Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Styrketrening og lavkarbo

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-10, 19:20   #51
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Noen jeg kjenner veeldig godt tok ekstra insulin (sprøyte) da han drev med styrketrening for noen år siden. Han mener selv at det gav en bedre muskellbygging enn uten. Han har ikke testet andre stoffer, så han kan ikke sammenligne effekten.

Iform er vel ikke akkurat vitenskaplig, men men! Masse artikler om LCHF-lignende kosthold og styrketrening.
http://www.iform.no/pub/art.php?id=326

Blogg om lavkarbo og trening. http://lchf-training.blogspot.com/

http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/R...7-bd85bbc70426

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:12   #52
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Typen min spiser lavkarbo og trener styrketrening. Va interessant dette med å spise karbohydrater etter trening. Har dere noen tips til hva, og hvor mye?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:01   #53
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Noen jeg kjenner veeldig godt tok ekstra insulin (sprøyte) da han drev med styrketrening for noen år siden. Han mener selv at det gav en bedre muskellbygging enn uten. Han har ikke testet andre stoffer, så han kan ikke sammenligne effekten.

Vedkommende tok insulin, men brukte ikke steroider? Enten skrøner du, han, eller så er vedkommende komplett idiot. Og trolig feit. Eller død.

Beklager hvis jeg er litt krass nå, men gud forby om noen skulle lese dette og tro at de kan stikke seg sjøl med en insulinpenn for å få større muskler.


Sist redigert av Bulldog : 03-03-10 kl 23:05. Årsak: snublet i noen bokstaver.
  Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:04   #54
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Typen min spiser lavkarbo og trener styrketrening. Va interessant dette med å spise karbohydrater etter trening. Har dere noen tips til hva, og hvor mye?

Maltodekstrin i proteinshaken. Selges som "carbo fuel" el i de fleste kosttilskuddsbutikker. Vanlig dosering er ca mager kroppsvekt i gram, men det er ikke så innmari nøye

  Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:58   #55
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Hei

Kan jeg få noen tips om hva jeg bør spise før og etter trening for å yte bedre?

Jeg følger ketolyse..

Jeg trener xykling, kondisjon og vekter..

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:36   #56
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Kan jeg få noen tips om hva jeg bør spise før og etter trening for å yte bedre?

Mat

  Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 21:44   #57
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Vedkommende tok insulin, men brukte ikke steroider? Enten skrøner du, han, eller så er vedkommende komplett idiot. Og trolig feit. Eller død.

Beklager hvis jeg er litt krass nå, men gud forby om noen skulle lese dette og tro at de kan stikke seg sjøl med en insulinpenn for å få større muskler.

Jeg synes selv det var temmelig horibelt ja! Skal vise h*n denne setningen hehe! Gjorde det sammen med en indremedisiner som et lite eksperiment. Og nei, tok ikke steroider. Var vel ungdommelig overmot og idiotskap...
Personen fikk mye muskler, men også en del fett. Men forsøkte aldri "deffing" -for lat.
Idag er personen frisk og slank og gått over til langdistanseløping, noe kroppen var glad for. Den tålte ikke helt vekten av egen kropp, eller de tunge løftene.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 22:14   #58
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Ja, det er jeg enig i Bulldog, men hva slags mat er best.. På treningsenteret minner de oss stadig på hvor viktig det er å spise en banan ol etter trening.. Så da lurer jeg på hva jeg bør spise siden jeg ikke kan spise bananer uten å komme ut av ketose.. Nøtter kanskje?

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 00:45   #59
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Ja, det er jeg enig i Bulldog, men hva slags mat er best.. På treningsenteret minner de oss stadig på hvor viktig det er å spise en banan ol etter trening.. Så da lurer jeg på hva jeg bør spise siden jeg ikke kan spise bananer uten å komme ut av ketose.. Nøtter kanskje?

Det er ikke så himla viktig, så lenge du får i deg nok mat ellers på døgnet. Bare spis fornuftig og nok. Det holder i massevis.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 00:54   #60
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Jeg synes selv det var temmelig horibelt ja! Skal vise h*n denne setningen hehe! Gjorde det sammen med en indremedisiner som et lite eksperiment. Og nei, tok ikke steroider. Var vel ungdommelig overmot og idiotskap...
Personen fikk mye muskler, men også en del fett. Men forsøkte aldri "deffing" -for lat.
Idag er personen frisk og slank og gått over til langdistanseløping, noe kroppen var glad for. Den tålte ikke helt vekten av egen kropp, eller de tunge løftene.

Av de tre "store" medikamentene som brukes i kroppsbygging er insulin det eneste som er potensielt dødelig. Det er en nødvendighet for å kunne hevde seg helt i toppen, men mange kvier seg for å bruke det, og med god grunn. Det hadde vært ekstremt mye tryggere, for ikke å snakke om mer effektivt, for vedkommende å bare brukt testosteron. Hva slags tilbakestående indremedisiner gir insulin til en person som et "eksperiment"???

For å være ærlig så håper jeg hele greia er en skrøne...

  Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 00:48   #61
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

hva slags mat er best.. På treningsenteret minner de oss stadig på hvor viktig det er å spise en banan ol etter trening.. Så da lurer jeg på hva jeg bør spise siden jeg ikke kan spise bananer uten å komme ut av ketose.. Nøtter kanskje?

Jeg spiser avocado eller lignende før trening, gjerne med rekesalat. Masse fett Og hvis du vil spise etter trening lønner det seg å gå for proteiner. Kokte egg, skinke, kylling f.eks. Ost og skinkeruller er enkelt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 15:56   #62
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Forskning.no har skrevet om studien på NIH, litt mer forståelig på norsk

http://www.forskning.no/artikler/2010/mars/244898

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:15   #63
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg spiser avocado eller lignende før trening, gjerne med rekesalat. Masse fett Og hvis du vil spise etter trening lønner det seg å gå for proteiner. Kokte egg, skinke, kylling f.eks. Ost og skinkeruller er enkelt.

Jeg leste ett innlegg av Pål hvor han sa at proteiner etter trening gir lite hensikt uten karbohydrater til. (for å bygge muskler ytterligere).

Sånn jeg forstod det, etter trening:
Karbohydrater - Bra, gir økt muskelbygning
Karbohydrater + proteiner - Enna bedre
Kun proteiner - Gir så og si ingen effekt.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 18:06   #64
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Jeg er over normalt tett i nøtta, så må derfor be noen om å konkretisere for meg...

Jeg trener styrke 3x i uka (kardio 2x i tillegg litt sånn til og fra) og lever strikt lavkarbo på rundt 20g karbo/dag.

Er det slik å forstå at jeg ikke vil oppnå annet enn bedre resultater om jeg tar en proteinshake med la oss si 80g "carbo fuel" rett etter trening?
Kan man trygt gjøre det uten å eksplodere opp i fettprosent?

For jeg føler jeg stanger litt i veggen mtp å legge på meg muskler og bli sterkere, selv med hard trening.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:56   #65
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Jeg er over normalt tett i nøtta, så må derfor be noen om å konkretisere for meg...

Jeg trener styrke 3x i uka (kardio 2x i tillegg litt sånn til og fra) og lever strikt lavkarbo på rundt 20g karbo/dag.

Er det slik å forstå at jeg ikke vil oppnå annet enn bedre resultater om jeg tar en proteinshake med la oss si 80g "carbo fuel" rett etter trening?
Kan man trygt gjøre det uten å eksplodere opp i fettprosent?

For jeg føler jeg stanger litt i veggen mtp å legge på meg muskler og bli sterkere, selv med hard trening.

Ikke prøv å gjøre to ting samtidig. Skal du opp i styrke og muskelmasse, så gjør du det. Skal du ned i fettmengde, så gjør du det. Prøver du å gjøre begge deler, så vil du "stange i veggen", som du selv sier.

Om du tar 80g karbohydrat etter trening, så er det 320kcal (kjapp hoderegning, kan være på bærtur). Du kommer ikke til å bli bælfeit av det over natten, og det kan være at det er alt som skal til for at du skal komme over stagnasjonen

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 14:57   #66
Helene BO
Nytt Medlem
 
Helene BO sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Stavern
Innlegg: 6
Helene BO er på en erverdig vei

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Homer Simpson, her.

Jeg har holdt på med styrketrening i 3 mnd nå på lavkarbo, og hatt større framgang enn noen gang tidligere på "vanlig" kost.

Kan absolutt anbefales...

Dette er også min erfaring etter 6 ukers trening 3-4 dager i uken!

__________________
1. delmål: 75 kg 2. delmål: 70 kg 3. delmål: 65 kg Sluttvekt (?): 60 kg! Snart klar for bunaden!


Helene BO er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 22:16   #67
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Har dere erfaring med 4x4? (en kompis mener dette er fantastisk trening, og at begrepet 4x4 er veldig kjent, all though jeg ikke kjenner til dette! )

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 01:07   #68
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Det skal visst være den beste måten å få opp formen på. Har vært på noen sykkeltimer med 4x4, og det var egentlig helt perfekt. Ble hele tiden sånn passe sliten i hver intervall.

Ellers er det en gammel tråd om det her på forumet: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10975
Kanskje du finner noe av interesse her?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 16:04   #69
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Strider ikke dette MOT Påls egen studie der han kom fram til at mennesker på ketogen diett gikk ned i fettvekt, men ikke noe vesentlig endring i muskelmasse?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 17:34   #70
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Whey proteinpulver, øker det blodsukkeret?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 09:19   #71
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Angående myostatin-hemmere, et meget spennende stoff som kanskje kunne fått vår alles kjære Stephen Hawking på beina igjen: Er Australsk firma testet for noen år tilbake en myostatin-hemmer beregnet på behandling av ALS og andre muskel-nedbrytende sykdommer. Resultatet i mus var en 40% økning i total muskelmasse på 6 uker. Så ja, dette kommer før eller siden og vil som alt annet medisinsk også brukes/misbrukes (avhengig av dine personlige prefferanser) av folk som ikke akkurat hadde fått det på resept. :P

Insulin er et av kroppens mest anabole hormoner. Insulin gjør at muskler tar opp sukker og proteiner fra blodet, så dersom insulinproduksjonen stoppet helt (type 1 diabetes) ville det vært 100% umulig å bygge noe som helst.

På den andre siden har jeg aldri sett noe seriøs forskning som viser at mer insulin == mer muskler. Faktisk er det flere bodybuildere som kjører lavkarbo hele året og er svære som fy, så selv om man mangler bevis virker det utifra observasjoner som om basal-insulin* og insulinresponsen på inntak av protein** er nok til å tilføre musklene det de trenger.

Insulin er som mojo er inne på et to-egget sverd. Det er faktisk inflammasjonsfremkallende, så folk med leddgikt, psoreasis (indre og ytre), Alzheimer's og annet vil alle nyte meget godt av et lavkarbo-(og dermed lavinsulin-)kosthold.

Andre tilstander der inflammasjon kan tenkes å være medskyldig er: den noe vage diagnosen fibromyalgi (som ofte skyldes muskelinflammasjon), hjerte- og karsykdommer, diabetes, inflammatorisk tarmsykdom og mange flere. Selv aldring får kronisk inflammasjon skylden for, men selv om mye av det man leser om inflammasjon er humbug og overdrivelser fordi det er "på moten" om dagen, så er det faktisk den skyldige i mange sykdomstilstander.

*Basal-insulin er et gjevnt nivå av insulin man har i kroppen døgnet rundt uansett type og mengde matinntak.

**For at kroppen skal kunne nyttegjøre seg av protein må noe insulin skilles ut i tillegg til basal-insulinet. Spiser man ikke karbohydrater vil kroppen også frigjøre glukagon som gjør at leveren frigir sukker og fettet frigir fettsyrer (som blir til ketoner). Dette fordi insulinet som ber musklene om å ta opp proteiner også gjør at de tar opp sukker fra blodet, og tilføres ikke sukker vil man oppleve den livstruende tilstanden hypoglykemi; lavt blodsukker.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 18:07   #72
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Faktisk er det flere bodybuildere som kjører lavkarbo hele året og er svære som fy, så selv om man mangler bevis virker det utifra observasjoner som om basal-insulin* og insulinresponsen på inntak av protein** er nok til å tilføre musklene det de trenger.

Navn, takk.

  Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 18:49   #73
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Navn, takk.

Vel, som du sier.. alle som vil nå toppen bruker insulin og de raskeste karbohydratene kjemien har klart å gi oss. Som jeg sa i posten min er insulin absolutt anabolt, ergo kjører alle som er på "Mr. Olympia"-nivå høy-carb og mest mulig av alt som på noen som helst måte kunne sies å være anabolt.

Hadde du fått publisert en vitenskapelig artikkel som sa at løvetann kunne være anabolt, så hadde det ikke gått mange ukene før du hadde sett de største gutta gresse ute i enga for å potensielt få en liiiiten fordel over de andre.

Alt dette er irrelevant, poenget mitt var at det finnes folk som (i forhold til normalen) er svære som fy og ikke spiser noe særlig karbohydrater og i allefall ikke tar noe ekstra insulin. Det er bevist igjen og igjen at basal-insulin er nok til å bygge muskelmasse effektivt så selv om super-mega-raske carbs og kunstig insulin øker effekten av treninga, så stiller jeg meg tvilende til hvilken verdi dette har for lhcf-slankere eller oss som trener for egen vinning og helse.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 19:02   #74
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Noen som har noe formening om hvordan jeg, som er Lindberger, bør spise før og etter en økt med hard styrketrening som avsluttes med 4 x 4? (trener tidlig på morgenen)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 19:54   #75
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Nellie: Det er ikke nødvendig å spise noe merkverdigere etter trening. Kjøtt/fisk/egg og grønnsaker og olje funker bra som bare det.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barriere for styrketrening Sirius Trening 8 11-12-08 15:39
Styrketrening i ketose ... Cherie Trening 3 15-02-08 17:56
Styrketrening 0,1 tonn Trening 4 22-01-08 05:09
Lavkarbo og styrketrening nellie Lavkarbo generelt 7 15-08-07 23:56
Styrketrening - restitusjon Fedonisten Trening 10 07-09-04 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no