Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Carbo Grabbers bare tull eller?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-04, 18:34   #1
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 57
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Carbo Grabbers bare tull eller?

Leste i Mat og Helse om Carbo Grabbers. Noen som har prøvd? Kan jo være verd å ha i reserve dersom en med tiden skulle skeie ut en og annen gang dersom det faktisk virker da...

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 18:39   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har lest om dem på en engelsk side... De er vel grei å putte innpå hvis du "må" spise en gang da... skadebegrensning...


-- Velkommen til karbojunkie --

Karbojunkie.com er et nettsted for alle som er bevisst på sitt inntak av karbohydrater! Håper du vil da deg tid til å se deg litt rundt! Masse nyttig info!

Welcome to karbojunkie.com - we are a Norwegian Low-Carb Community, feel free to look around! Thank you for visiting us!

-- --

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 18:57   #3
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 57
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Det var jo den type bruk jeg tenkte HP. Oldemors bursdag og den type anledninger hvor det blir for vanskelig ellers å si nei eller forklare.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 26-01-04, 20:02   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ja... familiebursdager slipper en ikke unna... Og smaker en ikke på kakene så er en uhøfflig, uforskammet, og ikke minst fanatisk...

Da tenker jeg carbograbberne kan være gode å ha... Hvis en i tillegg prøver å begrense det meste karboinntaket til innen en time, kommer en nok fra det helt uten mèn...

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no