Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Smør som smaker som margarin

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-10, 04:00   #1
sjoslor
Juniormedlem
 
sjoslor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i nord
Alder: 64
Innlegg: 33
sjoslor er på en erverdig vei

Smør som smaker som margarin

Jeg har et spørsmål her til dere smørspisere.. Jeg har aldri likt smaken på meierismør, eller godtsmør som vi sa som unger. Foreldrene mine prøvde å få det i meg uten at jeg visste det , men akk de lurte aldri meg. Til nå har jeg brukt olje, men siden veldig mange her inne råder en til å bruke mer smør, lurer jeg på om det finnes noe smør som minner mer om margarin i smaken? Jeg har så god smakssans at jeg merker det på f.eks. vafler hvis det er brukt meierismør i røren, i stedet for margarin( ikke at jeg spiser det nå altså
Hilsen insomnia -Sjoslor

sjoslor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann i hovedsak Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:12   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Smør som smaker som margarin

Har du prøvd bremykt?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 08:12   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Noen mener at de som ikke liker meierismør liker Kvitseidsmør.
Jeg ELSKER meierismør( så lenge det ikke har stått fremme for lenge og smaker "sol"), men klarer bare ikke Kvitseidsmør!
Prøve kanskje?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 14:49   #4
sjoslor
Juniormedlem
 
sjoslor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i nord
Alder: 64
Innlegg: 33
sjoslor er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Noen mener at de som ikke liker meierismør liker Kvitseidsmør.
Jeg ELSKER meierismør( så lenge det ikke har stått fremme for lenge og smaker "sol"), men klarer bare ikke Kvitseidsmør!
Prøve kanskje?

men ligner smaken på melange? poenget var å slippe en masse pakker smør i søpla

sjoslor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann i hovedsak Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:14   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Opprinnelig lagt inn av sjoslor, her.

men ligner smaken på melange? poenget var å slippe en masse pakker smør i søpla

Aner ikke! Spiser ikke sånt, jeg!

Men om du scroller helt nederst på siden her, finner du mange tråder rundt samme tema. Kanskje du finner noe lurt der?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:35   #6
sjoslor
Juniormedlem
 
sjoslor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i nord
Alder: 64
Innlegg: 33
sjoslor er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Takk for henvisningen, men problemet her er jo at det stort sett er smørelskerne her inne som har utttalt seg. Dere opplever kanskje ikke at smaken på matretter påvirkes av at det brukes smør, men jeg lover, det gjør det Jeg aksepterer det at smør er sunnere, og prøver derfor å få litt tilbakemelding fra "smørhatere" som kanskje har funnet en smørtype med margarinsmak....
Jeg har problem med å få i meg nok fett, og innbiller meg at jeg innen jul kommer til å være temmelig lei bacon så jeg tenkte smør med margarinsmak måtte være perfekt som fett-tillegg

sjoslor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann i hovedsak Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:39   #7
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Det er så mang slags problemer.
Føler med deg faktisk, det er så ubehagelig når den ene smaken man ikke liker "skinner igjennom".
Tror ikke jeg har noe konstruktivt svar til deg desverre.
Tenkte du smør for å steke i og sånt? Du kan jo prøve med ghee eller klaret smør. Det smaker også litt annerledes enn vanlig smør. Eller bruke cocosa uten smak. Det har jo en litt annen pris da.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:08   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg er litt motsatt av deg, fikser ikke feks margarin på brød/knekkebrød etc, men klarer heller ikke meierismør om det har fått solsmak eller i enkelte ting.
Husker min kjære mormor skulle gjør ekstra vel og brukte meierismør i sine utrolig gode Tyske skiver en jul. Min mor og jeg prøvde hardt, virkelig, å spise dem, men det var helt umulig!
Den guffne smaken meierismør kan få, ødela helt de ellers så gode kakene!
Og mens noen digger Kvitseidsmør, syns jeg det smaker våt ull!

Jeg er vanligvis ikke kresen, men det er liksom noen ting som bare ikke går!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:10   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg tror ikke det finnes smør som smaker margarin altså. Smør smaker ganske kraftig. Jeg elsker smør og takler ikke margarin. I barnehagen der jeg jobber har de kun Soft Flora og jeg brekker meg når jeg smører skiver til barna. Klarer såvidt å ta i pakken, det er motbydelig. Vet jeg at det er margarin i en kake, saus eller lignende, spiser jeg den ikke, samme hvor mye det frister.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:12   #10
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Du må jo ikke på død og liv spise smør da!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:50   #11
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Smør som smaker som margarin

Vet ikke om det hjelper, men de som ikke liker meierismør bruker gjerne setersmør i stedet. Det er mer salt, og smaker mer som margarinen gjør. Det er ganske mange smør-varianter i butikkene nå, og det er jo egentlig bare å prøve seg frem.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:59   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Setersmør smaker som margarin? Hmm der er vi nok meget uenige, gitt.
Setersmør er nydelig. Margarin smaker hoppetau og er helt limete i konsistensen, pføy!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:24   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Smør som smaker som margarin

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Setersmør smaker som margarin? Hmm der er vi nok meget uenige, gitt.
Setersmør er nydelig. Margarin smaker hoppetau og er helt limete i konsistensen, pføy!

Nei, vi er ikke uenige. Margarin er vondt - setersmør er godt. Jeg spiser ikke så mye setersmør lenger, for det er litt for salt etter min smak. Men, rett etter starten på Skaldeman brukte jeg det litt, for vanlig smør var så uvant.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:35   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg syntes også setersmør var for salt i begynnelsen, Iset-mannen som er saltoholiker elsker det. Men nå har vi brukt det en stund og jeg kjenner ikke saltsmaken så mye lenger, eller er det helst det at jeg er blitt saltoholiker selv, hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:55   #15
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Smør som smaker som margarin

Sliter faktisk veldig med lukta til meierismør jeg også. Er litt sånn kvalmenes lukt. Men å spise det er helt smaskens.

Men har sliti mange ganger når jeg står over panna og får den smørlukta i nesa... jakk, ikke godt nei

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:28   #16
sjoslor
Juniormedlem
 
sjoslor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i nord
Alder: 64
Innlegg: 33
sjoslor er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg har ikke brukt noe til vanlig, hverken smør eller margarin, på skiva de siste 30 årene, men hvis jeg absolutt skal ha noe, var og er melange margarin favoritten og den er visst aller verst i klassen. Jeg får nok bare holde meg til baconet mitt jeg men takk de alle ideer og tanker omkring emnet uansett....

sjoslor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann i hovedsak Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:39   #17
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Smør som smaker som margarin

Kanskje du kan prøve å blande litt i starten, altså ha bittelitt smør i margarinen for å vende deg til det, også øke litt etterhvert. Vet det ikke er sunt med margarin, men kan jo være et godt hjelpemiddel i en overgangsfase. Det er så mye man kan vende seg til. Jeg bare tenker tilbake på hvor EKSTREMT kresen jeg var som barn, og brakk med hver gang jeg prøvde noe jeg ikke likte, mens nå kan jeg spise "det meste", og mye av det er til og med godt

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:48   #18
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Smør som smaker som margarin

jeg kjenner ikke så stor forskjell på smaken, men melange lukter helt klart mye bedre enn meierismør.. men det er fordi jeg ALLTID har brukt melange... nå har jeg skjønt at det er fy-fy så har hivd ut alt som er..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:14   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Siden du bruker olje regner jeg med at det er til steking? Har du forsøkt cocosa uten smak?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:06   #20
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg sympatiserer med det der å ikke takle en spesiell smak og oppleve at den "gjennomsyrer" alt den er i... har selv dette problemet med løk.

Synes du skal fortsette å bruke olje, og evt litt mer kostbar kokosolje der det passer. Smak på kviteseidsmøret før du forkaster tanken, det har en annen smak enn meierismør. Men ikke stress med å trykke i deg noe du virkelig ikke takler smaken på... kostholdet skal ikke gjøre deg ulykkelig!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:18   #21
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Hvis det kan være en trøst, så har jeg ALDRI likt smør, verken skikkelig eller margarin på skiver og slik. Har alltid brukt Melange til å steke i, og kasta mat jeg har steikt i margarin... fått brekningsfølelse ved lukta. MEN jeg har prøvd og prøvd, og nå funker det faktisk helt fint til å steike og bake med. Begynner nesten å like det bedre enn Melange....!!!!!

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 22:22   #22
Sykepleierstudine
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 53
Sykepleierstudine er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Det du kan prøve, som jeg synes funker bra er å smelte en pakke tinesmør, og så tar du ut fettet og har det i en boks. Det får du ut melkeproteinene og saltet, som er det som gir smak. Klarnet smør smaker ingenting

Sykepleierstudine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 09:23   #23
sjoslor
Juniormedlem
 
sjoslor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: i nord
Alder: 64
Innlegg: 33
sjoslor er på en erverdig vei

Sv: Smør som smaker som margarin

Sånn rent fettmessig, altså for å gå ned i vekt og hvis man ser bort i fra der usunne, kan man da bruke margarin når man er i ketose? Jeg tenker bare sånn midlertidig, sliter fælt med å få i meg nok fett her. Tenkte at hvis jeg kunne begynne med margarin, så kunne jeg blande i større og større andel av fettet som smør etter hvert. Når man har oppnådd vektreduksjonen man er ute etter, så vil man jo ikke trenge like mye fett, og da er det jo lettere å velge bort f.eks. margarin og andre usunne fettkilder

sjoslor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann i hovedsak Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 10:01   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Jeg hadde nok heller brukt feks. majones, fete sauser og dressinger, rømme, kremost osv enn margarin altså. Det har nok ikke så mye å si på vekten, men margarin ser jeg på som såpass skadelig at jeg ikke ville rørt det om jeg kunne slippe. Det er så mange andre gode fettkilder.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 10:05   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Smør som smaker som margarin

Opprinnelig lagt inn av MadamMim, her.

Har alltid brukt Melange til å steke i, og kasta mat jeg har steikt i margarin...

Den skjønte jeg ikke helt. Du har alltid stekt i margarin men kastet maten etterpå?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har det bildet av produksjon av smør kontra margarin? Iset Spørsmål og svar 20 05-04-11 23:06
Illustrasjon margarin og smør Matglad Spørsmål og svar 1 27-02-10 16:12
Margarin/smør sommerblomt Ketolysekuren 34 14-11-09 13:06
Er Bremykt smør eller margarin? Iset Spørsmål og svar 20 29-08-08 20:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no