Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Tør du vise deg i bikini?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-07-11, 10:52   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Restart: du må snu på det, og se på hvorfor du gir andre så mye makt over ditt liv. Ta tilbake kontrollen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 11:32   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Synes det er godt å lese en sånn ærlighet jeg, Restart. Og det er en god begynnelse. Som man sier -første punktet på vei til endring er anerkjennelse. Å innrømme for seg selv at man har et sånt problem, og se hva det faktisk handler om.
Og jeg kjenner meg igjen, altså! Det er ikke sånn at jeg alltid har vært fullstendig komfortabel med å slenge klærne, og disse følelsene kan komme kastet over meg igjen. Det handlet liksom om at selv om jeg var tjukk, så skulle ingen få "avsløre"" det, så lenge jeg dekket meg til, så kunne alle synlige skavanker skjules, som om ingen likevel forsto at jeg var overvektig om de så etter ..! Det handler mye om sårbahet, ja, når man på en måte gjør seg så synlig, eller i hvert fall føler man gjør det. Men denne sårbarheten er jo også mye mer synlig om man er tydelig ukomfortabel.
Og jeg var ikke slank da jeg begynte å gi faen, og gå i bikini da jeg var ute for å bade, altså. Jeg veide i hvert fall femten kilo mer enn jeg gjør nå.
Ta kroppen din tilbake! Din likeverdige rett til å gå i badetøy på stranda som alle andre, uansett størrelse. Ta det i ditt tempo, men gjør det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 15:40   #28
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Takk for gode tilbakemeldinger!

Jeg gruet meg nesten for å lese nye innlegg (listet meg inn igjen ) etter et såpass ærlig innlegg om noe som jeg vet er en veldig feil tankegang, men dere er som alltid fine...

Og dere har rett... Det har tatt for mye, og jeg vil ha den makten tilbake.
Jeg vet bare ikke helt hvordan, men jeg jobber veldig med tankegangen, og tar den delen av utviklingen like alvorlig som vektnedgangen, for å slutte å begrense meg selv.

Det er bare en vanskelig prosess...

Men det må være mulig å snu det...

  Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 15:52   #29
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg er også sjenert sånn, men jeg finner ingen grunn til å fordømme det. Noen er sky, andre ikke. Sånn er det bare.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bikini/badedrakt Stabukken Generell diskusjon 2 22-07-11 01:31
HELP! - Skal kjøpe bikini! Jabba Generell diskusjon 12 19-05-09 21:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no