Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-12, 12:14   #201
mayliss1979
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 34
mayliss1979 er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi handler jevnlig i Sverige og jeg har funnet noen favoritter opp gjennom årene. Nå er jeg fersking på lavkarbo da så jeg utelukker det jeg før pleide kjøpe som ikke duger nå lengre

Karbonadedeig - fryser ned i mindre porsjoner(ca 400gr pr porsjon).
Bacon
Baconterninger i bøtter og spann - fryser også ned i små porsjoner, nydelig å sprøsteke og ha i omelett eller i salat!
Biff - gubben foretrekker entrecote så det hender vi river med oss noe slik også, syns Maxi Mat og Eurocash begge har OK utvalg her. Eventuelt kjøtthallen i Töcksfors.
Kosttilskudd
Hygieneartikler(ikke at det har noe med lavkarbo å gjøre hehe...)
Kalkunbryst
Kyllingvinger(favoritten er buffalo wings - små klubber som er nydelige som snacks av og til)
Kyllingfileet - ikke ofte jeg kjøper men det hender jeg får dilla
Strimlet svinekjøtt - kjøper i mengder, har skikkelig dilla på lavkarbogyrosretten ei venninne lærte meg, moms!!
And har jeg veldig lyst til å kjøpe men har ikke turt enda, er usikker på om jeg får til å lage det... En vakker dag!
Gräddost - kjøper 500gr, 1kg blir litt mye selv for oss ostomane..
De har forøvrig en ost med chiliflakes i, jeg husker ikke hva den heter men den er utrolig god. Osten er som en gräddost

Ellers går vi alltid grundig gjennom påleggsdisken, frysedisken og kjøttdisken generelt på jakt etter gode tilbud og om de har noe spennende da.

mayliss1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 14:06   #202
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Fra nå av, lavkarbobrød!!!
Er helt lykkelig her, den lokale konsum butikken har to typer frossent lavkarbobrød i skiver. Vi måtte teste det ene i dag, og det er godt Den fineste typen har 3,4 g pr skive og den groveste utgaven hadde 2,6 g. Perfekte i brødristeren, og jeg smaker ikke forskjell på det og "normalt" brød

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 14:28   #203
mayliss1979
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 34
mayliss1979 er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Ja, lavkarbobrødet kjøpte jeg og det var knallgodt! Jeg kan ikke fordra å bake brød så for meg var det genialt å ha som et alternativ. Jeg smakte kun det lyse, har nå frosset ned i pakker av 2 og 2 skiver

mayliss1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 21:37   #204
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

grov type? Er dette også carb zone-brød?

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 23:42   #205
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jepp det er det

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 08:57   #206
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Gamlebutikken på Nordby har et bra utvalg av frø. Solsikke-, sesam-, linfrø og gresskarkjerner er jevnlig med i handlekurven derfra. Samt soltørket tomat i løsvekt (ikke lavkarbo, men fryktelig godt ). Jeg handler også andebryst der - som definitivt er lavkarbo. På den nye butikken øverst har de billige kyllinghjerter (adekvat i suppe) og kyllinglever (naturens egen multivitamin). 500 gram for under 20 sek, om jeg ikke husker helt feil. Der øverst har de også upasturisert brie. Etter at man har spist den gidder man ikke kjøpe brie på pasturisert melk flere ganger...

Videre bør man kjøpe krydder. Storhusholdningsbokser av hvitløkspulver, løkpulver, paprika, timian og oregano blir som regel med hjem.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 13:56   #207
AntoniaM
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 110
AntoniaM er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg var på Nordbysenteret (Maxi-mat) i forrige uke og bunkret bl annet opp med masse sellerirot. Kr. 10,- pr kilo i løsvekt (hele). Her hjemme ligger prisen tett opp under 30,- pr kilo og du får den som regel kun plastpakket og ofte ikke helt fersk.

Pleier også å kjøpe kebab-splitter. Dette er et blandingsprodukt (fy - fy), men gjør seg veldig godt i wok. 1 g karb/100 g. Wokgrønnsaker + kebabsplitter blir min løsning når behovet for fast-food melder seg. Som saus bruker jeg creme fresh eller kokosmelk + litt sambal olek. Både creme frech og sambal olek er billigere i Sverige.

AntoniaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 17:45   #208
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Noen som har oppdaget noe gøy på grensa i det siste? Skal til Charlottenberg snart. Må innom ØoB også. De pleier å ha billige nøtter..

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 12:29   #209
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg bor nå i Sverige, men flytter om noen uker tilbake til Norge (i hvert fall for en periode).

Så mitt spørsmål til dere som har greie på prisforskjeller mellom de to landene: Hva vil det lønne seg for meg å handle med meg før jeg reiser?
Jag regner med at det blir vanskelig med kjøttvarer, for det vil ta en dag fra svenskegrensen til mitt norske mål.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 13:03   #210
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Jeg bor nå i Sverige, men flytter om noen uker tilbake til Norge (i hvert fall for en periode).

Så mitt spørsmål til dere som har greie på prisforskjeller mellom de to landene: Hva vil det lønne seg for meg å handle med meg før jeg reiser?
Jag regner med at det blir vanskelig med kjøttvarer, for det vil ta en dag fra svenskegrensen til mitt norske mål.

Mange varer på helsekostbutikkene er billigere i Sverige

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 13:53   #211
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Jeg bor nå i Sverige, men flytter om noen uker tilbake til Norge (i hvert fall for en periode).

Så mitt spørsmål til dere som har greie på prisforskjeller mellom de to landene: Hva vil det lønne seg for meg å handle med meg før jeg reiser?
Jag regner med at det blir vanskelig med kjøttvarer, for det vil ta en dag fra svenskegrensen til mitt norske mål.

Med god kjølebag holder frossen mat seg lenge!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:04   #212
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Mange varer på helsekostbutikkene er billigere i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Med god kjølebag holder frossen mat seg lenge!

Takk for svar!
Jeg har allerede kjøpt inn f.eks D og K-vitaminer (fra I-herb).
Og kanskje jeg kan overnatte på grensen og handle så fort butikkene åpner før jeg tar siste dagsetappe. Frossent kjøtt holder seg kanskje da. Det har du rett i, Kitt!

Jeg tenkte mere på mandel/kokos-mel, bakepro, sukrin, nøtter etc. Er det store forskjeller på de varene?

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 00:45   #213
lpool
Nytt Medlem
 
lpool sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 7
lpool er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg bor te kvarter fra sverige så jeg er der hver 14 dag å fyller fryseren
Da er det stort sett det samme det går i. Kylling, svinekjøtt, bacon, karbonadedeig, ost...
Sparer masse på det altså

lpool er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 13:47   #214
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Stort sett alt er billigere i svenske helsekost. Spes om du holder deg unna de störste, typ Life
Og så er det jo tillatt med högre halter i alt av vitamintilskott

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 17:50   #215
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Prøver å undersøke eventuelle alternativer til Nordbysenteret når en først skal avgårde og være harry. Noen tips? Det viktige er jo velutrustet dagligvare for hamstring av matvarer, gjerne med litt vekt på fjongt/økologisk/gressforet kjøtt - og så helst et apotek for noe kosttilskudd. (Er godt fornøyd med Nordby altså, men jeg antar liksom det finnes andre alternativer som ikke er så mye mer ubeleilig plassert...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 22:43   #216
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Prøver å undersøke eventuelle alternativer til Nordbysenteret når en først skal avgårde og være harry. Noen tips? Det viktige er jo velutrustet dagligvare for hamstring av matvarer, gjerne med litt vekt på fjongt/økologisk/gressforet kjøtt - og så helst et apotek for noe kosttilskudd. (Er godt fornøyd med Nordby altså, men jeg antar liksom det finnes andre alternativer som ikke er så mye mer ubeleilig plassert...)

Tøcksfors innfor aschim er vel et alternativ? Lena Beatrice handler vel det meste der.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 09:35   #217
Ladejarlen
Juniormedlem
 
Ladejarlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 38
Ladejarlen er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Det meste av kyllingen på grensebutikken her er halal, og det vil jeg ikke støtte. Anbefaler dere å sjekke pakkene. Så da blir det mest rødt kjøtt jeg kjøper i Sverige.

Ladejarlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 15:02   #218
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Ladejarlen, her.

Det meste av kyllingen på grensebutikken her er halal, og det vil jeg ikke støtte. Anbefaler dere å sjekke pakkene. Så da blir det mest rødt kjøtt jeg kjøper i Sverige.

Hvorfor ikke?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 12:06   #219
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Ville bare fortelle at på Nordby supermarket fant jeg alle typer mel. Kokos, hasselnøtt, mandel osv. Kjempeutvalg i "alternative" sorter i alle varianter.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 21:17   #220
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

. . . og betydelig billigere, Kitt? Eller . . .?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 21:56   #221
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Aner ikke hva det koster her,så det vet jeg ikke, men det pleier jo å være noe billigere da.
Og kursen hjelper på et par kroner til!

Jeg kjøpte kokosmel, mandelmel, hasselnøttmel og for min venninne med cøliaki, rismel.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 01:44   #222
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Aner ikke hva det koster her,så det vet jeg ikke, men det pleier jo å være noe billigere da.
Og kursen hjelper på et par kroner til!

Jeg kjøpte kokosmel, mandelmel, hasselnøttmel og for min venninne med cøliaki, rismel.

Kokosmelet jeg har kjøpt i svensk dagligvare (Sellton, Risenta?) har et annet næringsinnhold enn varianter fra Aman Prana / Funksjonellmat - greit å være obs på det også. (Det svenske har noe i retning 20 kh/100g, såvidt jeg husker - sier ikke at det gjør det ugreit, men for noen kan det sikkert komme litt overraskende på!)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 18:53   #223
ninaheg
Seniormedlem
 
ninaheg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.267
ninaheg har en fantastisk aura rundt segninaheg har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg handler både mandelmel, sukrin, pofiber, nøtter, frø, sjokolade søtet med stevia, fun saft søtet med stevia, lavkarbobrød, lavkalori syltetøy, alt av kjøtt, kylling, ost, frosne bær, ramløsa!

ninaheg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 19:46   #224
Vipp!!
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Hvor: Sunnmøre
Alder: 44
Innlegg: 8
Vipp!! er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Masse nøtter og frø og C-vitamin brusetablettar (faktisk på Ullared), angrar på at eg ikkje kjøpte meir... åsso Ketchup med stevia, var aldri innom helsekost, men ser at det er nok lurt å stikke innom det også!

Proteinpulver uten laktose i Sverige, nokon som veit nokon merker som selges der?

I tillegg handla eg håndsåper, vaskemiddel, shampoo og dusjsåper mm.

Vipp!! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 09-08-14, 22:18   #225
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

I dagh kjøpte jeg noe så genialt som oppskjært (i biter) røkt skinke, kokt skinke og kalkunskinke. i norge er det 23 - 30 kr for 150 g, mens i sverige var det 39.90 for 500 g

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Svar

Emneord
sverige


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Harrytur til Sverige Lines Ketolysekuren 31 04-04-11 16:56
Skal på harrytur SIS Spørsmål og svar 10 13-09-07 16:46
Interesseorganisasjon for lavkarbere? Fjonken Lavkarbo generelt 6 14-03-06 11:08
I går var jeg på Harrytur Nooria Generell diskusjon 5 26-05-04 22:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no