Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-10, 19:51   #1
skumgummi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 10
skumgummi er på en erverdig vei

Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

og bestille brød eller annen diett herfra? Brødene ser knallgode ut, og noen er det ikke mye karbo i..(eller?)
Edit: Linken selvfølgelig! http://www.spisdegslank.no/index.php?name=Innhold

skumgummi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse,lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 20:35   #2
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Jeg skulle gjerne har prøvd, men jeg fatter ikke hvordan å bestille der. Fryktelig nettside, men kanskje produktene er bedre.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:17   #3
mosafreia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 11
mosafreia er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Har bestilt brødmix derfra, har jo ikke noe erfaring med disse type brød, men det er ganske godt. Enkelt var det også.
Syltetøyet dems var bare nydelig.
Du går bare inn på postordre evt om du vil ha ferdigmat må du gå inn på menyforslagene dems, og så må du krysse av på hvor du vil hente produktene. Så krysser du ut de produktene du ønsker. Var ikke så veldig komplisert når man først skjønte hvordan, send dem en mail om du er usikker, jeg har fått veldig mye hjelp derfra. Varene kom i løpet av 5-6 dager

mosafreia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:51   #4
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Hm, kanskje det er en Mac-greie? Jeg får ikke fram noe sted å bestille, ingen knapper eller noe? Denne siden får meg til å føle meg skikkelig dum.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 13:37   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Jo, da, det funker med vanlig pc Gå på startsiden, velg bestilling av diett øverst til venstre på startsiden. Jeg bruker mozilla firefox til nettleser.

Vær klar over at prosjonene er pyttesmå og inneholder søtstoff i nesten all mat og at det er ingredienser i de som ikke har NOE i ketogen kost å gjøre, feks ananas, annen tropisk frukt, bønner..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 13:37   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Og ja, brødene inneholder til dels MYE søtning

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 23:40   #7
tamarak
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1
tamarak er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Hei, jeg er ny her, og har prøvd maten til "spis deg slank". Etter utallige slankekurer av alle typer( har seks barn og legger på meg fortere enn en skulle tro var mulig) er dette det beste jeg har prøvd. Uten et øyeblikk å føle sult og uten noe sug har jeg mistet 8.5 kilo fra 14 mars. I tillegg har jeg blitt mye bedre av fibromyalgi, og slipper nå å stå opp 2-3 ganger pr natt for å gå på toalettet. Er kjempefornøyd. Når det gjelder søtningsmiddelet er det en ufarlig sukkeralkohol. Jeg bestiller ferdige middagsretter og brød, middagsrettene er små, men jeg er aldri sulten etterpå. De er ypperlige å ta med på jobb. I tillegg er det mulig å kjøpe sjokolade som man kan spise en av hver dag i tillegg til den andre maten. Kjempegod! Kommer til å gå på dette til jeg er ferdig,regner med ett år.

tamarak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:53   #8
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Så bra å høre at det er gode erfaringer! Jeg har lyst til å teste, skal bare... (penger/tid).

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 11:20   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Opprinnelig lagt inn av tamarak, her.

Når det gjelder søtningsmiddelet er det en ufarlig sukkeralkohol.

Vel, nå er det jo flere som dessverre kan fortelle om blodsukkerøkning etter inntak av sukrin( erytritol), og dette kan bidra til at det blir en vektstopper.
Et annet aspekt er jo det med å venne seg av med det søte.
Jeg fikk med en blekke med papirer da jeg bestilte fra spisdegslank nå( KUN for å ha mat på Rikshospitalet) og det sto et langt kapittel om å venne seg fra søte ting og søt mat. Og enda er så og si hver eneste rett UNØDVENDIG søtet. Man trenger IKKE søtt i pannekaker, man søter vanligvis ikke pannekakene når man lager pannekaker, men kanskje kun det som er oppå, her er pannekakene så søte og med en sånn skikkelig ettersmak av sukring at det er kvalmende. Og biffsnadderet inneholdt feks hele 5g søtning på 125g mat, det er ganske mye.Vei opp 5 g sukrin selv og se. Man vedlikeholder søtsuget med slik mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kokosnøtt-mel, noen som har prøvd? Iset Generell ernæringsdebatt 18 16-03-13 07:40
Noen som har prøvd? sara Spørsmål og svar 21 02-10-09 11:53
Noen som har prøvd pinnekjøtt? quebec Ketolysekuren 19 29-06-08 14:11
Reduxin - er det noen som har prøvd det? paprika Spørsmål og svar 2 10-02-08 17:15
Noen her som har prøvd 5-htp ...? Borealis Kosttilskudd 22 22-03-07 19:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no