Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-06, 08:04   #1
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!

Dette er virkelig gledelig nytt - Andungen barnehage på Andenes er blitt sukkerfri! Dette vil ha en positiv innvirkning på ungene - de får virkelig en god start i livet . Hurra for Andungen barnehage!!!!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:05   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!



Dette var godt nytt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 08:06   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

Så flott!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:21   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

Opprinnelig lagt inn av artikkelen

Hun merker stor forandring i barnas adferd etter at de la om kostholdet.
– Ungene er blitt roligere og mer konsentrert. De virker mer opplagt enn før – mer uthvilt og fornøyd.

Kjempeflott!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:54   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

Woohooo! Støtter den.

(Ikke det at jeg har unger men... )

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:59   #6
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

Kjempeflott!!

  Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:18   #7
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

KJEMPEBRA

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 18:51   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

jeg har jobba i barnehage, og kan skrive under på at stemningen kunne vært en annen om ikke ungene tøt i seg vafler og sjokade. uansett er unger herlige, jeg elsket å jobbe i barnehage (bortsett fra at den lå på smestad, og jeg måtte dra hjemmefra kl sju, og var ikke hjemme før halv seks....) og jeg unner de herlige små skapningene en bra start i livet. skulle ønske det var sånn da jeg var liten. jeg var en hyper liten jævel med altfor god fantasi. pluss på loff og sjokoladepålegg og boller der, så kan man tenke seg selv

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 12:05   #9
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: Et eksempel til etterfølgelse - sukkerfri barnehage!!

Sukkerfri barnehage er bra, det er absolutt et skritt i riktig retning.

Men jeg skulle ønske det ble et større fokus på riktig kosthold, med naturlig fete matvarer som helmelk, ekte smør, og gode proteinkilder. Jeg ønsker ikke at min datter skal spise margaringer eller drikke skummetmelk, men det er det hun får i barnehagen. Og jeg ønsker ikke at hun skal spise smaksforsterkere og andre uhumskheter som det finnes flust av i alt av ferdigmat. Men desverre så er det det som brukes i barnehagen når de skal servere varmmat. I vesla sin barnehage har de varmmat en dag i uka, og da er det posesuppe som står på menyen, enda så lett, og billig, det er å lage suppene av naturlige råvarer.

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Underlig reaksjon på sukkerfri barnehage ... Vibeke-67 Barns kosthold 101 20-03-11 19:39
Eksempel på lavkarbo marquise Spørsmål og svar 18 12-08-10 20:41
Kan jeg få eksempel på en ukes meny på Atkins induksjon? Summer Spørsmål og svar 7 15-05-10 12:55
Mat i barnehage/skolefritidsordning Fedonisten Barns kosthold 25 04-10-04 11:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no