Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Maca

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-11, 10:31   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Maca

Er det noen som har prøvd maca (peruviansk rot) og kan dele sin erfaring?


Sist redigert av Borealis : 25-08-11 kl 17:15.
Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 17:15   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Har du prøvd MACA?

dytt

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 22:56   #3
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Maca

Jeg bruker det fast. Hjelper veldig mot PMS. Merker ikke mensen lengre i det hele tatt. Merker det også på energinivået. Bruker denne:



Absolutt verd å teste ut!

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 12:48   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Maca

Oki, så spennende!
Men jeg trodde ikke man kunne innføre maca fra USA?

Hvor mye maca tar du daglig da?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 00:31   #5
Caprifolium
Medlem
 
Caprifolium sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 54
Caprifolium er ny på veien

Sv: Maca

*dytter litt på denne*

__________________
Caprifolium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF tilpasset graviditet. Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 23:06   #6
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Maca

Beklager sent svar. Jeg tar 3 kapsler daglig. Det er en viss fare for at det blir stoppet i tollen, men har gått bra for meg hver gang jeg har bestilt.
Jeg pleier å bestille fra iherb, og velge DHL som fraktalternativ. Da får man leveranse etter to dager på døra og får pengene tilbake dersom pakka blir stoppet i tollen.

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 02:05   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Maca

Opprinnelig lagt inn av Lavkarbonoob, her.

Beklager sent svar. Jeg tar 3 kapsler daglig. Det er en viss fare for at det blir stoppet i tollen, men har gått bra for meg hver gang jeg har bestilt.
Jeg pleier å bestille fra iherb, og velge DHL som fraktalternativ. Da får man leveranse etter to dager på døra og får pengene tilbake dersom pakka blir stoppet i tollen.

Takk for svar
Hvordan merker du effekt av maca? (Årsak til at du tar den?)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 18:10   #8
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Maca

Maca er et adaptogen og virker der hvor kroppen trenger det. Gir meg mye energi, og det var en av grunnene til at jeg beg. med det.

Tar det også for at det skal hjelpe mot PMS (funker!!!)
+ for at det hjelper på sexlysten!

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 18:13   #9
Lavkarbonoob
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 35
Lavkarbonoob er ny på veien

Sv: Maca

Jeg sjekker alltid opp og ned i mente hva folk mener og hvilke erfaringer de har med forskjellige ting før jeg kjøper de, og med Maca stemmer alt!

Lavkarbonoob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Supermat, lavkarbo, paleo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 00:17   #10
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Maca

Takk for svar

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no