Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er dette sant?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-16, 13:15   #1
seffa123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 25
seffa123 er på en erverdig vei

Er dette sant?

Hei, startet på lavkarbolivsstilen min den 30.oktober og nå er jeg allerede ned 2,2 kg, er dette bare vann eller er det litt fett?
Spiser rundt 20-40 karbohydrater per dag og veier meg hver dag for å sjekke at det ikke blir for mye, har som regel gått ned alt fra 200-400 gram per dag nesten, men igjen så ser jeg og kjenner at magen har blitt mindre og ikke minst kjærlighetshåndtakene

Har en del å gå ned, rundt 30-35kg igjen, så lurer på om dette går fint med dette vekttapet så fort eller vil jeg bli utrolig skuffet? drikker nok vann ihvertfall

seffa123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen :S Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 16:11   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Er dette sant?

Vann i starten

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 16:16   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Er dette sant?

De første kiloene, de som "raser av" den første uka, er vann, deretter går det gjerne litt saktere når kroppen går løs på fettet. Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-11-16, 00:50   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Er dette sant?

Hei og velkommen!

Du har mistet vann og muligens mindre i tarm og. Første uke er en grei boost :-)

Det er kjekt å regne med at snittet over noen uker vil være en halv kilo i uka og ta alt over det som bonus. Hvis du trener så kan det hende du vil ligge noe over, men en halv kilo er en grei nedgang.

Siden du har en ide på hvor mye karbohydrater du skal ha per dag så er tiden inne for å spesifisere kostholdsfilosofien litt muligens? Alternativet er jo å repetere det du har skrevet i innlegget om antall karbohydrater oftere da enkelte spørsmål vil ha forskjellig svar for på liberal vs strict

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvis dette er sant, hvorfor vet ikke legen min det? Gracella Generell ernæringsdebatt 23 06-03-11 14:12
Ned fem kilo på fem dager - er dette litt for godt til å være sant? Bolla Pinnsvin Spørsmål og svar 31 21-08-10 17:03
Torkil/andre: Er dette sant? hønselovisa Ketolysekuren 4 29-06-10 22:03
huff, er dette sant? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 15 17-02-05 21:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no