Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Grønne prikker

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-11, 13:15   #1
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Grønne prikker

Jeg må bare skrive dette til dere som har vært så søte og snille underveis, og stilt opp med både oppmuntringer, motivasjon og gode råd.


Jeg har visst ikke vært flink nok til å sette meg inn i dette med grønne prikker og forskjellen på tilbakemeldinger som quick reply, private meldinger, profilmeldinger, ryktepoeng, vurderinger av innlegg og +1, men det vil ikke si at jeg ikke har satt pris på hver kommentar!!

Jeg skal sette meg bedre inn i det, for det er noen som jeg gjerne vil se flere grønne prikker på for eksempel, og jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke har vært flink nok til å påvirke det, men det er vel den vektskålen?

Men til dere som ikke har fått sånne direkte tilbakemeldinger, så vit at jeg ikke har tatt noe av støtten for gitt.
Jeg har bare ikke satt meg godt nok inn i det ennå.

Jeg ga noen egne grønne prikker til Lille Trille så lenge, for hun har sagt så mye koslig og følger så mye opp, og synes absolutt ikke at hun bare skal ha en, og samtididig som jeg skal bli flinkere til å bruke systemet gir jeg noen ekstra grønne prikker til dere andre som har vært så søte underveis både med tilbakemeldinger til meg direkte, og ved personlige og morsomme innlegg dere selv skriver.

.................................................. ........ til dere!

Ha en super dag!

  Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:21   #2
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Grønne prikker.

Du er ikke alene om å ikke vite noe særlig om grønne prikker

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:27   #3
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker.

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

Du er ikke alene om å ikke vite noe særlig om grønne prikker

Jeg oppdaget grønne prikker for et par dager siden. Det fungerer litt som "liker"-knappen på facebook. Hvis du trykker på vekten ved siden av et innlegg du liker, så kan du si du var fornøyd (og gjerne kommentere hvorfor). Da får personen du har "likt" en grønn prikk i venstre kolonne når han/hun skriver innlegg.

Huff, det var litt knotete forklart . Her er det bare å prøve seg frem!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:28   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker.

Slik fungerer ryktesystemet!

Forventer seff en prikk eller 2 for å ha funnet frem dette til dere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:02   #5
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Grønne prikker.

Prikk skal bli! Trykket nå!

  Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:34   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker.

Tusen takk!

Ikke at jeg teller, altså!
Syns bare det er et litt kult opplegg! Aldri vært borte i det annet enn her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:40   #7
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grønne prikker.

oj, dette var nytt for meg.Dette må jeg sette meg litt inn i.
og jeg som var bekymret for hva slags grønne prikker ts hadde fått

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:47   #8
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Grønne prikker.

Jeg måtte lese tråden før jeg skjønte hvilke grønne prikker det var snakk om, var som Engledans bekymret for hva slags utslett ts hadde fått... Tror man har spist for mye grønnsaker når man får den slags...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:56   #9
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Grønne prikker.

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Jeg måtte lese tråden før jeg skjønte hvilke grønne prikker det var snakk om, var som Engledans bekymret for hva slags utslett ts hadde fått... Tror man har spist for mye grønnsaker når man får den slags...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 16:15   #10
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Grønne prikker.

Hehe! Nei, ikke noe utslett her...

Trodde det hadde med tiden man hadde vært registrert som medlem her, eller antall innlegg, men nå har jeg skjønt litt mer av det..

Men om jeg glemmer å bruke det er jeg som sagt takknemlig for alle hyggelige svar og innlegg likevel.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 02:44   #11
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Grønne prikker.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk!

Ikke at jeg teller, altså!
Syns bare det er et litt kult opplegg! Aldri vært borte i det annet enn her!

På et bæreforum jeg er på har de faktisk en "liker" knapp,der kan alle se hvem som har trykket liker på innlegget. Syntes det er mer oversiktelig egentlig... Her kan man jo ikke se noe?

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 04:18   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker.

Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.

På et bæreforum jeg er på har de faktisk en "liker" knapp,der kan alle se hvem som har trykket liker på innlegget. Syntes det er mer oversiktelig egentlig... Her kan man jo ikke se noe?

ER bare den som får prikken som kan se hva den står for og hvem den er fra. Er jo liksom det som er poenget, da, å gi en tilbakemelding til den som har skrevet noe bra/morsomt osv. Ikke nødvendig at andre skal se det, annet enn de grønne prikkene under avataren!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 10:57   #13
Janeymaleney
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 41
Innlegg: 141
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Grønne prikker.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

ER bare den som får prikken som kan se hva den står for og hvem den er fra. Er jo liksom det som er poenget, da, å gi en tilbakemelding til den som har skrevet noe bra/morsomt osv. Ikke nødvendig at andre skal se det, annet enn de grønne prikkene under avataren!

Joda greit det,men den liker-knappen er også for at folk kan slippe å skrive f.eks enig! eller signerer! Eller at de bare liker det den andre skrev. Og så kan alle se dette. Syntes det er et bedre system egentlig,men ser jo at dere har hatt dette ryktegreiene en god stund nå

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 02:37   #14
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Grønne prikker

Hvordan ser man hvor mye rykte en har? For jeg har prøvd å trykke på vektskåla, men nå ser jeg at det ikke har innvirking på ryktet om visse kriterier ikke er oppfylt, og jeg aner ikke om de er oppfylte eller ikke

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 08:00   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Hvordan ser man hvor mye rykte en har? For jeg har prøvd å trykke på vektskåla, men nå ser jeg at det ikke har innvirking på ryktet om visse kriterier ikke er oppfylt, og jeg aner ikke om de er oppfylte eller ikke

Dersom du trykker på Kontrollpanel og så scroller ned til der de prikkene du har gitt kommer frem, står det øverst til høyre hvor mange ryktepoeng du har!
Dersom de prikkene du har gitt, er blå, oppfyller du ikke kriteriene. Du kan gi tilbakemeldinger uansett, men den du gir til, vil ikke få poeng, men en hyggelig tilbakemelding!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 09:10   #16
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Kitt
Jeg lurer på en ting. Når jeg gir en prikk og skriver en kommentar, så ønsker jeg samtidig legge til et smilie eller en klem. Hvordan gjør jeg det? Jeg får ikke opp den "smilies-boksen" noe sted da. Dette har jeg lurt på leeenge...

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 09:11   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Kitt
Jeg lurer på en ting. Når jeg gir en prikk og skriver en kommentar, så ønsker jeg samtidig legge til et smilie eller en klem. Hvordan gjør jeg det? Jeg får ikke opp den "smilies-boksen" noe sted da. Dette har jeg lurt på leeenge...

Det går, men du må nesten huske koden for de smileyene du vil bruke selv ..!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 09:22   #18
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det går, men du må nesten huske koden for de smileyene du vil bruke selv ..!

Ååå ja...da forstår jeg. Takk

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 17:56   #19
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dersom du trykker på Kontrollpanel og så scroller ned til der de prikkene du har gitt kommer frem, står det øverst til høyre hvor mange ryktepoeng du har!
Dersom de prikkene du har gitt, er blå, oppfyller du ikke kriteriene. Du kan gi tilbakemeldinger uansett, men den du gir til, vil ikke få poeng, men en hyggelig tilbakemelding!

Ahaaaa. Takk

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Røde prikker på overkropp Larsie Fysisk og mental helse 81 25-04-14 13:33
Prikker/utslett under brystene Kanskje Fysisk og mental helse 9 20-02-11 01:08
Om å gi 'prikker' eller tilbakemeldinger Ciss Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 19 16-06-08 13:21
Grønne prikker polvott Lavkarbo generelt 62 19-12-07 19:07
Prikker Tussa Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 11 23-08-07 16:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no