Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Psykomotorisk behandling - østlandet

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 20:52   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Jeg har skrevet ut denne og skal ta med til legen i morgen. Av ALLE punktene ramset opp på sen borreliose mangler jeg kun 3 eller 4 tror jeg... og et par av de kan jeg ikke uttale meg om engang - sånt som må sjekkes...
Dessuten HAR jeg hatt borreliose, men mulig to uker penicillin ble litt kort for meg også...

Manner meg litt opp til og bli avvist - og hvordan jeg skal takle det om jeg må argumentere mot henne... hun tenker jo at det kan være "psykisk" og jeg blir så j.. .provosert... jeg har HATT depresjon så det holdt, og vet akkurat hvordan det oppleves. Vi får se i morgen. Formen er som en berg og dalbane så vi får rett og slett se...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 20:59   #27
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Pust dypt og husk at den som gir seg er en dritt!!

Klem!

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:15   #28
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Pust dypt og husk at den som gir seg er en dritt!!

Klem!

Haha, vil ikke være dritt jeg nei Pleier ikke gi meg heller hehehe :P

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:57   #29
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Er spent på hvordan det går på legetimen i dag.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:10   #30
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Snille og flinke legen beholdt pdf'en jeg hadde med og sendte meg rett til laben for prøver. Som hun sa, jeg kan ikke bare henvise deg uten og i det hele tatt ha tatt de prøvene jeg kan ta Jeg har jo HATT borreliose, hun fant det faktisk i journalen min (sommeren 2006) - så det er jo et faktum. Jeg antar jeg blir henvist videre nå da neste mandag når jeg skal tilbake og prøvesvarene har kommet.

Nå må bare JEG lese meg litt opp her...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 13:21   #31
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Så bra.
Virker som en fin lege som er interresert i å høre på deg.

Lykke til videre. Håper de kan finne ut hvorfor kroppen ikke er helt sammarbeidsvillig.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 19:45   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Snille og flinke legen beholdt pdf'en jeg hadde med og sendte meg rett til laben for prøver. Som hun sa, jeg kan ikke bare henvise deg uten og i det hele tatt ha tatt de prøvene jeg kan ta Jeg har jo HATT borreliose, hun fant det faktisk i journalen min (sommeren 2006) - så det er jo et faktum. Jeg antar jeg blir henvist videre nå da neste mandag når jeg skal tilbake og prøvesvarene har kommet.

Nå må bare JEG lese meg litt opp her...

Så bra!! Håper at de faktisk finner noe slik at de også kan finne en løsning for deg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 21:58   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Kom du deg til en psykomotorisk terapaut? Jeg skal også dit... Ventetiden er over to år! Godeste manuellputten min sier har skal prøve hold meg i ånde til jeg får time. Det er, som du har beskrevet tidligere i tråden, kroppslige smerter man overser fordi man ikke vil eller kan/har anledning til å kjenne på dem. Og plutselig så sitter de der bom fast. Jeg har vært utredet i alle ender og jeg bare unders over at ingen har spurt hvordan JEG har det. Når de spør hvordan jeg har det sånn generelt blir det jo bare oppramsing av vondter her og der, men hadde de spurt hvordan JEG har det hadde jeg kanskje kunnet få hjelp tidligere. Min fortid er 10 års samliv med en psykopat som truet både med å drepe seg selv og oss andre. Jeg tillot meg aldri å være redd eller defensiv før jeg flyttet inn hos sambo; DA ble jeg klein, sannsynligvis for at jeg følte meg trygg og lot alle murer falle. Det var da vondtene begynte.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:11   #34
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kom du deg til en psykomotorisk terapaut? Jeg skal også dit... Ventetiden er over to år! Godeste manuellputten min sier har skal prøve hold meg i ånde til jeg får time. Det er, som du har beskrevet tidligere i tråden, kroppslige smerter man overser fordi man ikke vil eller kan/har anledning til å kjenne på dem. Og plutselig så sitter de der bom fast. Jeg har vært utredet i alle ender og jeg bare unders over at ingen har spurt hvordan JEG har det. Når de spør hvordan jeg har det sånn generelt blir det jo bare oppramsing av vondter her og der, men hadde de spurt hvordan JEG har det hadde jeg kanskje kunnet få hjelp tidligere. Min fortid er 10 års samliv med en psykopat som truet både med å drepe seg selv og oss andre. Jeg tillot meg aldri å være redd eller defensiv før jeg flyttet inn hos sambo; DA ble jeg klein, sannsynligvis for at jeg følte meg trygg og lot alle murer falle. Det var da vondtene begynte.

Følte for og klemme litt ekstra på deg Kanutt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:17   #35
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Følte for og klemme litt ekstra på deg Kanutt

Tusen takk vakreste godeste langaard!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 23:00   #36
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

litt på kanutten her også

Nei, jeg kom meg aldri i vei. Etter 7 mnd på penicillin og infeksjonsmedisin, ble alle plagene vekke... jeg meg i full jobb igjen i slutten av februar, og sist jeg var hos aromaterapi, sa terapeuten (som jeg kjenner godt) at hun aldri hadde opplevd noen med så lite spenninger... så jeg antar at borreliosen hadde mye av årsaken Var ikke støl NOE sted... og det har jeg vel ikke vært siden jeg var baby

Fått litt tilbakefall av nervesymptomer, men ikke mye, så er i gang med en runde til med penicillin - som har sine bivirkninger (bla blir jeg himla trøtt), men nå vet jeg at jeg kan bli helt frisk så da holder jeg nok ut!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Emneord
behandling, psykomotorisk, østlandet


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ernæringsfysiologer på Østlandet Maryrose Lavkarbo generelt 2 29-03-11 06:59
Redlight øl på østlandet??! Larsie Lavkarbo generelt 3 07-03-06 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no