg ser iblant "Ketolyseboka" bli nevnt. Hvilken bok er det? Tittel, takk, og hvor man får kjøpt den? Hilsen Idun

1: Vet ikke, dessverre
2: Lag Myas cookies eller Fedons franske kjeks (med kunstig søting i stedet for fruktose). Kjempegodt å ha i fryseren og lett å ta med seg.
3: Slank med ketolysekuren av Torkil P. Andersen. De har den på biblioteket, Menybutikker, Lifebutikker og Ketolyse.no. Den finnes sikkert på andre plasser også, men disse er de jeg vet om

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:04   #3
Erlinda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 23
Erlinda er på en erverdig vei

Sv: Billigste proteinpulver og "Ketolyseboka". Søthunger

Hei. Jeg har undersøkt litt og lest litt her inne anngående proteinpulver. Da fant jeg ut at det ble billigst å kjøpe på en side som heter Norkost. Der er det flere forskjellige med smaker også. Jeg ringte vedkommende også for å sikre meg at jeg kunne bruke det pulveret, så jeg har bestilt meg en bøtte på 3 kg til 379,- tror jeg det var. Så det ble i underkant av 500,- for spannet med frakt. Du må kanskje lete litt for å finne akkurat den, for den var ikke på samme side som de andre spannene med smak. Dette pulveret var vist av erter tror jeg, men det var det samme i det som den Power shaken(750 g til 339,-) som jeg hadde først. Venter spendt på dette spannet

Håper du forsto noe av dette

Erlinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolyseboka, proteinpulver, søthunger


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41
Nå har jeg "slukt" ketolyseboka til Torkil. . . Karin Ketolysekuren 5 13-08-07 19:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no