Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Nytt år og nye muligheter?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-11, 16:33   #26
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Victory: har aldri prøvd med philadelphia i supper (eller mye annet), så jeg aner ikke.. Men det hørtes veldig godt ut da! Angående matfløta handler det nok mest om hvor mye du heller oppi, og det hever jo smaken Kanskje en mellomting ville vært greit, mest ekstra lettmelk og en liten dæsj matfløte?

I dag var egentlig planen å spise biff, med litt kryddersmør, sopp og grønnsaker til. Men sambo har ikke sovet i natt så han kommer til å legge seg snart. Så jeg lurer på om jeg skal lage meg en avokado og rekesalat som jeg fant oppskrift på her inne Bare at jeg skal bruke scampi.

Handlet for ikke mindre enn 800 kr i dag, det koster å bli sunn Men det bør holde i noe dager... Skal prøve meg på egg og skinke-muffins i dag også!

Har forresten begynt å skrive i bloggen, skal prøve å skrive der hver dag i fase 1 ihvertfall

__________________



Sist redigert av G I malin : 03-01-11 kl 17:20.
G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 18:40   #27
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

En veldig god ide det der! Og bruke litt fløte bare for og piffe opp smaken. Har jo ikke brukt så mye av det tidligere heller, stort sett kraften av blomkålen.. men ja det er godt ja! Har kjøpt ekstra lett melk nå, og skal teste i morgen tenker jeg.

Så dig med scampi.... det var det lenge siden jeg har hatt... snadder med masse chilli og hvitløk!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:32   #28
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Avokado-Scampi: Jeg moste en halv avokado og tilsatte en spiseskje philadelpia. Krydra med salt, pepper,hvitløk og litt sitronsaft. Rørte rundt og putta oppi 6-7 hvitløksmarinerte scampi (hvitløksbombe med andre ord, hihi)

Det smakte ganske godt, jeg glemte derimot å kjøpe philadelphia light i dag. Tror jeg hadde foretrukket avokado-mosen litt mer syrlig, innbiller meg at light-varianten er det? Denne lille retten holdt meg mett en god stund ihvertfall

Nå har jeg også laget meg egge-muffinser. Brukte store papirformer men må nok investere i silikon..

Blanda 3 egg, halv boks Cottage Cheese og litt revet ost. Krydra med salt, pepper, hvitløk og chilli. Kutta vårløk, sopp og blanda inn i røra. Det holdt til 5 halvfulle former. På toppen la jeg strimla mager bacon. Ca 175 grader i ca 20 min.

Ble ikke 100 % fornøyd med disse (var ikke veldig sulten når jeg spiste heller da), skulle krydra enda mer. Neste gang skal jeg bruke vanlig løk, paprika, skinke og litt mindre CC. Andre forslag mottas med takk

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:17   #29
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

avocado og reker er en fantastisk kombinasjon synes jeg

De muffinsene skal jeg lage igjen en dag også. utrolig kjekt når man har litt dårlig tid

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:01   #30
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Mmm... hørtes dig ut!! Usikker på om light versjonen er mer syrlig, men når du sier det kan det faktisk hende når jeg tenker meg om.

Jeg pleier ofte og bruke kesam istedenfor CC i omeletter og eggemuffinser, men det er smak og behag, er jeg er så lite fan av CC konsistensen, og enkelte ganger blir det for mye tiltak og finne stavmixeren.

Min 1. dag ble sånn:

frokost: omelett med spekepølse (ikke helt etter boka) purre, og kesam
lunch: salat m blandt annet egg, bønner og sukkererter
mellom: litt av omeletten igjen
middag: en bolle chillisuppe
Trim: 55 min ski / 686 kalorier

Lurer om jeg skal ta meg et egg eller noe nå... var sulten i natt, og da sover jeg dårlig..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 07:34   #31
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei alle sammen!
Så bra å høre om deres opplevelser. Ikke minst ideer til hva man skal spise. Jeg merker at jeg ikke har lyst på noe i dag. Jeg orker ikke tanken på egg også har det bare gått 3 dager. .

I går spiste jeg egg til frokost, kyllingsalat til lunsj og skinkegrateng til middag (som ble veldig forsinket). Jeg hadde dermed ett måltid for lite synes jeg. Tok noen mandler til kveldsmat.

I dag har jeg spist rester av skinkegratengen til frokost, men jeg synes den smaker for likt omelett og da foretrekker jeg faktisk det. Så jeg har spist lite.
Det hadde vært veldig godt med en Yoplait altså. Går det ann?

  Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 09:11   #32
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

God morgen alle!! Dag to!

Hmm.. om du er lei egg, kanskje du kan søke litt på lappe oppskrifter? Finnes ganske mange forskjellige av de..

Oppskrift på skinkegratengen? Det hørtes godt ut.

I fase 1 kan du bruke Youplait 0% eller hva de heter naturell, de med frukt skal man vente med til fase 2. Men kan jo sprite den opp med litt smaker og mandler feks.

Jeg har hatt siste rest av omelett til frokost, resten av dagen er planlagt slik:

Lunch: Salat med philadelphia laks
Mellom/før trening: 2 kokte egg og laks. Litt mye til og være melom, men når jeg skal rett på trening må det nesten bli sånn..
Middag: teste ny blomkålsuppe South Beach style!

Trening: Spinning og Core

Jeg merker igjen at det jeg har problemer med og få til er mellom måltidene...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 13:36   #33
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Status rapport for min dag er at natta ble like sen som tidligere. Tror ikke jeg sovnet før rundt kl 4, og det var etter at jeg spiste magnesium. Jeg har fortsatt ferie så det går heldigvis bra sånn sett, men utrolig irriterende. En god ting var at jeg sov godt når jeg først sovnet Kanskje det snart blir bedre!

Victory: hvor kjøper du vaniljeessensen? Jeg kunne ikke finne noe i butikken i går..

Det var også veldig tomt i hyllene, så skyr naturell hadde de ikke. Så jeg jukset litt og kjøpte et par vanlige, frem til de får nytt. Jeg orker ikke egg til frokost, må ha noe som smaker anderledes Så til frokost har jeg spist en halv boks skyr og noen mandler. Har planer om salat med feta og oliven til lunsj Til middag blir det biff, litt kryddersmør og grønnsaker. Har planer om å spise meg skikkelig mett på den så jeg unngår fysinga utover kvelden.

Så må jeg nok ta restene av scampien i dag, kanskje prøve avodakosalaten med litt løk også..

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 15:40   #34
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Slitsomt å ikke få sove ja. Har lest noen tips her inne og magnesium var ett av tipsene men det var flere. Har du prøvd å søke i forumet for å se om det er andre som har gode råd?
Jeg drikker en kopp te og tar ett varmt bad/dusj og da slokner jeg. kanskje det hjelper for deg også ??

Vaniljeessens får du kjøpt i dagligvarebutikker som meny , maxi og ultra iallefall. Kanskje ica . men sikkert litt utsolgt nå rett etter jul for det brukes vel i litt julekaker.

Jeg sliter med en hodepine som absolutt ikke vil bort i dag jeg da..Tatt noen paracet men den gir seg ikke Er vel en av bivirkningene i starten med lavkarbokost så det gir seg vel etterhvert..

I dag blir det fiskegryte hos meg ser det ut til og den er veldig god.
Bruker salma laks og krepsehaler , vårløk , tomat , creme fraich og litt fiksebuljong.. En slager hos hele familien

Ha en fin kveld.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 16:50   #35
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Oki, skal ta meg en tur på butikken senere i dag tror jeg.. får sjekke igjen da

Hodepine har jeg også hatt en stund nå, men det strammer seg veldig i nakken når jeg blir trøtt og sliten. Så det er nok en kombinasjon av søvnmangel og kosten. Skal prøve tipset om et varm dusj Kanskje jeg skal kjøpe beroligende te også.

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:42   #36
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Dagen i dag har også vært grei, men jeg kjenner som dere andre at hodepinen er slitsom. Men holder ut.

Frokost: Rester av gratengen
Lunsj: Kyllingsalat
Mellom: Egg
Middag: Wok

Har trent Zumba i dag og det var veldig deilig.

Her kommer oppskrift på gratengen. Fant ikke linken, men har altså funnet den her inne.

3. dag er straks gjennomført og jeg er fortsatt ved godt mot! Ha en fin kveld alle sammen.

300 g kokt skinke i biter
œ stk løk, finhakket
1 stk purre i tynne ringer
1 ss olje til steking
4 stk egg
4 dl skummet melk
4 ss cottage cheese
1 ts salt
œ ts pepper
50 g revet hvitost, halvfet

Fremgangsmåte:

1. Varm olje i en panne og surr løken til den er blank. Tilsett skinke og purre og stek det raskt, ca. 1-2 minutter.

2. Ha alt over i en ildfast form. Strø osten over.

3. Pisk eggene og tilsett melk, cottage cheese og salt. Hell over eggeblandingen og stek den på 200 grader, nederste rille i ca. 30 minutter eller til eggestanden har stivnet og fått fin farge.

Serveres med salat.

  Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:43   #37
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Også glemte jeg helt å svare at vekta viser 1,8 kg siden søndag.
Er det mulig???

  Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:22   #38
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hva mener du, opp eller ned??

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:31   #39
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei hei...

Den gratengen skal jeg lage en dag ja!
Jeg laget blomkålsuppe og den ble ikke god...
Kokte et blomkålhode i ca 1 liter vann og en skje buljong. Stekte en løk og hvitløk og stavmikset det sammen med blomkålen, hadde i urtesalt og pepper og ca 4-5 dl melk og 1 dl fløte.
Og den fikk en slags søtlig smak... skjønner det ikke helt - kan melken gjøre det? Før har jeg jo hatt litt creme freche oppi, den kan ha nøytralisert smaken. Kanskje løsningen er melk og litt lett creme fraiche istedenfor fløte..

I morgen skal jeg på møte i Oslo, har heldigvis noen lapper jeg kom på i frysere jeg kan ta med som lunch.. blir vel rundstykker der tenker jeg, pleier det og de er GODE. Fokus, fokous, fokus....

Nå er jeg også spent om vekta er opp eller ned!!! Håper ned!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 23:04   #40
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ikke godt å si victory! Apropo creme fraiche, jeg fant en ekstra lett variant i dag og kjøpte den. Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til Kanskje jeg skal prøve meg på blomkålsuppe i morgen jeg også.

Jeg må sparke meg litt i rumpa sånn at jeg kommer meg til treningssenteret. Har tenkt å bli med på Zumba til torsdag! Jeg har jo gått litt turer, en senest i dag.. Men klarer å trene ekstra hardt når det er flere rundt meg

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 06:43   #41
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Opprinnelig lagt inn av G I malin, her.

Hva mener du, opp eller ned??

Ned, heldigvis.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:26   #42
Sniki
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 9
Sniki er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Heihei!

Kommer inn her jeg også
Begynte i går, tirsdag 4.1 på SB fase 1.

Skal prøve å ta av cirka 10 kg.

Gårsdagensmeny
Frokost: Eggerøre, maget bacon, og agurkskiver
Mellom: mager ostebit
Lunsj: salat med skinke
Middag: Svinekotletter med ovnsbakte grønsaker
Dessert: Kesam med mandler og kanel
Kveld: Cottage Cheese med 4 cherrytomater

i dag:
Frokost: Eggerøre, maget bacon, og agurkskiver
Mellom: mager ostebit
Lunsj: grønnsaksquiche
Middag: Kyllingfilet med salat
Dessert: Kesam med mandler og kanel
kvelds: ostebit med stangselleri

Kikker i boka, men føler meg ikke helt trygg på dette enda. Så håper gode råd og tilbakemeldinger hvis jeg gjør enoe feil

__________________


Sniki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach -fase 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 10:54   #43
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Ja da var dag 3 i full gang og hodet er litt bedre i dag
Frokost i dag ble eggerøre med lavkarbopølse og litt grønnsaker.
Lunsj blir salat med kylling og avocado.
Til middag er planen kjøttboller med bacon og parmasan med blomkål/brokkoli mos
Mellommåltid er stangselleri med magerost.

Trening blir det dårlig med denne uka for formen er ikke bra. Feber og rennende nese så jeg får vente til neste uke. Håper å få en tur i svømmehallen på fredag med mine håpefulle

Håper det går bra med dere andre også.

Ha en flott dag i snøføyka.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 15:48   #44
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei Sniki! Hyggelig å få med flere etter hva jeg har fått med meg ser menyen din bra ut!

Hedvig: Jammen så bra Sånne raske nedganger pleier som regel å være vann, men det teller jo med!! Jeg har gått ned 1,9 kg siden 3 juledag. Jeg har dessverre begynt å veie meg hver dag, burde jo bare veie meg en gang i uka.. Det har jeg gjort tidligere når vekta ikke har gått så fort nedover


God bedring til deg Anette76! Du er flink som klarer å spise riktig selv om du er syk

__________________


G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:39   #45
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei Sniki, og velkommen hit!

Herlighet for et vær da! I dag ble det innetrim på meg... step styrke og litt tredemølle først..
Nå skal jeg eksprimentere litt på suppa mi, hvor fant du ekstra lett Creme Fraiche? Fant ikke jeg, så tok en lett og satser på det går fint med litt...
Jeg er hitil fornøyd med dagen, lunchen på møtet jeg var på i dag var BAGELS av alle ting - jeg bare elsker det! Men jeg plukket av pålegget og tok det på mine lapper, ost, skinke, salat, paprika og agurk.

Frokost: Laks m philadelphia, 2 kokte egg
Lunch: To lapper m pålegget over
Mellom/Middag: To lapper m phiadelphia
Middag: Blomkålsuppe

Aaaltfor lite vann....

Syns alle er så flinke! Ha en fin kveld!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:56   #46
G I malin
Medlem
 
G I malin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 55
G I malin er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Vurderte å gå tur i kveld, men ser ut til at jeg skipper det ja! Snøen fyker...
Så jeg tar litt trim innendørs jeg også, støvsuging og rydding Så noen situps på slutten når gulvet er rent... hehe. Men i morgen blir det Zumba!

Du er flink som klarte å styre unna bagels Victory! Jeg fant forresten ekstra lett CF på Meny.

Frokost: halv boks skyr + noen nøtter og et kokt egg.
Ingen lunsj siden jeg sov alt for lenge
Middag: Biff og salat m/linser (litt kryddersmør til)
Kjøpte visst biff nok for to dager, men det gjør ingenting
Mellom: stangseleri + litt CC og mager naturell yoghurt
Kvelds: et kokt egg og resten av CC.

Tror jeg skal prøve meg på lapper i kveld! Da blir det nok en smakebit av den også

__________________



Sist redigert av G I malin : 05-01-11 kl 20:08.
G I malin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:45   #47
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei Sniki! Koselig at det strømmer flere til.

G I Malin: Er helt sikkert bare vann ja, men det er deilig å se at vekta går nedover uansett hvorfor.

I dag er det dag 4 og jeg har spist:
Frokost: 1 egg (er ikke glad i å spise frokost)
Lunsj: Wok fra dagen før
Middag: Egg, tomat og agurk. Hadde 20 min hjemme før vi måtte ut igjen.
Kvelds: Nøtterasjonen min. Mandler og peanøtter.

Klarte helt fint å takke nei til kaker som ble servert på besøk i dag. Det fristet liksom ikke heller når jeg er så godt i gang.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 20:54   #48
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Flinke flinke jenter Eller er vi alle jenter egentlig.. he he Ser sånn ut på nickene..he he
Hos meg har det sikkert kommet 50 cm snø i dag så bare å gå i garasjen å hente ved er jo en utfordring.. he he
Men mannen i huset har nå iallefall gått noen runder med snøfreseren så jeg burde komme meg ut av garasjen i morgen tidlig. Han setter seg på fly til Las Vegas i kveld , så denne uken skal jeg være alenmor. Litt deilig og litt uvant..

Kjøttbollene ble veldig gode i dag så restene blir med til lunsj i morgen.
Maten i dag har gått helt etter planen så jeg håper å få litt resultater på vekten på fredag.

Ps. i går gjorde jeg en generaltabbe... skulle rydde vekk en godispose sønnen hadde fått og helt ubevist spiste jeg en sur fot..Håper ikke den gjør altfor stor skade..Elsker sure føtter nemlig!!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:00   #49
Hedvig
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.


Ps. i går gjorde jeg en generaltabbe... skulle rydde vekk en godispose sønnen hadde fått og helt ubevist spiste jeg en sur fot..Håper ikke den gjør altfor stor skade..Elsker sure føtter nemlig!!!

Det der er så fort gjort. Min yngste fikk en is av onkelen sin. Da jeg skulle hjelpe henne med papiret holdt jeg flere ganger på å ta en bit. Helt uten å tenke meg om. Kom heldigvis på det i siste liten.
Er ikke rart at jeg har noen kg for mye. Jeg spiser jo uten å tenke har jeg funnet ut.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 21:34   #50
c@th68
Juniormedlem
 
c@th68 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 33
c@th68 er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

Hei på dere.

Håper jeg kan holde dere med selskap her inne

Ny her på forumet, selv om jeg har prøvd SB før, og har tenkt å følge SB dietten en stund til (minst 11 kg. )

Sklir litt ut etterhvert og tenkte kanskje det blir enda mer motiverende å "snakke" med andre i samme situasjon

Har slitt med vekten siden siste fødsel som var for snart 5 år siden.
Gikk på 3 GR kurs, men vekten stoppet helt opp og da bare ga jeg opp

Følte at SB måtte være noe for meg og gikk ned 8 kg. på 3 mnd. før sommeren i fjor, men så var det ferie og sånt og da kom det tilbake noen ekstra kg...
Men nå er det nytt år og nye muligheter

Har ikke startet helt på fase 1 enda, da jeg ikke har klart å kutte ut frukt etter julen, men har vært flink og ikke skeiet ut med noe annet.
Starter i morgen med fase 1.

c@th68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no