Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-13, 21:40   #201
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det med mager mat er vel litt utdatert? Det er vel ikke så stor forskjell på det og gbp?

Det finnes vel noe som heter dumping? Noen får jo ikke det i det hele tatt, mens andre ikke kan spise fet mat eller sukker.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 21:48   #202
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det finnes vel noe som heter dumping? Noen får jo ikke det i det hele tatt, mens andre ikke kan spise fet mat eller sukker.

Ja, jeg veit, jeg får dumping uten å være operert men det er vel ofte junk food og raske karber?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 01:48   #203
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg dumper ikke. Har ikke reagert på noe mat enda. Men får tydeligvis i meg for mye kalorier, og forbrenner for få. Husker eggemelk var jo utrolig godt da jeg spiste lavkarbo. Men kaloribombe er det nok.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 30-05-15, 21:18   #204
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Kan eggemelk fryses?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 23:10   #205
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kan eggemelk fryses?

Har du behov for å fryse den? Eller tenkte du å lage større porsjoner, fryse ned for tining til feks frokost?

Jeg lager kun enkle porsjoner, for jeg prøvde å sette i kjøleskap, og det skilte seg hver gang, så jeg gav opp. Eggevann med stivnet fett på toppen er ikke godt eller fristende.

Jeg lager en porsjon,drikker og ferdig med den saken. Vet ikke om andre har annen erfaring.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 00:55   #206
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Ja, tenkte å fryse i isbiter og bruke dem ala dette bare motsatt https://www.facebook.com/permalink.p...75190799186138

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 09:23   #207
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg har ikke prøvd å fryse, men lager så jeg har 2-3 dager. Setter muggen i kjøleskapet. Skiller seg ikke hos meg.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 17:25   #208
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Dette er ypperlig for meg som ikke er glad i frokost,men som elsker kaffe

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 00:55   #209
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Anitra, her.

Dette er ypperlig for meg som ikke er glad i frokost,men som elsker kaffe

Man trenger ikke like kaffe heller. Jeg hater kaffe, men jeg elsker eggemelk. Lager den med litt kakaopulver og vips så har jeg kakao.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 12:38   #210
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Man trenger ikke like kaffe heller. Jeg hater kaffe, men jeg elsker eggemelk. Lager den med litt kakaopulver og vips så har jeg kakao.

Siterer denne jeg! Eggemelkkakao er kjempegodt

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
caffè latte, eggemelk, kaffe, melkefritt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Glutenfri og melkefri lavkarbo-kost moma Lavkarbo generelt 1 19-11-08 19:56
Melkefri lavkarbo Enid Lavkarbo generelt 20 18-08-08 21:20
Lavkarbo café-produkter Bergen27 Spørsmål og svar 6 12-07-08 16:04
oppdatert liste og melkeerstatning kate Blodtypedietten 2 01-06-06 14:51
Barn på Melkefri diett & Lavkarbo Summer Barns kosthold 12 10-11-04 15:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no