Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Dan Brown

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-09, 15:59   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Dan Brown

Noen som har lest noe av han?
Hva bør man lese, som ikke er så komplisert og som ikke er "Da vinci-koden" eller "Engler og demoner"?
Er vel så vidt jeg vet bare tre andre bøker å lese, men..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:21   #2
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Dan Brown

Er nettopp ferdig å lese "The Lost Symbol" kan anbefales.
"The Digital Fortress" likte jeg også godt.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:40   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Handler alle om samme mannen?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:48   #4
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Dan Brown

The Digital Fortress er ikkje om Robert Langdon.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 17:52   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Ser at det er tre av bøkene som handler om han og de to andre ikke

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:36   #6
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Dan Brown

Ja, eg gløymde Deception Point, den er også utan Langdon. Har lest alle saman, The Lost Symbol no, og dei 4 andre vel 5 år sidan.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:42   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Jeg har lest Engler og Demoner (den var fantastisk, filmen var ingenting i forhold, altfor mye var forandret eller manglet) og Den digitale festningen. Likte ikke så godt sistnevnte faktisk. Den var helt grei men jeg ble litt skuffet for mange hadde skrytt sånn av det.
Jeg gleder meg til å lese den nyeste.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:56   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har lest Engler og Demoner (den var fantastisk, filmen var ingenting i forhold, altfor mye var forandret eller manglet) og Den digitale festningen. Likte ikke så godt sistnevnte faktisk. Den var helt grei men jeg ble litt skuffet for mange hadde skrytt sånn av det.
Jeg gleder meg til å lese den nyeste.

jeg tenkte egentlig det at jeg sikkert skal være glad jeg ikke har lest boka. Likte filmen, men hadde nok blitt skuffa om hele boka hadde blitt lest først.

Leste starten på Engler og demoner og husker at når jeg leste om med materien (er det sånn det skrives), så ble det nesten sånn at jeg ble helt overbevist om at det faktisk fantes en sånn forskningsstasjon under jorda et sted hvor de hadde forsket frem og oppbevarte noe sånt. Men i filmen så ble det veldig lite beskrevet og veldig lite virkelig på en måte. (gjør det det? hehe)

Men sånn er det vel med det meste som blir filmatisert Kanskje jeg bør lese boka også

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:06   #9
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

jeg tenkte egentlig det at jeg sikkert skal være glad jeg ikke har lest boka. Likte filmen, men hadde nok blitt skuffa om hele boka hadde blitt lest først.

Leste starten på Engler og demoner og husker at når jeg leste om med materien (er det sånn det skrives), så ble det nesten sånn at jeg ble helt overbevist om at det faktisk fantes en sånn forskningsstasjon under jorda et sted hvor de hadde forsket frem og oppbevarte noe sånt. Men i filmen så ble det veldig lite beskrevet og veldig lite virkelig på en måte. (gjør det det? hehe)

Men sånn er det vel med det meste som blir filmatisert Kanskje jeg bør lese boka også

Uhm, forskningsstasjonen som blir beskrevet i boka FINNES jo faktisk. Den heter CERN og ligger i Sveits. Antar at de også forskjer på antimaterie, men om de faktisk har kommet fram til noe der aner jeg ikke.

Nekter å se filmen, så vet ikke hvordan det fremstilles der..

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:08   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

CERN finnes jo, og de holdt jo faktisk nettopp på med dette eksperimentet som de gjør i filmen. :hyper: Men ikke helt på samme måte da, hehe.

http://www.nettavisen.no/utenriks/article2195800.ece

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:10   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Jeg har skrevet litt om filmen kontra boka i denne tråden, ikke les om dere ikke vil ha noe røpt:

http://www.foreldreportalen.no/forum...1&postcount=16

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 13:17   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Hvis du vil ha ordentlig spennende bøker i samme sjanger vil jeg heller anbefale Tom Egeland sine. F.kes Sirkelens Ende.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 05:02   #13
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du vil ha ordentlig spennende bøker i samme sjanger vil jeg heller anbefale Tom Egeland sine. F.kes Sirkelens Ende.

Enda bedre syntes jeg "Paktens Vokter" var. Lucifers evangelium var veldig bra, helt til slutten. Ble litt "aaaargghh - det går ikke ann å slutte slik" - følelse.
Åndebrettet er litt anderledes og absolutt les-verdig.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 09:27   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Lucifers evangelium har jeg kjempelyst å lese, må bare finne den i pocket eller noe, for jeg betaler ikke nesten 500,- kroner for ei bok.
Men bør jeg lese en annen bok først, er dette en del av en serie? Eller kan jeg begynne rett på Lucifers?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 10:07   #15
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Lucifers evangelium har jeg kjempelyst å lese, må bare finne den i pocket eller noe, for jeg betaler ikke nesten 500,- kroner for ei bok.
Men bør jeg lese en annen bok først, er dette en del av en serie? Eller kan jeg begynne rett på Lucifers?

Du kan fint lese dem frittstående ja......
Jeg har lest Lucifers Evangelium men liker bedre Dan Brown sine.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 10:35   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Du kan fint lese dem frittstående ja......
Jeg har lest Lucifers Evangelium men liker bedre Dan Brown sine.....

Tror det kommer an på hvilken rekkefølge man leser dem i. Jeg hadde lest alt av Tom Egeland før Dan Brown kom ut/tok av (det som fantes da) så jeg ble litt skremt da jeg leste om likhetene.
I tillegg klarte jeg å lese Madonna-gåten først, så da jeg endelig fikk sett DaVinci-koden filmen satt jeg bare å tenkte: Å, det er jo en parodi på... Selv om det jo er Madonnagåten som er parodien
Men det hjalp ikke på Dan Brown inntrykket at parodien virket mer troverdig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 10:43   #17
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Dan Brown

Liker ikke Dan Brown.. Sorry. Synes at å lese bøkene hans alltid gir meg en følelse av å ha lest det før, en eller annen plass.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:27   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Liker ikke Dan Brown.. Sorry. Synes at å lese bøkene hans alltid gir meg en følelse av å ha lest det før, en eller annen plass.

Bra jeg ikke har lest så innmari altfor mye før da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:54   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Liker ikke Dan Brown.. Sorry. Synes at å lese bøkene hans alltid gir meg en følelse av å ha lest det før, en eller annen plass.

Hellig blod hellig gral, kanskje?
Jeg leste den på videregående en gang, og da noen beskrev Da Vinci-koden for meg mange år senere ble jeg noe betenkt, men den debatten kom også, ikke overraskende. Velskrevet plagiat som noen kaller det. Jeg skal ikke si noe, for jeg har ikke lest Dan Brown. Er litt barnslig sånn sett, og leser nesten aldri bestselger-bøker

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:17   #20
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Dan Brown

Jupp, det var nok den som lå i bakhodet, ja

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:22   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er litt barnslig sånn sett, og leser nesten aldri bestselger-bøker

Ikke jeg heller, på samme måte som jeg aldri ser de mest hypede filmene. Rett og slett fordi de er omtalt så mye at man ikke får gjort seg opp en egen mining før man har lest og hørt for mye om de.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:35   #22
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke jeg heller, på samme måte som jeg aldri ser de mest hypede filmene. Rett og slett fordi de er omtalt så mye at man ikke får gjort seg opp en egen mining før man har lest og hørt for mye om de.

*hehe* Eg las den før den vart så hypa. I god tid før den vart hypa, så når den plutseleg var SÅ i vinden, så tenkte eg hm, har eg ikkje lest den??

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:46   #23
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Dan Brown

Uten at det er Dan Brown, men bare fordi det er en av de mest spennende bøkene jeg har lest så anbefaler jeg triologien "Den mørke materien" av Philip Pullman. Utrolig spennende! Den har jo også blitt filmatisert, men jeg likte bøkene best. Vel, siste filmen har jo ikke kommet enda.

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 17:21   #24
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Dan Brown

Tom Egelands bøker er mer gjennomarbeidet enn Brown`s. Han er en typisk amerikaner - det bærer preg av strømlinjeformet og hurtighet. Ikke for det, de er veldig spennende, men det holder lenge med å lese dem èn gang. Egeland har holdt på mye lenger, og har en dypere tone hele tiden. Brown har en tendens til å gå raskt fram. Det er jo hele tiden en kamp mot klokka, og det virker som om det er den eneste måten han klarer å skape spenning på? Samboeren min likte IKKE bøkene hans, hun ble ikke kjent med hovedpersonen i det hele tatt, noe som for henne er første pri. En bok uten en hovedperson som engasjerer, interesserer bare ikke.
Ellers kan jeg anbefale Vismannen Taita av Wilbur Smith. Jeg leser vanligvis ikke bøkene hans, men den traff. Veldig bra hovedperson, og et virkelig 3000 år gammelt drama, som KAN ha skjedd.
PS. Det finnes bibliotek, om bøkene er for dyre

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 17:49   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Dan Brown

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

PS. Det finnes bibliotek, om bøkene er for dyre

For de som er så heldige å ha et skikkelig bibliotek i nærheten da Her (Fredrikstad) har de ALDRI noen interessante bøker inne. Sitte tre måneder i kø er liksom ikke interessant, når man vil lese noe

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
’Low-carb vegetarian’ – Celia Brooks Brown guro Lavkarbobøker 0 29-09-05 16:05
Dan Brown Albertine Andre bøker 0 19-09-05 00:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no