Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Går for fort ned i vekt!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-12, 06:23   #1
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Går for fort ned i vekt!

Jeg går rett og slett for fort ned i vekt på lavkarbo..gått ned fra 87,6kg til 78,2kg på 8 dager nå. Selv om det er motiverende, så skal det ikke gå så fort.

Men jeg orker ikke å spise mer enn det jeg gjør pr. i dag, så hvordan skal jeg lure i meg mer mat? Evt. hvilken mat?

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 06:25   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!!

litt vanskelig å si, før du forteller hva du spiser..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 06:30   #3
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!!

Sorry.

Egg,bacon, CF, Kesam, Grønnsaker til alle måltid, Kyllingfileet, Fisk (burde spist mer av det), tunfisk, viss jeg ikke orker fet frokost spiser jeg en liten skål med bær (bringebæer eller blåbær)

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 06:33   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!!

-10 kg på åtte dager? Er du i oppstartsfasen eller hadde en "utskeielse" nylig? (Slik at man kan anta det var noe vann der som forsvant?) Føler du deg frisk og ok ellers?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 06:45   #5
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!!

Ja, jeg hadde en 3 ukers utskeielse fra påskeuken av. Før påske hadde jeg gått på lavkarbo i 6 uker, og gått ned 4,3 kg. Så gikk jeg opp 3kg i utskeielsesperioden. Så nå har jeg gått ned så mye på så kort tid igjen.

Ja, jeg regner med at 90% av dette er vann...men uansett, det teller på vektnedgangen det også.
Ellers føler jeg meg frisk og fin ja, ingen hodepine, ingen spesiell slapphet, orker alt det dagligdagse liksom

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 06:57   #6
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Går for fort ned i vekt!!

Du kan jo ta en håndfull nøtter mellom måltidene, eller halve egg med majones på, noen osteskiver (evt. ostechips), og bruke fete sauser basert på fløte/CF istedet for skysauser.. Syns ihvertfall jeg er enkle måter å få i seg mer (evt. alt for mye) mat på.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 09:02   #7
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Går for fort ned i vekt!

Pluss at en slik utskeielse kan hjelpe til på å kickstarte en vektnedgang... men den var helt ekstrem da! :O

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 15:45   #8
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!

Kan det være en ide å spise mindre protein og mer fett? Evt litt mer karbs?

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 16:14   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!

Det er nok ekstremt mye vann du har sluppet. Jeg hadde ikke bekymret meg på en stund ennå om du ikke har plager av det. (Hodepine/kvalme/slapp etc.) Kjenner du deg frisk og rask med en sånn nedgang er det bare vårsmeltinga og du kommer nok fram til en (brå-)stopp før det blir et mer normalt tempo over det.

Slapp av og nyt så lenge det varer, har jeg lyst til å si. (Især siden du spiser helt greit... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:35   #10
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Går for fort ned i vekt!

Mellommåltider ville ikke jeg tatt, du blir ikke mer sulten av det. Dette går seg nok til. Du mister ikke så mye uke etter uke.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:45   #11
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Går for fort ned i vekt!

Gi det en uke til og se.. tror ikke du raser ned enda mer.. isåfall så har jeg alltids noen kilo du kan få ;P hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:58   #12
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Mellommåltider ville ikke jeg tatt, du blir ikke mer sulten av det. Dette går seg nok til. Du mister ikke så mye uke etter uke.


Det regner jeg med, men syntes det var ganske mye på bare litt over 1 uke. Viss det ikke stabiliserer seg/jeg går opp igjen, regner jeg med å veie 25kg om 1mnd

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 19:09   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Går for fort ned i vekt!

Er nok ingen fare, jeg går alltid fort ned første uka jeg også.. men hvor mye mer skal du ned da?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 19:32   #14
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!

Har du veid deg på samme vekt, på omtrent samme tid på dagen, med like mye/ lite klær osv?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:08   #15
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Er nok ingen fare, jeg går alltid fort ned første uka jeg også.. men hvor mye mer skal du ned da?


Jeg har jo aldri påstått at det er noen fare, spørsmålet mitt er jo; hvordan kan jeg gå ned saktere? Det er ikke akkurat pent å bli for tynn heller.

Jeg skal ikke ned, jeg skal opp...4-5kg, dog ikke i fett.

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Har du veid deg på samme vekt, på omtrent samme tid på dagen, med like mye/ lite klær osv?

Selvsagt...:P

Hadde uansett ikke blitt 9kg forskjell fra kveldsmåling til morgenmåling

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:25   #16
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Går for fort ned i vekt!

Det du må gjøre er å spise nok proteiner, minst 2,5 g per kg du vil veie. En normalporsjon med protein er vanligvis 30 g protein (kyllingbryst). Og nok fett, selvsagt. OG styrketrening.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 01:30   #17
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Går for fort ned i vekt!

Det er ikke sikkert du er like heldig om du forlater lavkarbo en annen gang for så å komme tilbake. De fleste sliter med å gå ned da. Om du føler du mister kontrollen over kiloene, spis rutinert, hold deg til lavkarbo, på en måte som du liker i det lange løp. Jeg ser jo du har vært medlem lenge.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 06:40   #18
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Går for fort ned i vekt!

Tror nok også det vil stoppe opp innen et par uker med mindre du spiser riv ruskende feil. Det vil jo stabilisere seg (mer eller mindre), fysisk umulig å gå ned 1 kilo per dag over flere uker.. Tenkte du selv syns du spiser for lite, men at du bare ikke er sulten? Har du sjekka hvor mye du faktisk får i deg, sånn i gram eller kalorier? Hvis du vil opp i vekt bør du kanskje legge deg på et kosthold mer ala Fedon, med mer karbo og protein enn "vanlig lavkarbo", da burde det jo i teorien gå tregere, eller stoppe opp hvis du klarer å spise nok til å komme i energiblanse.. Med mindre kroppen din har en veldig lav "set-point" vekt den er virkelig innstilt på å nå

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 06:44   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!

Jeg hadde heller begynt å øke litt på karbohydratene jeg.. Hvis ikke det er en spesiell grunn til at du vil bære i ketose..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:04   #20
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Sv: Går for fort ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Tror nok også det vil stoppe opp innen et par uker med mindre du spiser riv ruskende feil. Det vil jo stabilisere seg (mer eller mindre), fysisk umulig å gå ned 1 kilo per dag over flere uker.. Tenkte du selv syns du spiser for lite, men at du bare ikke er sulten? Har du sjekka hvor mye du faktisk får i deg, sånn i gram eller kalorier? Hvis du vil opp i vekt bør du kanskje legge deg på et kosthold mer ala Fedon, med mer karbo og protein enn "vanlig lavkarbo", da burde det jo i teorien gå tregere, eller stoppe opp hvis du klarer å spise nok til å komme i energiblanse.. Med mindre kroppen din har en veldig lav "set-point" vekt den er virkelig innstilt på å nå

Jeg også satser på at det stabiliserer seg, det må det jo bare, ellers dør jeg til slutt :P

Men nei, jeg har ikke sjekka antal kalorier eller gram jeg får i meg, jeg spiser rett og slett så mye jeg klarer, men det virker som jeg må begynne å tvinge i meg mat når jeg ikke er sulten får å ikke miste mer.

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det du må gjøre er å spise nok proteiner, minst 2,5 g per kg du vil veie. En normalporsjon med protein er vanligvis 30 g protein (kyllingbryst). Og nok fett, selvsagt. OG styrketrening.

Hvordan er det med lavkarbo og styrketrening? Har hørt (ikke testet ut) at det er ganske vansklig å bygge muskler med det kostholdet??


Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg hadde heller begynt å øke litt på karbohydratene jeg.. Hvis ikke det er en spesiell grunn til at du vil bære i ketose..

Jeg tror ikke jeg trenger å være i ketose...det eneste jeg vil er å spise meg frisk fra en kronisk sykdom, for meg er det det samme om jeg er 50kg eller 150kg så lenge jeg er frisk. Men ivertfall så er jeg veldig usikker på hvor mye karbs jeg bør ligge på, men alle "eksperter" som jeg har snakket med, Thor Foseid bl.a som har skrevet "spis deg slank" sa at jeg burde ligge så lavt som mulig. Jeg selv ønsker ikke ned noe mer...

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:05   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går for fort ned i vekt!

Ja, da er det kanskje greit å holde seg nede

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:16   #22
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Går for fort ned i vekt!

Styrketrening vedlikeholder muskelmassen ved raskt vettap, slik at mest mulig av det du mister er fett. Hvis kroppen oppfatter hungersnød og du ikke bruker musklene dine noe nevneverdig, vil kroppen bryte dem ned i større eller mindre grad, fordi kroppsfett er mer viktig enn overflødig muskelmasse for å overleve. Hvis du vil OPP i vekt, og at minst mulig av denne vekta skal være fett, må du såklart trene mye og spise mye.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:32   #23
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Går for fort ned i vekt!

Noen bruker tilskudd i form av Udo's choice eller cocosa. 1ss gir bra mye energi...

Om å bygge muskler på lavkarbo, så sjekk ut treningsdelen av forumet.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 09:04   #24
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Går for fort ned i vekt!

Hmm, de aller fleste ville jo blitt tildels glade for å gå ned i vekt såpass....
Men det skal ikke være noe problem å bygge muskler på lavkarbo med fornuftig og hensiktsmessig trening sammen med steinalderkosten (lavkarbo).

Jeg tror du skal gi deg sjøl et par tre uker til og så sjekke statusen Jaudaa, det er nok en del vann som har sluppet, men du har jo fjernet en del fett også, så ved å fortsette spise som du nå har gjort et par tre uker så vil du ha mer "klare" resultater.

Forøvrig så lastet du opp et par bilder som viste deg som 82 kg mener jeg huske og det så da ut til å være en vekt som kledde deg imho!
Men det er nå heller ikke et dårlig utgangspunkt å være skrapet for deretter begynne bygge muskler.
Ville prøvd helkroppsprogram nå et par mnd kanskje, tja, 3-4 økter i uka med tung styrketrening?

  Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 16:09   #25
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går for fort ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hvis du vil OPP i vekt, og at minst mulig av denne vekta skal være fett, må du såklart trene mye og spise mye.

Selvsagt, men lettere sagt enn gjort...I dag spiste jeg frokost 8.30 -> 3 skiver lavkarbobrød med majones og servelat.
11:00 var det lunsj, da brukte jeg 10min på 1 kokt egg med majones, holdt på å brekke meg, var ikke litt sulten en gang men klarte å tvinge det ned.

Så 1 time senere kjøpte jeg meg et eple og en appelsin, det gikk som smurt.


Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Noen bruker tilskudd i form av Udo's choice eller cocosa. 1ss gir bra mye energi...

Om å bygge muskler på lavkarbo, så sjekk ut treningsdelen av forumet.

Kanskje dette kan være noe for meg, sånn generelt sett, men jeg har jo masse energi,og er i bra form...



Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hmm, de aller fleste ville jo blitt tildels glade for å gå ned i vekt såpass....
Men det skal ikke være noe problem å bygge muskler på lavkarbo med fornuftig og hensiktsmessig trening sammen med steinalderkosten (lavkarbo).

Jeg tror du skal gi deg sjøl et par tre uker til og så sjekke statusen Jaudaa, det er nok en del vann som har sluppet, men du har jo fjernet en del fett også, så ved å fortsette spise som du nå har gjort et par tre uker så vil du ha mer "klare" resultater.

Forøvrig så lastet du opp et par bilder som viste deg som 82 kg mener jeg huske og det så da ut til å være en vekt som kledde deg imho!
Men det er nå heller ikke et dårlig utgangspunkt å være skrapet for deretter begynne bygge muskler.
Ville prøvd helkroppsprogram nå et par mnd kanskje, tja, 3-4 økter i uka med tung styrketrening?


Ja, dersom målet var å gå ned mange kilo, hadde jo det vært "bærre lekkert"

Har aldri prøvd å trene noe særlig styrketrening i hele mitt liv, litt periodevis bare, og dog ikke med noe som helst lavkarbo, men mulig det funker, har bare hørt at det er en del vanskligere. (husker ikke fra hvor eller hvem)

Og ja, jeg er ikke missfornøyd med hva vekta viser nå, eller hvordan kroppen ser ut, og det passe bra å begynne å legge på seg muskler nå, det er bare at jeg ønsker å gå ned i mer sakte tempo/bare gå ned i fett% og ikke vann og muskler.

Når det gjelder den styrketreningseksempelet Hypah; så er jeg enig at det hadde sikkert funka bra med 3-4 økter i uka nå, men dessverre så har jeg ikke tid til så mye, 2 kaaaaanskje 3. Holder på med litt andre ting også, som dans og kampsport(kardio, hehe)

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Fort ned i vekt for å bli gravid marielle80 Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 12 10-06-11 13:20
Gå fort ned i vekt Amk Spørsmål og svar 53 02-08-09 10:22
Kan man gå ned for fort i vekt? lill Ketolysekuren 31 21-07-08 10:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no