Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tunfisk på boks ...

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-10, 19:58   #1
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei
Question

Tunfisk på boks ...

Finnes det en boks med tunfisk som ikke bader i solsikkeolje? F.eks. i rapsolje eller lignende i stedet??

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:18   #2
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Tunfisk på boks...

Den eneste tunfiskboksen jeg kjøper kommer fra Ramirez, de bruker olivenolje. Selve boksen er pakket i en grønn eske. Veldig god!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:18   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tunfisk på boks...

Opprinnelig lagt inn av -marie-, her.

Finnes det en boks med tunfisk som ikke bader i solsikkeolje? F.eks. i rapsolje eller lignende i stedet??

Du har jo tunfisk i vann (eller gele...).
Jeg kjøper den i vann og heller det ut før jeg bruker tunfisken i salat med masse GOD olje, mmmmmmmm

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:13   #4
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Tunfisk på boks ...

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Den eneste tunfiskboksen jeg kjøper kommer fra Ramirez, de bruker olivenolje. Selve boksen er pakket i en grønn eske. Veldig god!
-

Supert! Hvor får du kjøpt den?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Du har jo tunfisk i vann (eller gele...).
Jeg kjøper den i vann og heller det ut før jeg bruker tunfisken i salat med masse GOD olje, mmmmmmmm

Smart idé Takk!

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:40   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tunfisk på boks ...

Opprinnelig lagt inn av -marie-, her.

Finnes det en boks med tunfisk som ikke bader i solsikkeolje? F.eks. i rapsolje eller lignende i stedet??

Jeg kjøpte en pakke med tre små bokser tunfisk i olivenolje for en stund siden, i en såkalt innvandrerbutikk. Karen i disken sa at jeg ikke måtte helle ut oljen, men bruke den, men den oljen var ekkel i min munn. Usj.

Oljen fra fetaostglassene derimot... Mmmm....

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:53   #6
delfin
Juniormedlem
 
delfin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 19
delfin er på en erverdig vei

Sv: Tunfisk på boks ...

Rema har billig tunfisk i både vann, gele og olje. Selv liker jeg best den i gele , men vann er også ok.

__________________
delfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, men ikke ketose eller høy fett Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:23   #7
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Tunfisk på boks ...

Opprinnelig lagt inn av -marie-, her.

Supert! Hvor får du kjøpt den?


De fleste Meny-butikkene har den, samt Ica-butikker med godt utvalg.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:24   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Tunfisk på boks ...

Bruker kun tunfisk i vann jeg, og tilsetter heller god olje etterpå. Den olja de vanligste boksene inneholder er og blir varmpressa olje og ikke bra. Hjelper ikke at det heter olivenolje, om den er varmpresset, står det ikke virgin olje, så er det varmpressa.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 16:47   #9
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Tunfisk på boks ...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Bruker kun tunfisk i vann jeg, og tilsetter heller god olje etterpå. Den olja de vanligste boksene inneholder er og blir varmpressa olje og ikke bra. Hjelper ikke at det heter olivenolje, om den er varmpresset, står det ikke virgin olje, så er det varmpressa.

Sier mye klokt du Imse, både her og andre forum! Takk for svar

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tunfisk på boks..vekt?? Fofa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 05-08-10 11:24
Tunfisk på boks kiril Spørsmål og svar 4 02-12-08 21:55
Bønner i tomat på boks Romle Dr Lindbergs 9 14-06-08 11:04
Tunfisk i satayasaus (på boks) Nike Middag 0 21-05-08 05:24
PM boks Summer Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 28-01-04 12:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no