Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Våre ED-dager!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-08, 22:16   #376
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:17   #377
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Syns du er kjempeflink Ruska Ingen fløtegratinerte poteter, ingen marsipankake, ingen grillede marshmallows
Gjennomgående, for oss alle inne her, syns jeg vi er flinke til å skeie ut på rette ting! Det betyr vel at vi har lært litt

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 10:24   #378
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

he he, ja det var mye god mat Distrea

Indi: du har helt rett og jeg tror også at fordi jeg føler meg så mye bedre på lavkarbo, så begynner jeg å skjønne at det ikke er verdt det å spise helt feil ting. Og samtidig prøve å fjerne dette fokuset på mat, dvs hva jeg IKKE får lov til å spise, men heller fokusere på det jeg faktisk KAN spise. Det går ikke alltid like lett, men det er veldig deilig å føle at man har kontroll over hva man spiser - det er en ny følelse for meg.

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 19:18   #379
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Dagens i dag:
v 79,3 (endelig noe som likner på nedgang... )
Kakao
pannekake
satay svinekjøtt
sjokobar
litt blomkål og egg om litt

Trening
8 km tur i solen

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:06   #380
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

litt nedgang er bra indi!
jeg gikk innnom vekta i dag... og hittil er det null nedgang på meg.

- cappucino
- pannekake
-180 gr kjøttkake
- brownie

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:53   #381
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Hei
Ble invitert inn her av Distrea - takk!
Jeg føler jeg er litt på siden ED-bruker. For jeg begynte rett på fase 3, og legen introduserte vel aldri noen eurodiettprodukter heller. men jeg fikk kjøpe noen produkter av ei venninne og prøvd noen av produktene. De har jeg spist, ca en om dagen. Likte i grunnen en sjokoladedrikk, mens fikk aldri helt dreisen på de andre produktene. Pannekakene lignet mistenkelig på eggerøre, potetmos var fysjameg!!!! mens suppene var i grunnen ok ispedd krydder og brokkoli eller noe annet. men det sa faktisk HELT stopp da jeg spiste denne creme brulee. Etter denne giardia (nei, det er ikke en lavkarbodiett, men en ekkel parasitt), har jeg fått irritert tarm, og magen kan ese seg opp til høygravid. Det skjedde med creme brulee, og neste gang jeg skulle forsøke meg på et produkt bare vrengte magen seg helt.
Men jeg klarer meg fint uten produktene. Sikkert siden jeg er i fase 3b. Egentlig er jeg i 3c, men så klarer jeg ikke helt å ta steget ut... Eller en ekstra frukt om dagen er jo nyyydelig. Men fetaost og sånt... Har jo vært herlig med såpass mye vektnedgang som 4 kg fett på 5 uker.
men jeg lurer på en ting. Er rødvin på + eller - siden på denne dietten?
Har forresten begynt med metformin, noen som satte fart på sakene. har jo holdt på med dette siden august, og begynte å legge på meg igjen etter jul da jeg introduserte knekkebrød og havregrøt. Da la jeg på meg 5 kg på noen uker.
Det som er en av mine utfordringer er å drikke nok (derfor sper jeg på med rødvin he-he). kan vi drikke lettbrus og lettsaft? Tok meg ett sukkerfritt drops her om dagen, og sjekket varedeklerasjonen etterpå: 98% karbohydrater..... Skål og natta

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 19:27   #382
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Dagens fra meg:
v 80,2(!)
kakao
salat m litt kylling (hvitløksuke på sting)
eple-kanelbar
stekt blomkål
brownie.

Nå må ting snart vise på vekten, ellers må jeg ta en pause tror jeg! Lite kjekt å helle inn på dyre pulverposer som jeg ikke liker noe særlig når det ikke virker! Men det gjør det nok snart

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 22:33   #383
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

forstår deg sååå godt indi! Nå når det står helt stille hos meg også... kjenner jeg at jeg sliter ekstra.
For det er tross alt såååå streng kur vi er på at jeg kunne ønske det betalte seg mer for meg også
Selv om jeg er kjempe fornøyd med at det har gått litt nedover da

men altså.... 7 kilo på 11 uker... og lever så strengt..
Håper det løsner skikkelig igjen!! ... for oss alle, det fortjener vi så sinnsykt

- Eple&kanel bar
-150 gr grillskive fra varmedisken... var SÅÅÅÅ sulten
- pannekake
- cappucino eller noe før jeg legger meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 13:58   #384
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Uff da, Indi og Distrea - det er kanskje et sånt platå dere har havnet på
?! Kanskje dere skulle prøve med litt lavkarbo-mat en dag eller to og se om det har noe for seg? Jeg bare tenker på min egen erfaring fra helgen...kanskje det kicker igjen nedgangen.

Jeg forstår veldig godt den følelsen av at det burde gå nedover når man følger et sånt strengt opplegg og i tillegg betaler masse penger for det.

Jeg skal til kostholdsveileder hos Lindbergs til uka, da skal jg spørre henne litt om dette.
Hun fortalte meg at etter 2-3 måneder kan det hende for noen at kroppen stopper opp, men at de da har "triks" for å lure den og sette igang vektnedgangen igjen. Interessant - skal fortelle dere mer om det når jeg har vært der.

Lykke til begge to - ikke gi opp

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 18:01   #385
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Takk Ruska, deilig med oppmuntring
Jeg har jo tro på at det virker dette her da, men kjenner at jeg er litt lei. Har jo vast meg bort i medisin og, som jo ikke var særlig bra, mye mer ekle bivirkninger enn virkning, og tror jo og at det kan være en grunn til at det har stoppet litt. Men nå er det ei uke siden jeg kuttet dem ut, og regner med at det snart bør være ut av systemet.
Tenker at når jeg reiser på søndag kveld (håper været holder!) så blir det ketogen lavkarb på meg, som fase 3a uten frukt, og bare en eller to pulverting. Da får jeg litt variasjon. Og kanskje det løsner. Og bra å reise fra vekten uansett!

Dagens:
79,4 (ned 0,8 fra i går)
Capuccino
to speilegg og litt skinke
Laks og ratatouille, og litt blomkål (hva skulle jeg gjort uten)
sjokobar seinere

Deilig med så bra vær, det får humøret på topp uansett

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 18:10   #386
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

takk Ruska!

vært uten med venninne i dag, og unna meg dressing på salaten ....
så vil si jeg har "skeia LITT ut"

- Sjokofrokost
- Nutrilett cjokokaramell bar, 2 karber... hadde glemt å ta med ED mat
- Salat med kjøtt og rømmedressing
- Cappucino til kvelds

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 19:22   #387
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Innom og heier på dere flinkingene!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:44   #388
Mitamor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 6
Mitamor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Dagens meny:

- Sjokoladefrokosteblandingen m/skummet melk
- En salat med laksefile og fetaost (har sikkert ikke lov å spise fetaost men jeg fikk bare såå lyst på det)
- Sjokoladebaren
- Kyllingfile m/blomkål og brokkoli
- Sjokoladefrokostblandingen m/skummet melk

__________________
Mitamor

Eurorstart 14.02.08
Nå -18 kg
Mitamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 22:59   #389
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

på'n igjen... kan dere sparke meg litt i rompa om jeg ikke fører mat?
frokost: capuchino
lunsj: karamellbar
middag: omelett
kvelds: capuchino
mellom (ble så sulten) asparges(syns faktisk de er gode )

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:10   #390
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

på'n igjen... kan dere sparke meg litt i rompa om jeg ikke fører mat?
frokost: capuchino
lunsj: karamellbar
middag: omelett
kvelds: capuchino
mellom (ble så sulten) asparges(syns faktisk de er gode )


Skal ikke en dag se sånn ut i fase 2 ? :

(sånn ser min dag ut)
Frokost (sjokofrokost)
Lunsj (2 kokte egg og en salat) eller en pose omelett
Mellom måltid ( en bar)
Middag (150 g kjøtt og grønnsaker fra liste 1&2)
kvelds (sjokofrokost skal vel egentlig ikke ha 2 søte produkter men er veldig lei kveldsmaten)

Ser du bruker bar som et måltid men, den er jo et "mellom" måltid kansje derfor du ikke tar av så mye fordi at du ikke får i deg nok mat ?

Hvis jeg slurver med maten hopper over eller finner på noe annet så går vekta opp eller står helt stille. Og det tar gjerne 4-5 dager før det skjer noe igjenn.

Dette er ikke ment som krittik av opplegget ditt for jeg syns alle som går på ED er veldig flinke og jeg vil at alle skal ta av mest mulig derfor kommer jeg med mine erfaringer så langt.


Håper alle får en fin ED dag

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 18:26   #391
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Min dag i dag:
Kakao
to egg
atkinsbar (var på kafe og glemte å ta med edbar)
Seinere i dag blir det blåskjell, biff og ratatouille

og vin... (pro secco til blåskjellene og en knalloransje barolo til biffen

Mindor, det går veldig bra å ta av på flere enn to søte produkter, jeg har jo fått aldeles fnatt, eller hva det nå er, av supper og sånn, klarer det ikke. Men passer på at jeg ikke får i meg for mye vanlig melk, så det blir gjerne vann i capuccino/kakao, og soyamelk i pannekaker og brownies, den har mindre kbh.
Syns det ser spennende ut å spise egg slik du gjør, og hiver meg på det jeg også. Du var kanskje en av dem, du og, som trodde at edomelett skulle smake egg??? Jeg er VELDIG gla i egg, og var såååå skuffa. Så omelettene ble videresendt
Jeg tror også det er veldig viktig å få i seg alle måltidene, og ikke slurve.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:11   #392
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Ifølge min ED lege var det ikke optimalt å spise sjokofrokost som kveldsmat, og hun så helst at jeg spiste noe annet til kvelds.

Jeg likte omelettene ganske godt,men vi bestilte opp 4 dager før legen sa at vi kunne bytte ED omeletten med vanlige egg hvis vi ville derfor har vi en hel haug med dem

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:59   #393
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

er noen dager på etterskudd her, men orker ikke skrive inn alt, spiser så g si det samme uansett

Fredag

Sjokofrokost
Omelettstykke + litt reker, salat, agurk
Praline bar
6-7 kyllingvinger m/salat og tomater
Sjokopudding-shake eller Cappuccino senere

også litt vin da

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 22:47   #394
Mitamor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 6
Mitamor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Her har dagen bestått av:

Sjokofrokost
Laksesalat m/tomat, brokkoli og agurk
Sjokoladebar
Svinekjøtt m/brokkoli og blomkål
Sjokofrokost

Så et STORT glass med Pepsi Max forran tv

__________________
Mitamor

Eurorstart 14.02.08
Nå -18 kg
Mitamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 00:03   #395
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Dagens:
frokost: capuchino
lunsj: pralinebar
middag: litt kyllingkjøtt og salat
kvelds: capuchino


Jeg har aldri fått beskjed om at bar er mellommåltid, så da spiser jeg det som et måltid enn så lenge. Jeg har ikke behov for mere mat enn dette, og barene er ganske greie å ha med som lunsj på skolen må tilføre at jeg er litt mellom fase 1 og 2 også da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 00:08   #396
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill
Talking

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Ifølge min ED lege var det ikke optimalt å spise sjokofrokost som kveldsmat, og hun så helst at jeg spiste noe annet til kvelds.

Jeg likte omelettene ganske godt,men vi bestilte opp 4 dager før legen sa at vi kunne bytte ED omeletten med vanlige egg hvis vi ville derfor har vi en hel haug med dem

detr godt og høre , vanlig egg i stedet for den fæle ED omeletten

kan vel koke egg og blande med salat da
livet mitt ble lettere med en opplysningen

ED produkter hver dag

sjokofrokost
pannekake
sjokofrokost,, eller pannekake
bar

4,1 kilo ned på 7 dager
3 kilo til . så i mål
da begynner vansklighetene med og stablisere vekten og bli der
men det skal jeg denne gangen greie

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:24   #397
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

i går spiste jeg

- BAR
- Pannekake
- Blomkålmos
- To never OSTEPOPP
- 5 SMÅGODT
- en liter vin
- Lite Eplse cider

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 17:21   #398
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

i går spiste jeg

-- en liter vin
- Lite Eplse cider

Skrev du dette før eller etter vinen?
Lite Eplse cider

Tok med meg kaffe ut på benken i solskinnet - har ikke hage - og der satt det endel nabodamer.
Og gjett om jeg fikk postive kommentarer for kroppen min

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:03   #399
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Skrev du dette før eller etter vinen?
Lite Eplse cider

Tok med meg kaffe ut på benken i solskinnet - har ikke hage - og der satt det endel nabodamer.
Og gjett om jeg fikk postive kommentarer for kroppen min

hahaha, det var ETTER... men såpass lenge etter at det ikke er en unnskyldning

Så fint at naboene så at du har gjort en foranding! Det er ganske deilig når det synes godt

Her har det ikke kommet noe som ligner på ED mat i magen i dag
isteden ble det:

- 4 Ryvita, med diverse pålegg
- En boks Biff stroganoff, 8 karber og 250 kcal i hele.. god er den også
- så skal jeg ha Nutrilettbar med sjokokaramell senere i kveld

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 20:59   #400
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Å så bra Distrea
Dagens fra meg:
brownie
to egg
pizza...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 14:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no